Camping Elfbergen ***

7,1

11 reviews over Camping Elfbergen in het Nederlands

Triest

Lideke Zwaagstra, 24-7-2017

Nu ik dit lees snap ik het ineens, vaste bewoners die er al 30 à 40 jaar staan worden er weggetreiterd, ten faveure van mensen die maar even komen..... Hoe triest ben je als je zo met eurotekens in je ogen rondloopt? De medemenselijkheid ten opzicht van de vaste bewoners (die er vaak al ver voor de nieuwe eigenaren waren) was de laatste jaren wel heel ver weg. Alles moest een beter aanzicht krijgen, wat mensen een kapitaal heeft gekost. Terwijl de eigenaar zelf roestige landbouwwerktuigen op het parkeerterrein had staan de laatste keer dat ik er was, het onkruid in zijn eigen voortuin stond ook minstens een meter hoog......... Alsof dat niet de eerste indruk van de camping is. Triest, ik heb er geen ander woord voor.
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

rustig en prettige ontvangst

avango, 6-6-2017

"zoek maar een plekje en dan hoor ik t wel" klinkt altijd relaxt als je binnenkomt.

wij vinden t nog altijd raar dat "de rol" meegenomen moet woden naar toilet onder het excuus anders raken de potten verstopt, volgens ons heb je t dan niet goed met de afvoer.

erg vervelend vonden we dat pas bij het afrekenen de toeristentax genoemd (en berekend) werd. Dit moet je melden bij binnenkomst. heel flauw en voor mij niet acceptabel..........

Gereisd met partner in juni 2017

Topbed and breakfast

Peter Botman, 16-8-2016

Wij zijn zeer goed ontvangen door Ton en Anneke. In overleg hebben we een stacaravan tot b&b plek gemaakt. Heel flexibel, lekker meedenken. Alles schoon en netjes en de volgende morgen een fantastisch ontbijt.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Gezellige camping in mooie omgeving

Lieman, 12-8-2014

Rustige camping in mooie, bosrijke omgeving. Veel te doen in de omgeving. Leuke restaurants, dorpjes, strandjes, etc. pretparkje dichtbij.

Gemoedelijke sfeer op camping.

Gereisd zakelijk in augustus 2014

Gezellig, eenvoudig campinkje

mathieuvw, 3-1-2012

Camping is goede uitvalsbasis voor Zuidwest-Friesland. Mooi gelegen in een bos vlakbij het dorpje Oudemirdum. Weinig faciliteiten, maar leuke speeltuin en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars/beheerders. Zeer gunstige prijzen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Rustig en leuk

Wheel, 1-8-2011

Elfbergen is een kleine camping, waar voor het merendeel vaste plaatsen zijn. De toeristische plaatsen zijn redelijk qua oppervlakte. Het sanitair ziet er modern en schoon uit. Het gratis warm water is ook echt warm (heet!). Omgeving met bos en leuke plaatsen per fiets, via routenetwerk, goed bereikbaar. Bespreken was, zelfs in het hoogseizoen, niet nodig. Zeer rustige camping met goede prijs!
Gereisd met partner in juli 2011

hele mooie camping en vriendelijke eigenaren

marco, 26-8-2010

een hele gezellige camping met hele vriendelijke mensen als eigenaren
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Smulders, 21-5-2008

Rustige kleine camping in prachtig bosrijk gebied. Sanitair in 2008 vernieuwd. Fietsverhuur op de camping.
Gereisd familie in mei 2008

Smulders, 21-5-2008

Rustige kleine camping in prachtig bosrijk gebied. Het sanitair is in 2008 geheel vernieuwd. Fietsverhuur op de camping.
Gereisd familie in april 2008

Crista Brandenburg, 29-8-2005

het is een hele gezellige camping gelegen in een prachtig gebied. Je kan lange wandelingen maken en zwemmen in de buurt in een meertje. Aan de camping ligt een bos wat niet groot maar erug mooi is. De beheerders zijn heel aardig en helpen altijd. Je kan ze alles vragen, want ze zijn heel behulpzaam.
    Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elfbergen in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elfbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Elfbergen scoort een 7.1 uit 10 op basis van 11 reviews.