Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Sneek**** bij :

206 reviews over Hotel Van der Valk Sneek in het Nederlands

Gewoon fantastisch!

Dhr Liefting, 14-5-2017

We hadden de bruidssuitte geboekt en daar ontbreekt het aan niets. Het is in werkelijkheid mooier als op de site, echt top!
Gereisd met partner in mei 2017

Gezellig plekje

De jong, 7-5-2017

Het is een prachtig hotel met super de luxe kamers.

Lekker eten en vriendelijk personeel. Vergeet niet de toiletten in de lobby te bezoeken heel verrassend. Fijn hotel ook om zakelijk te verblijven

Gereisd zakelijk in mei 2017

schitterend hotel

Henk met, 19-4-2017

dit is een schoon en net hotel,de kamers zijn groot en ruim ingedeeld, de bediening is zeer net en vriendelijk net als de balie medewerkers. is er een probleempje dan wordt die ook snel en adequaat opgelost.
Gereisd met partner in april 2017

Paar dagjes Friesland

Van Ammel Brigitte, 25-3-2017

de kamers zijn zeer ruim bediening is heel goed lekker eten alleen bij ontbijt de broodjes te droog voor de rest super lekker alleen spijtig dat er overal vloerbekleding ligt zeker als ge allergisch bent is goed gelegen om de streek te verkennen
Gereisd met partner in februari 2017

Prachtig hotel

Enya, 11-3-2017

Van der Valk hotel Sneek is een prachtig hotel dat pas gerenoveerd is. De slaapkamers zijn ruim, schoon met een prachtige badkamer en geweldig uitzicht!

De service is heel goed en het ontbijt was enorm lekker en veelzijdig! Hier kom ik zeker eens terug.

Mooi hotel en omgeving

Ingrid, 10-3-2017

Van der Valk Sneek is een prachtig hotel en een goede ligging.

Bij het Hotel ligt het Rasthofpark niet heel groot maar wel erg leuk om een wandeling te maken.

Sneek zelf en alle leuke plaatsen in de buurt zijn ook zeker de moeite waard voor een bezoeken.

Het enige wat erg tegenviel is de bediening tijdens het diner, je wordt niet gezien en dat is niet wat wij bij Van der Valk gewend zijn.

Gereisd met partner in februari 2017

Fijn hotel

Van den Berg, 25-2-2017

Bij van der Valk Sneek voel ik me een vorst. Ik dompel me onder in luxe en de vriendelijke benadering.
Gereisd met partner in januari 2017

Prachtig hotel op mooie locatie

Ineke, 10-2-2017

Een heel sfeervol hotel, uiterst vriendelijk personeel, ons arrangement was inclusief 3 gangen keuze menu. Echt heerlijk gegeten, alle drie de gerechten prima verzorgd.

Het hotel ligt buiten Sneek, wij hadden een grote kamer met uitzicht op de waterplassen. Heerlijke bedden en een gezellig zitje op de kamer.

Als je met het openbaar vervoer komt moet je wel rekening houden met het feit dat Centrum Sneek op 25 minuten wandelafstand ligt. Er zijn fietsen te huur en naar het station rijdt een shuttlebusje (op verzoek) a 10 euro per reis.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Mooi hotel

Valencia, 6-1-2017

Hotel ligt aan meertje en bos.

Personeel restaurant super vriendelijk en vlot

Dame bij receptie ongeïnteresseerd.

Vergat te zeggen bedankt en tot ziens, een beetje jammer!

Ambiance top, kerstdiner flop

Anne, 27-12-2016

Al jaren vieren we kerst bij Van der Valk in Sneek, mogelijk was dit de laatste keer. De kerst-aankleding van het hotel verdient dit jaar een 8, vorige jaren was dat altijd een 10. An sich zag het er ook dit jaar weer feestelijk uit al was het iets eenvoudiger dan de achterliggende 3 jaar. Geen punt, less is (soms) more.

Echter, het kerstdiner scoorde voor ons echt onder de maat. De omschrijvingen op de kaart waren veelbelovend, de kwaliteit, presentatie en smaak van de gerechten vielen helaas tegen. En dat gold voor 90% van de gepresenteerde gerechten. We begrijpen niet, dat een chefkok toestemming geeft om voorgerechten en soepen van deze minimale kwaliteit en presentatie, mee te geven aan de bediening. Het nagerecht mocht dat naam Grand Dessert niet dragen; een sinasappelmousje ter grootte van een sinasappel-partje met daarbij en toefje slagroom, en een chocoladebombe met een ijsbolletje erin is bepaald geen Grand Dessert.

Al met al jammer van zo'n mooie zaak en een mooie avond.

Gereisd met vrienden in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Sneek in Sneek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Sneek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Sneek scoort een 8.97 uit 10 op basis van 207 reviews.