7,2

68 reviews over Hotel De Oorsprong in het Nederlands

Gastvrijheid voorop!

Jacqueline van den Hil, 25-6-2017

Prima prijs kwaliteit. Service en eten top. Ligging perfect.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Gastvrij hotel, kamers wel gedateerd

Claudia, 24-4-2017

Goede centrale ligging voor de omgeving met de Friese Meren. Heerlijk ontbijt, gastvrije ontvangst. Zeker niets tekort gekomen maar kamers zijn idd wel gedateerd, hier zijn (voor wat betreft de prijs) wel wat verbeteringen mogelijk/nodig. Voor dit geld heb ik al eerder in een 4/5 sterren hotel geslapen. Zeer kleine tv en kleine douche. Boskamer met serre is leuk/mooi maar niet handig met een 3e persoon die in de serre op een ligbank slaapt. Er zijn lamellen voor de ramen maar het dak is geheel doorzichtig zodat je erg vroeg wakker wordt van het licht.Dit was wel een minpuntje voor ons (wisten we ook niet vooraf / zagen we pas 's avonds bij aankomst).
Gereisd familie in april 2017

Paar heerlijke dagen gehad!

Kees van der Kuip, 24-10-2016

Zoals al vaker vermeld: de kamer was wat gedateerd, maar verder was alles prima tot uitstekend. We zaten in een boskamer met serre, een prima verblijf!

Het eten zullen we niet snel vergeten, wat een smaak en wat een zorgvuldige bereiding.

Werkelijk iedereen van het hotel was vriendelijke en dacht automatisch mee, hebben we heel anders meegemaakt.

En ook nog een filmhuis in huis met een geweldige film, een bijzondere iets.

Kortom: een fijne ervaring en zeer aanbevelenswaardig.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Oorsprong*** bij :

Fantastisch , knus en gezellig weekend gehad

Jaap & Hanny Achterkamp, 11-10-2016

Prachtige omgeving, zeer rustig, nostalgisch hotel, goede keuken, alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Wij vonden het prima,alhoewel de kamers wel wat gedateerd zijn,prima bedden, en een mooi uitzicht op het bos, in de aangebouwde serre.

Gereisd met partner in oktober 2016

Wij waren hier voor de vierde keer

Marianne Yntema-Koster, 19-8-2016

Alles was goed, de kamer (boskamer), de bedden, het eten, de bediening, de belangstelling voor ons van de eigenaren. Echt een aanrader. Je zit bovendien zeer centraal in Friesland en kunt alle kanten uit. Echt vakantie voor ons (beiden boven de 70)
Gereisd met partner in augustus 2016

Verschrikkelijke kamers

S, 3-8-2016

Tweemaal een aantal 1-persoonskamers geboekt. Kale muren, zeer verouderd, maar erger waren de slechte matrassen en verouderd sanitair. De stukken waren van de tegels af in de douche. Zeer gehorig. Kamers waren niet zoals op de foto's, waarschijnlijk kregen we de niet-gerenoveerde kamers (tot twee maal toe). Geen van alle had een normale kamer. Heb een klacht ingediend maar ik kreeg gewoon de rekening voor € 52,50 p.p.! Zelfs in een jeugdherberg hadden we beter af geweest..... Ten slotte is een aanpassing van de tekst en foto's wel op zijn plaats op de website.
Gereisd zakelijk in augustus 2016

Geweldig warm team

Jacky, 17-5-2016

Hotel de Oorsprong doet zijn naam eer aan. Achter het prachtige aanzicht van het restaurant ligt een gedateerd hotelgedeelte met een aantal fantastisch opgeknapte boskamers waar wij ook in verbleven. Ja er moet nog heel wat gebeuren en ja er zijn veel gedateerde gedeeltes, maar als je eenmaal kennis hebt gemaakt met de eigenaren en hun team weet je dat je op de juiste plek bent om even heerlijk weg te zijn. Mijn partner werd helaas ziek en moest opgenomen worden in het ziekenhuis. Dan is je vakantiegevoel wel weg, maar het meisje wat die avond moest werken heeft er alles aan gedaan om mij toch nog een gezellige laatste avond te bieden. Samen met een schaaltje chocolaatjes van het huis.Ook de eigenaresse dacht goed mee en vroeg hoe het ging en of er ook maar iets was wat ze kon doen. Dat heet nog eens meedenken. Dus help deze mensen op weg en boek gewoon een paar dagen weg. Ik weet zeker dat er over een paar jaar een hotel staat die helemaal "af" is qua interieur, nu is dat zeker qua gastvrijheid en prachtige omgeving.
Gereisd met partner in april 2016

Fijn Hotel

cor, 1-10-2015

Goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel,uitstekend ontbijt, zeer goed restaurant, vriendelijk personeel, schone kamers (wij hadden een tuinkamer), De kamers zijn verouderd.

Maar dat mag de pret niet drukken...daar slaap je en dan de schitterende omgeving in.

Gereisd met partner in juli 2015

gezellig en apart

zusjes P., 23-8-2015

Het bedienend personeel zowel in hotel als in restaurant gedeelte...zeer attent en meedenkend.

we misten een grote [pas]spiegel in de hotelkamer en de mogelijkheid om een kopje thee/koffie te zetten.toch voor herhaling vatbaar.mede gezien het prettige personeel.

Gereisd anders in augustus 2015

Super!

Linda , 12-7-2015

De oorsprong is een geweldige plek om heerlijk te ontspannen! In het restaurant kun je heerlijk eten. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De hotelkamers zijn basic maar met heerlijke bedden... En ze zijn zeker niet duur. Dus Wat wil een mens nog meer...
Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Oorsprong*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Oorsprong in Sint Nicolaasga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Oorsprong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Oorsprong scoort een 7.18 uit 10 op basis van 68 reviews.