8,9

Uitstekend

59 reviews over Camping De Waps in het Nederlands

Groene boscamping met mooie staanplaatsen

André, 13-8-2011

Wij stonden hier in een herfstachtige week in de zomer van 2011 met drie kinderen (8/13/14). Elke plek is anders en ligt mooi in het bos. Door het weer was het erg rustig/stil op de camping, wij stonden ook wat meer achteraan in het bos. De animatie begon pas nadat het basisonderwijs in Friesland vrij had gekregen, op zich wel jammer. Ook Pake's patat ging daarna pas open.

Vriendelijke beheerder en keurig sanitair.

Pluspunt vonden wij de ligging: mooi in het bos en dicht bij het dorp met de nodige winkeltjes.

Gereisd familie in juli 2011

Prima campeerplek

hepi, 24-7-2011

We hebben inmiddels twee keer bij de waps gekampeerd en een derde keer zal er ook wel aan komen. Prima camping, ieder zijn eigen plek en vriendelijk personeel.

Pake's patat is zeker aan te raden. De plekken zijn allemaal apart en verhoogd, waardoor je echt een 'eigen' hoekje hebt. Oudemirdum op steenworp afstand met de nodige winkels en het bos gelijk ernaast om lekker te wandelen.

Gereisd met partner in juni 2011

Super rustig ! Zaaaaaaalig !

Els, 7-7-2011

Dat dit nog bestaat ! Wat een zalige rustige camping ! Eens hier toegekomen heb je de neiging steeds te fluisteren. Hele ruime plaatsen op natuurlijke heuveltjes in een bos met lekker zacht mos. Het doet denken aan een ruim park. Voor mensen die willen chillen en tot rust willen komen : een topper ! Veel privacy. Wij komen in ieder geval terug. Enne ...:super vriendelijk onthaal en lekkere verse broodjes ! Dank je wel voor de fijne 3-daagse moto/tent vakantie !
Gereisd met partner in juli 2011

veel rust en privacy

peersmans kevin(Belg), 12-6-2011

camping "de waps" in oudemirdum(aldemardum) is puur tot rust komen, genieten en jezelf zijn. Alle campinggasten waren super vriendelijk.Zolang je zelf geen overlast bezorgt zul je hier ook geen problemen krijgen (bvb muziekje op zacht toontje tot 2h 'snachts is geen prob. zolang je je buren niet stoort.)

de eigenaars zijn constant in de weer om de camping in orde te houden en de bezienswaardigheden in de omgeving zijn zeer goed bereikbaar zowel te voet als met de fiets.

je hebt binnen de 1km. vele eetgelegenheden, bakker, supermarkt, slager ,fietsverhuur en op 2 km sloepverhuur(voorbij Rijs), je zit midden in de bossen met je tent/caravan en super sanitaire voorzieningen. zeker een aanrader!

1 advies, best een muggenstick meenemen want die heb je natuurlijk veel in bosrijke omgevingen maar dat hoort bij het camperen...

Gereisd met vrienden in juni 2011

Een heerlijk rustige plek in de bossen

Jan, 6-2-2011

Camping de Waps is gelegen net buiten het rustige dorpje Oudemirdum. De kampeerplekken zijn ruim. Het sanitair is prima en verwarmd. Volor kinderen is de Waps een ideale camping. Wandel- en fietsroutes direct vanaf de camping.
Gereisd met partner in januari 2011

leuke camping

Jack en Babs, 8-9-2010

elke plaats met privacy en genoeg ruimte die je bovendien zelf mag kiezen

na een naseizoen 2009 met mooi weer hebben we besloten te blijven.

en gaan dit jaar winterkamperen proberen

plus wifi in de caravan,kat en hondvriendelijk wel aangelijnd

Gereisd met partner in september 2009

Zeer relaxte camping

Bram en Marianne Westerman (en Jacky), 9-8-2010

Op aanraden van ons buurmeisje op deze camping terecht gekomen. 3 weken alleen maar genoten. Ook ons hondje Jacky had de tijd van haar hondeleven.

Wij stonden aan de rand van de camping, konden zo het bos in voor een wandeling of om een hengeltje uit gooien in het bosmeertje. Sanitair ruim voldoende, niet ene keer hoeven te wachten voor een douchecabine. Zeer goedkoop internet, broodjes, krantje, snacks en bij aankomst een hartelijk welkom door Patrick.

Wij gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2010

Prachtige camping en zeer rustig.

Fam Jansen, 30-7-2010

Deze camping bezocht in juli 2010. Schitterende standplaats. Het bos bood een prima beschutting bij deze zomer (zeer) warme dagen. Veel verrassende plaatsen om je tent/caravan te plaatsen. Warme ontvangst. Je voelt je een welkome gast. Prima uitvalsbasis voor veel fiets en wandeltochten( Fiets knooppunten route!!!) Mooie "bekende" stadjes en dorpen op fietsafstand. Prima strand bij IJsselmeer. Gezellig dorp op loop/fiets afstand met prima eetgelegenheden en kleine supermarkt. Goed sanitair ( geen douche munten) We zijn elke dag iets gaan doen (van Lemmer tot Stavoren ) Wandelen; fietsen; varen op een skûtsje; enz. maar er zijn nog mogelijkheden waar we niet aan toe gekomen zijn, dus we gaan zeker nog eens terug.Zeer goedkoop WiFi internet (info voor plannen voor de volgende dag ( wandel/fiets routes; openingstijden en toegang musea) en het dagelijks nieuws.)
Gereisd met partner in juli 2010

mooie camping

j koelemeijer, 1-7-2010

een mooie rustige camping met heel veel uitvalsmogelijkheden voor wandellaars en fietsers
Gereisd met partner in april 2010

Heerlijke rustige kindvriendelijke Camping

Ronald, 4-1-2010

Mooie rustige natuurlijke camping. Met mooie natuurlijke paden en plekken in een bosrijke omgeving. Geen strakke rijtjes dus. Voor kinderen een heerlijke plek om hun eigen gang te gaan. Ondanks dat er niet veel is hebben onze kinderen zich uitstekend vermaakt. Onze kinderen zijn wel wat verlegen en terug houdend en blijven eigenlijk altijd eerst in de buurt hangen. Maar hier voelden ze zich gelijk thuis en gingen gelijk spelen. Eigenaar die niet moeilijk doet als jij dat ook niet doet. Lekker relaxed dus. Echt vakantie. Zulke plekken vindt je nauwelijks meer in Nederland. Voorlopig hebben wij de planning om deze camping elk jaar wel aan te doen. Rond Mei is het wel oppassen met muggen.
Gereisd familie in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waps in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waps scoort een 8.91 uit 10 op basis van 59 reviews.