Camping De Blikvaart

8,6

29 reviews over Camping De Blikvaart in het Nederlands

het was er fantasie

anita van hemert, 21-8-2017

de eigenaars waren heel vriendelijk en met de kerst kregen we ook nog een kerst kaart echt fantastisch we komen zeker weer te terug.
Gereisd met partner in september 2015

Echt fantastisch en zeker met kinderen!

Anique Dejaifve, 30-7-2017

Heel vriendelijke mensen !

Mooi omgeving ideaal voor kinderen dieren lopen gedeeltelijk los wat super leuk is 😊.En voor vissers ideaal met prachtige forel visvijvers aansluitend aan de camping. Kortom toppie !!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar, echt op het boeren land.

Fam, van Dijk, 25-7-2017

Je moet wel van het buiten leven houden en niet bang zijn voor dieren.

Genoeg te doen voor de kinderen let op het water.

Hele mooie omgeving

Gereisd met partner in juli 2017

Hier? Nooit weer!

Jan Smid, 11-6-2017

Voor het 2de jaar achter elkaar op een zeer vernederende toon aangesproken door de eigenaresse. Dit overkomt mij niet meer. Ik kom hier van mijn levensdagen niet meer te kamperen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig! De kinderen hebben het er nog over.

MRW, 24-5-2017

We hebben een geweldige zomervakantie gehad in 2015. 's Avonds met Afke met de trekker over het land. De dieren; paarden, lama's, geiten, en nog meer. Een ander gezin heeft onze dochter van 3 jaar laten paardrijden. Heel gemoedelijk allemaal.

Grote trampoline's. 's Avonds met de anderen vuurtje stoken. Biertje erbij.

Onze eerste vakantie binnen Nederland. Maar wat is het ons goed bevallen hier.

Tevens in het dorp. Het was niet altijd goed weer. Het blijft immers Nederland.

In de supermarkt was er koffie en soms koekjes of snoepjes. In de winkel waren ze geïnteresseerd in ons. Waarom we vakantie hielden in hun streek. Er werd tijd voor ons genomen, ook aan de kassa. Niemand mopperde omdat het soms voor wat oponthoud zorgde.

We denken met heel veel plezier aan De Blikvaart en Friesland terug.

We gaan meestal niet terug naar een plek waar we al geweest zijn. Maar De Blikvaart willen we nog een keer heen. Op Facebook lezen we dat ze vol zijn met Hemelvaart 2017. Jammer. Voor ons echt een camping voor een kort verblijf (omdat we met de zomervakantie weer naar een andere bestemming gaan).

Tip: GAAN!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Wat een rust en ruimte!

Roel Prins, 25-4-2017

Gemoedelijke aardige beheerders. Nette ruime kampeerplekken en keurige sanitaire voorzieningen. Prachtige ligging middenin in het Friese wijdse land.
Gereisd met partner in juli 2016

Rustig en goed verblijf gehad.

Ronald N, 3-4-2017

Camping de Blikvaart wordt gerund door een enthousiaste familie waarbij gast vrijheid boven aanstaat.
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Super voor een groep jonge kinderen.

Frank, 28-3-2017

Een heerlijke plek waar de kinderen gewoon kunnen doen waar ze zelf zin in hebben; spelen met de paarden, kijken naar het geboren worden van lammetjes, trampoline.

Je hebt geen kind aan ze!

In de zomer van 2016 hebben we er 1 nacht gekampeerd. Dochterlief van 10 wilde per se terug (Utrecht-St. Annaparochie) om haar kinderfeestje te vieren. Daarvoor hebben we de twee huisjes gehuurd, en een weekend verbleven. Het beste kinderfeestje ooit, volgens de meiden.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Het was een fijne tijd.

Mevrouw van Beek, 22-8-2016

Dat het ontbijt heerlijk was en genoeg,
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Het was een heerlijke en gezellige week.

Familie Kerkdijk, 11-8-2016

De kinderen mogen overal op het erf spelen met skelters en mammoet steppen. Mooi en schoon sanitair en grote campingplaatsen. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij en er is vanalles te doen en te huur op de camping.

De WiFi kan beter en sneller zodat je beter op internet to-do dingen in de omgeving kan op zoeken. Een heel klein tipje is nog een prullenbak bij de afwasplaatsen.

We gaan er zeker nog een keer heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blikvaart in Sint Annaparochie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blikvaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blikvaart scoort een 8.62 uit 10 op basis van 29 reviews.