8,9

Uitstekend

59 reviews over Camping De Waps in het Nederlands

Prachtige camping

Marleen, 2-9-2009

Wij zijn hier in augustus geweest en vonden het hier heerlijk! Wat een prachtige, beschutte camping. Had ooit gelezen dat hier zoveel muggen zouden zijn, maar daar hebben we compleet geen last van gehad. Kan maar 1 nadeel bedenken en dat is dat sommige plekken nauwelijks zonnig zijn, doordat de bomen het zonlicht tegenhouden. Verder een aanrader. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd familie in september 2009

fijne camping

Martin, 1-8-2009

Mooie camping met vriendelijk (behulpzaam)personeel, heerlijk rustig mooie natuurlijke omgeving, echt een aanrader !!
Gereisd met partner in juni 2009

mooie rustige camping op loop afstand van het dorp

Arno en Chantal, 13-5-2009

Wij zijn seizoenscampeerders en komen hier erg graag. (al 4 jaar)Positief is voor ons dat de seizoens plekken verspreid staan over de gehele camping waardoor er altijd een leuk contact mogelijk is met de kortkampeerders. Bosrijke omgeving met veel water vinden wij een ideale combinatie, om onze hobby's uit te voeren. Deze camping is een perfect startpunt voor fietstochten, vele dorpjes liggen namelijk binnen fietsbereik. En met onze honden kunnen we leuke wandeltochten maken door het omringende bos. Het dorp is op loop afstand en je kunt er bijna alles krijgen.

concluderend of je nou met de fiets auto/motor bent en je wilt een beetje genieten van de omgeving dan is de Waps een goede keuze!!!!!!!!

Gereisd met partner in mei 2009

Perfecte keuze

Ben Wubkes, 7-8-2008

Als je op zoek bent naar een rustige camping met mooie royale en beschutte kampeerplaatsen, goed en schoon sanitair, vriendelijk personeel en ideaal gelegen voor het maken van leuke dagtochten te voet of per fiets....dan moet je eens een plek op deze camping boeken. Perfecte vakantie gegarandeerd (behoudens het weer uiteraard)
Gereisd met vrienden in juli 2008

prachtige boscamping in prachtig omgeving

esther, 11-7-2008

Wij zijn hier vorig jaar zomer met de tent geweest. Heerlijk om niet op kleine, strak afgebakende plaatsen te hoeven staan, maar gewoon op open plekken in het bos. sanitair was eenvoudig maar ruim voldoende. In het midden van de campingplaatsen een open terrein waar door jongeren (soms samen met ouders) ontspannen gespeeld en gevoetbald werd. Aan de rand hiervan een klein speeltuintje. Onze dochters van 2 en 6 vonden het erg leuk om s'morgens mee te doen met een bescheiden, maar gezellig dans of knutseluurtje op dit open veldje. Want daarna gingen we eropuit in de prachtige omgeving. Fietsen, wandelen, prachtige dorpjes en water met zandstrand en klein pretparkje vlakbij.
Gereisd anders in augustus 2007

Margreet, 22-10-2007

Wij zijn hier van 11 t/m 18 okt. 2007 geweest. In deze periode (ondanks de herfstvak.) een erg rustige camping.

Mooie plaatsen met veel privecy. Schoon sanitair. Prachtig in het bos gelegen, dus veel met de hond gewandeld. Er zijn stukken bos waar de hond onder appel los mag lopen!

Komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2007

Gemma, 27-8-2006

Een erg leuke camping. We zijn normaal geen campeerders. We hadden een trekkershut gehuurd voor een weekend. De kinderen vonden het er prachtig en dat was het ook.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

daniel, 3-6-2005

Camping De Waps is een prachtige, schone camping met mooie ruime plaatsen in het bos.

Toen wij er waren (eind mei) was er echter 1 nadeel : Muggen! Dus neem een goede muggenspray/lotion mee! Ik heb begrepen dat dit slechts 2-3 weken per jaar is...

Gereisd anders in juni 2005

Elyce Bruijnes, 19-3-2005

Zeer beschutte campeerplekken, tussen de bomen. Gezellige sfeer. Je kan echt tot rust komen. Ik wou dat elke provincie had een 'Waps'-sort camping! Enige nadeel - Waps is Fries voor wesp!
      Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waps in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waps scoort een 8.91 uit 10 op basis van 59 reviews.