Accommodaties Rijs

28 juli 2015

Rijs
8,6
23 beoordelingen
Wordt Rijs je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Rijs.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Rijs bij:

5 Accommodaties Nederland, Friesland, Rijs

Alleen accommodaties in Rijs worden getoond
Je hebt gekozen Land
Zoover Award Bronze (1)
Type accommodatie
Campings in Rijs (1)
Hotels in Rijs (2)
Bed and Breakfasts in Rijs (1)
Chalets in Rijs (1)
Minimaal 1 (3)

7,9
66 beoordelingen
0,3 km tot centrum
Heel ruim opgezet hotel met aardig personeelFijn hotel in een prachtige omgeving
8,4
30 beoordelingen
0,3 km tot centrum
gezelligHier wil ik nog een keer logeren, maar dan langer!
9,3
3 beoordelingen
0,1 km tot centrum
Prachtige B&B op een unieke locatie.Huiselijke ontspannen sfeer!
7,9
16 beoordelingen
0,2 km tot centrum
prima nazomerplekniet echt slecht

Rijs scoort een 8,6 uit 10, op basis van 23 beoordelingen
Wordt Rijs je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Rijs. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Rijs. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Rijs. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Camping, 2 Hotels, 1 Bed and Breakfast en 1 Chalet in Rijs. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 8 vakantiefoto's van Rijs. Lees de 23 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Rijs. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Rijs. Bekijk ook andere accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland.