Camping De Waps ***

Camping De Waps
De Waps

60 reviews over Camping De Waps in het Nederlands

heerlijke vakantie op prachtige camping...

moeder de gans, 6-8-2013

Wij ( mijn drie dochters van 14,16 en 17 ) zijn twee weken op deze prachtige camping geweest en hebben ons prima in het mooie Gaasterland vermaakt. In de omgeving is van alles te doen en de omliggende plaatsen zijn allemaal de moeite van een bezoekje waard. Iedere plek op de camping is weer anders. Je kunt voor rust en privacy kiezen, of voor een plekje op een veldje. Ook is er, door de ligging in het bos, volop schaduw aanwezig. Het recreatieteam is spontaan en enthousiast en vermaakt de jongere kinderen dp drie momenten per dag. Voor de oudere jeugd is er weinig te doen, maar die van mij vermaken zichzelf wel. Wij vonden de eigenaar van de camping een enorm vriendelijke en relaxte man die heel behulpzaam was. Op iedere dag ( m.u.v. maandag ) is er gelegenheid om eten te halen ( heerlijke patat of pizza ). Ook is er een broodjesservice op de camping. Kortom: de Waps is voor ons een topcamping.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijke camping!

Laura van der Ploeg, 5-8-2013

Zeer prettige camping. Op ons 'terpje' ervoeren we rust en privacy. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden om te fietsen of te wandelen.

Een unieke plek in Nederland. De warme broodjes 's ochtends waren heerlijk. Een volgende keer willen we het winterkamperen eens uit proberen en ook zijn we nog niet aan de patat van 'Pake' toe gekomen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuke boscamping, heel rustig

Vercouter Renée, 5-8-2013

Wij verbleven er 8 dagen en hebben er een leuke tijd gehad.

Mooie omgeving. Vlakbij het dorp waar je alle inkopen kan doen en met een paar leuke eetgelegenheden. in het dorp werd er ook regelmatig iets georganiseerd.

Op de camping kregen we een heel vriendelijke ontvangst en het sanitair was in orde.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Fantastische plek, voor herhaling vatbaar

Marian van Leur, 28-7-2013

De Waps is een geweldige camping, midden in het bos.

Als je van rust houd, ben je hier op het goede adres.

Wij hebben 2 geweldige weken gehad op deze mooie camping, en we waren blij dat we veel schaduw hadden, want met dit warme weer is het heerlijk als je lekker in de schaduw kunt zitten.

De eigenaar is heel vriendelijk en hij maakt altijd tijd om even gezellig met je te kletsen.

We zijn altijd gewend dat er een zwembad op de camping aanwezig is, maar onze jongens hebben een zwembad niet gemist, we zijn lekker naar het ijsselmeer geweest.

Het water is heerlijk warm en je kunt daar een paar honderd meter het meer inlopen, erg veilig voor kinderen.

De Waps ligt in het gezellige dorpje Oudemirdum, en daar kun je de nodige boodschappen halen.

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

mooie camping

josamana, 15-8-2012

We hebben het hemelvaartweekend doorgebracht op deze mooie camping. De plaats was ruim, je hebt veel privacy. We hebben mooi weer gehad, dan is het echt geweldig. Omgeving is ook mooi.

Het sanitair is prima in orde. Het ziet er goed uit en is schoon.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Hele fijne camping om tot rust te komen

a vd meer, 27-7-2012

Camping de Wapse is een prachtige boscamping. Ik vond er afgelopen week veel rust en stilte ondanks dat de camping goed bezet was! De plaatsen zijn ruim en goed onderhouden en je hebt er veel privacy.Het sanitair lekker schoon. De beheerders doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken, er is oog voor veel detail en je kan zien dat hier met hart en ziel gewerkt wordt. Kortom een hele prima plek.. ik kom zeker terug !
Gereisd alleenreizend in juli 2012

Zeer mooi en verrasend

Marco, 29-6-2012

Van april tot eind juni heb ik met mijn zoon van 14 een voorseizoenplaats gehad op deze camping. Om te beginnen was het telefonisch contact voor het boeken al heel prettig. De camping ligt niet alleen in het bos maar bestaat zelf voor een groot deel ook uit bos met veel verschillende en mooie, ruime plaatsen. De kleine snackbar heeft genoeg te bieden om af en toe eens wat te halen. En wanneer je andere dagen ook niet zelf wil koken heeft de slager in het dorp ook nog van alles te bieden. Kortom, een aanrader om deze camping te bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Mooie rustige camping in een mooie omgeving

Hans, 11-6-2012

De Waps is een fijne camping met mooie kampeerplekken in het bos. Gaasterland is een erg mooie omgeving. Op de camping zijn veel seizoenplaatsen. Sanitair is ok, vond het alleen niet erg prettig dat de douches en toiletten direct naast elkaar zitten.
Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Goede camping

roelof1984, 29-4-2012

We zijn hier een aantal jaren geleden een paar dagen geweest en het is ons super bevallen, de eigenaar is echt super aardig. Camping ziet er leuk uit en sanitair is goed, het plaatsje Oudemirdum zit er pal naast dus je kunt daar lopend naar toe. Vind het zelf het mooiste plekje van Friesland. Dit jaar hebben we weer voor een paar dagen geboekt op deze camping en hebben er erg zin in. Er zijn meerdere campings in de buurt maar omdat de camping de vorige keer goed bevallen was wilden wij hier weer heen.
Gereisd met partner in augustus 2006

heerlijke camping

natasja, 25-8-2011

heerlijke rustige camping met mooie plekken, ondanks het slecht weer een heerlijke vakantie gehad. leuke gezellige mensen, schoon sanitair, voor herhaling vatbaar!!!!!!!!
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waps in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waps scoort een 8.95 uit 10 op basis van 60 reviews.