Chalet Bergumermeer Berg 678 aan de Haven

Chalet Bergumermeer Berg 678 aan de Haven
Bergumermeer Berg 678 aan de Haven
8,6

10 reviews over Chalet Bergumermeer Berg 678 aan de Haven in het Nederlands

Ruim chalet op een mooie locatie

horstra, 6-8-2017

Mooi ruim chalet gelegen aan het water.

Prachtig uitzicht over de haven.

Mooie serre aangebouwd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima chalet

v.d. Velde, 29-7-2017

Goede meubels en bedden, schoon en ruim.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

In 1 woord geweldig

Dekker, 26-8-2016

Net terug van vakantie, En wat hebben we het geweldig gehad! Mooie chalet met alles wat je nodig hebt en een super ligging aan het haventje! Goed contact met de eigenaar met het reserveren en andere vragen! Thanks Tjeerd en Judith Rintjema Wij komen zeker terug ;-)
Gereisd met partner in augustus 2016

leuk chalet

Arend Jan, 1-9-2015

Leuk en comfortabel chalet met voldoende ruimte voor een gezin met 2 kinderen.

Het leuke is dat je zo vanuit het chalet in de haven kunt gaan vissen.

Op het park zijn voldoende voorzieningen.

Het is een goede uitvalsbasis om leuke uitstapjes te maken. Wij zijn naar de stad Groningen, Schiermonnikoog en het kameleondorp geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastisch en comfortabel

Familie Bos, 25-8-2015

Supermooi en comfortabel chalet!! Zeer smaakvol ingericht met alles wat je maar kan wensen tijdens je verblijf daar. De serre die aan de woonkamer is gebouwd nodigt uit voor lange avonden zitten. Tijdens onze week hadden we schitterend weer en zou je de serre zelfs als sauna kunnen gebruiken ;-). Maar in het chalet was het heerlijk koel (wel de serredeuren dicht houden uiteraard). Het uitzicht op het haventje is erg leuk en je kan er zo gaan zitten vissen. Het park heeft voldoende te bieden aan vermaak. Maar de omgeving is nog vele malen mooier om erop uit te trekken. Wij hebben drie dagen een sloep gehuurd en zo Friesland op z'n mooist kunnen ontdekken. Kortom, een geweldige uitvalsbasis om Friesland te ontdekken en te beleven. Voor het huren van een boot raden wij Schiffart Yachtcharter aan in Terherne. Is even rijden, maar dan heb je wel wat!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

prettig en comfortabel chalet

Brouwer, 12-5-2015

Wij hebben met onze twee zoons van 13 en 7 jaar een prettige week doorgebracht in het chalet. Het was van alle gemakken voorzien en zelfs een wasmachine is aanwezig. Vooral de aangebouwde serre geeft een gevoel van ruimte. Het is prettig om hier te zitten en uit te kijken over de passantenhaven. Helaas was het weer tijdens onze vakantie niet zo mooi dat we aan varen toegekomen zijn. Maar we hebben ons vermaakt met uitstapjes naar Dokkum, Drachten en Leeuwarden. Deze plaatsen liggen allemaal op korte afstand.

Het zwembad was favoriet bij onze zoons.

De naaste buren waren erg vriendelijk en in voor een praatje.

Er zijn verschillende speelplaatsen en ook een tennisbaan op het park.

Kortom wij hebben ons prima vermaakt en komen waarschijnlijk nog wel eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

fijn Chalet, ruim en gezellig met mogelijkheden!

Loes, 26-10-2014

Chalet Berg 678 is ruim en netjes van opzet, is van alle gemakken voorzien (uitgebreide keukeninrichting, royale woon-eetkamer, wasmachine, ruime badkamer en fijne matrassen). Echt tip voor een heerlijke vakantie. Het chalet ligt prachtig aan een haventje. Het park is zeer geschikt voor kinderen in de basisschoolleeftijd, er zijn leuke activiteiten en een overdekt zwembad / speeltuintje. Verder mooie strandjes en een heerlijk zwemmeer. (neem een bootje / luchtbed mee) Leuke uitjes in de omgeving: Drachten, Harlingen (iets verder weg) Lauwersoog en de zandplaat, Dokkum en Sneek.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

zeer geschikte plek voor vakantie

Greet Halbesma, 11-10-2014

prachtige accommodatie

we keken op de haven erg gezellig.

het chalet op het park ligt in een schitterende omgeving..

behulpzaam personeel.

voor ons was het een zeer geschikte prijs.

Gereisd anders in augustus 2014

Mooie vakantieplek!

Marian Theeuwen, 6-10-2014

Chalet Bergumermeer Berg 678 biedt u een vakantie waarin u in een mooie omgeving kunt genieten van diverse activiteiten. Met uitzicht aan het water even tot rust komen op een eigen terras, gaan ravotten in de speeltuintjes of een duik nemen in het zwembad. Dit zwembad is erg leuk voor de kleine kinderen.

Ook in de omgeving is er veel te zien. Denk aan een dagje Dokkum, breng een bezoek aan zeehondencrèche Pieterburen of maak een overtocht naar een van de Waddeneilanden.

Kortom prima vertoeven op het Bergumermeer!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Mooie locatie voor een paar heerlijke dagen!

Fam.Ottenheim, 5-10-2014

Het park is gelegen aan een groot meer met een mooi uitzicht, waar men veel gebruik kan maken van waterrecreatie zoals: zwemmen, vissen, varen, zeilen etc. Er is tevens een passante haven voor boot liefhebbers. Je kunt er zelfs je eigen boot mee naar toenemen. Het park heeft een speeltuin en dierenweide en overdekt zwembad met speelparadijs en ballenbak. In het hoogseizoen worden er wekelijks leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Op het park kun je ook terecht voor een frietje of een pizza of heerlijk eten in het restaurant aan het water! Er is ook een camping winkel aanwezig voor heerlijk vers gebakken broodjes en alles wat men verder nodig heeft.

Het chalet is in zeer goede staat en van alle gemakken voorzien!

De bedden zijn prima, de badkamer heeft een eigen douche en wasmachine, de keuken is van alle benodigheden voorzien om zelf te kunnen koken en de woonkamer is ruim genoeg om met 2 volwassenen en 2 kinderen te kunnen verblijven.

Prijs/ kwaliteit = is prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Bergumermeer Berg 678 aan de Haven in Suameer / Sumar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Bergumermeer Berg 678 aan de Haven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Bergumermeer Berg 678 aan de Haven scoort een 8.57 uit 10 op basis van 10 reviews.