4,5

Onvoldoende

2 reviews over Appartement Nynke Pleats in het Nederlands

Eenvoudig maar leuk

Marcel, 16-5-2014

Nadat we in 2008 onze bruiloft hebben gevierd in de Nynke Pleats en het naastgelegen kerkje, hebben we het bijbehorende appartementje als bruidssuite gebruikt. In 2013 zijn we daar weer een weekendje geweest om ons 5-jarig jubileum te vieren.

Het appartementje is het voorhuis van de oorspronkelijke boerderij: beneden een knusse woonkamer met keukentje en boven de slaapkamer met prima bed, grote whirlpool, toilet en douchecabine. Verwacht niet de luxe en strakheid van een ketenhotel of -vakantiepark, maar het is wel gezellig en goed.

Het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant (in de voormalige stal) en is prima.

Piaam is een minidorpje, met een stuk of 10 huizen. Voor meer vertier kun je in eerste instantie naar Makkum.

Gereisd met partner in juni 2013

Dit noooooooooit meer

Marsha, 10-7-2013

Beneden is het klein maar knus.Hygiëne kennen ze hier niet, zelfs toen de schoonmaakster na beklag langs kwam was er nog steeds niets gedaan.Vloeren vies, toilet vies, bad vies, spinnerag overal.Overal moet je achteraan mailen aangezien de telefoon niet word beantwoord.Ik vind het ook behoorlijk onbeschoft dat je als eigenaar dan niet langskomt om te kijken hoe en wat.Nadat je ook niet vriendelijk ontvangen bent, maar tijdens een telefoontje hoort waar de sleutel ligt mis ik hier het menselijke contact.Zelfs toen het restaurant geopend was kwam er niemand vragen of we het naar onze zin hadden en of het ondertussen goed schoon was.
Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nynke Pleats in Piaam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nynke Pleats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nynke Pleats scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.