Vakantiepark Landgoed Eysingastate

8,2

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landgoed Eysingastate bij:

24 reviews over Vakantiepark Landgoed Eysingastate in het Nederlands

Heerlijk verblijf in alle rust

fam frithjof, 17-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Goede schone bungalows, zeer vriendelijk personeel, genoeg prive-ruimte rond de bungalow, goede prijs/kwaliteit.
Gereisd met partner in augustus 2017

super relelaxed

Daniel, 17-8-2017
  • Onderkomen9

bij binnenkomst heerst er een rust op het terrein. de ligging is mooi omgeven door bos, en huisje prima in orde. misschien een kleine supermarkt.

genoeg activiteiten voor de kleintjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Uitstekend bevallen

Fam Rood, 17-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Erg rustig, accommodaties erg schoon, eten in restaurant goed, gelijk met sloep uit eigen haven weg te varen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Voor het huisje alleen al komen we terug.

gezelligste familie van nederland, 23-5-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

In Augustus 2016 hier geweest samen met een groep mensen. Wat een top vakantie hebben we hier gehad! De tuin was echt geweldig voor een potje voetbal en wat een rust had het park. Het huisje op zich had ook alles wat je maar kon denken. Een broodrooster, maar ook een tostiapparaat. Het huisje was ook mooi schoon gemaakt en er was genoeg ruimte voor iedereen. We hadden de landhuis bungalow voor 6 personen. De bedden waren ook heerlijk. Helaas niet allemaal boxspring, maar bij ons kwam dat juist goed uit. We hadden huisje nr. 13. Als we ooit nog een keer weer naar Friesland gaan, dan zeker weer naar dit huisje!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

mooi park

peter wissel, 20-4-2016
  • Onderkomen9

Goede en rustige locatie met veel natuur, restaurant is goed met vriendelijk en gemotiveerd personeel daarnaast een mooie sloep met catering, medewerkers park zijn aardig. douches zijn lekker warm.
Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische camping/park

Visser, 23-8-2015
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Gister-middag aangekomen op camping Blaauw.

Vriendelijk ontvangen door de dame op de receptie en de sleutel van onze trekkershut gekregen met "thema" sinaasappel. Erg mooie en ruime trekkershut!

Goed en lekker gegeten in het gezellige restaurant en de volgende dag even een wandeling over het opvallend nette bungalowpark en camping gemaakt.

Het park heeft een prachtig gelegen haven voor sloepen en visboten e.d, leuke speel en zwemvijver en veel bos!

Wij vonden het een prachtig park in een zeer mooie omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2015

Erg leuk

rudolf kans, 11-7-2015
  • Onderkomen9

mooi en goed onderhouden park, heerlijke vrije huizen, en goed restaurant, veel service en dicht bij de meren.
Gereisd met vrienden in december 2014

Mooie ligging maar erg afhankelijk van verhuurder

K Nelis, 12-8-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wij hadden een 6 persoons huisje afgelopen augustus. Het huisje zag er op het eerste gezicht prima uit. Echter was het niet goed onderhouden. Overal zaten kapot geslagen muggen met bijbehorende bloedvlekken op de muren. De zonneluifel kon niet worden uitgedraaid omdat daarvoor de hengel mistte... Bij navraag bij de receptie bleek dit bekend te zijn maar hadden ze geen oplossing. Er waren horren aanwezig bij de slaapkamers. Echter waren deze al kapot. Er was een ligstoel aanwezig welke geheel doorgezakt was zodat we daar niet op konden zitten. Verder was het erg klein voor 6 personen. Douchen in bad en 1 badkamer voor alle personen. Ook maat 1 toilet aanwezig. Met 6 personen is dit toch wel erg karig. Het park had niet echt een snackbar maar je kon wel friet halen in het restaurant. Er stond trouwens ook dat er in het huisje wifi aanwezig was maar dit was niet waar. Alleen bij het restaurant had je wifi maar dan was je ook verplicht een consumptie te genieten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

bijna idyllisch plekje!

Erica van Middelkoop, 7-1-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Vakantiepark is zo mooi en ruim opgezet, ook voor kampeerders eigenlijk een must om heen te gaan! Prachtige zwemvijver met strandje en voldoende speelruimte. Woning gehuurd type landhuis, niets mis mee! Zoon vond het geweldig in de bedstee, je kunt er met 6 ( 1 peuter) zelfs goed in verblijven. Voor jongeren ( 13 t/m 17) zou iets meer activiteit leuk geweest zijn, tip?!

Omgeving is mooi, Langweer natuurlijk DE watersportplaats van Friesland wat ons betreft, altijd iets leuks te beleven!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prima plek om te rusten na activiteiten

G.van Renswouw, 7-8-2013
  • Onderkomen8

Al 3 jaar hetzelfde mooie huis. Rustig gelegen en geen last van drukte of buren.

Aardige mensen.

Mooie omgeving om te fietsen en om te zeilen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Eysingastate in Sint Nicolaasga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Eysingastate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Eysingastate scoort een 8.21 uit 10 op basis van 24 reviews.