Camping De Waps ***

De Waps

60 reviews over Camping De Waps in het Nederlands

Genoten van echt kamperen

Carry, 4-8-2014

Voor het eerst gekampeerd, samen met mijn dochter van 10. Een heerlijke camping en een geweldige plek gekregen. We mochten ook een andere kiezen maar volgens de eigenaar was dit voor ons heel geschikt. Hij had gelijk, 5 dagen op een terp is super! Animatie was er niet, wij waren een week te vroeg, maar mijn dochter miste niets! Sanitair is netjes en geen muntjes als je wilt douchen. Pake's patat was een succes!

Mijn dochter wil volgend jaar weer....dat zegt genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Aanrader voor natuurgenieter

Frouwkjebijlstra389@hotmail.com, 22-6-2014

Fijne rustige camping in het bos. Genieten voor kleine kids, met alle heuveltjes, takken ed op de camping. Lekkere patat s avonds en s ochtends lekkere broodjes. Vrij basic, maar als je wit genieten van rust en natuur, met of zonder kinderen, ideale camping. Wel veel honden.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Rustige en mooie camping.

Marloes Struijk, 17-6-2014

Camping de Waps in Oudemirdim is een prima camping om je vakantie te vieren als je van rust en de natuur houdt. Het is geen standaard camping met rechte velden maar juist een camping met mooie aparte kampeerplaatsen, die varieren van groot naar klein. Het sanitair is niet luxe maar wel schoon.De campingeigenaar is ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is prachtig met bossen, het IJsselmeer, de Friese meren en de gezellige dorpjes. Wij komen hier zeker nog een keer terug!!
Gereisd met partner in mei 2014

Echte Aanrader

HenkenThea, 10-6-2014

Mooie Camping in Friesland in een prachtige omgeving. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Camping de Waps is een echte aanrader. Mooi en schoon sanitair. Vriendelijk personeel. Bijzonder mooie kampeerplaatsen. Voor ons zeker om terug te komen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Fijn weekend gehad , geen geweldige camping

Fam.downs, 10-6-2014

Wij hebben een fijn weekend gehad maar het onderhoud op de camping moet beter! Heel weekend is de prullenbak bij onze plek niet geleegt , er waren al miljoenen vliegen dus een overvolle prullenbak helpt zeker niet.

Wc en douches waren ok .. Ook niet mega schoon en heb het hele weekend ook geen schoonmaakploeg gezien.

Pakke's patat was heeeeerlijk!!

Vind het wel een erg dure camping .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014
Patrick, Eigenaar, 10-6-2014
U heeft met de drukke pinksterdagen geen schoonmaakteam gezien ? Jeetje, wat een onzin verhaal.

fantastische plek

j koelemeijer, 16-5-2014

een hele mooie. camping met hele mooie plekken in het bos gelegen in een pracht van een omgeving met mooie sanitaire voorzieningen een topper
Gereisd met partner in april 2014

Hele lekkere plek

Ida Oosterhoff, 15-5-2014

Deze camping is prachtig, met hele leuke plekken, schitterend groen, is goed onderhouden, toiletten zijn schoon, bakken worden regelmatig geleegd, camping eigenaar is n heel vriendelijke man. Als je bij Pake s Patat bent geweest wil je nooit meer naar Mac D. Kortom the place to be !!!
Gereisd met partner in januari 2014

mooie natuurcamping zonder stacaravans

O. Latenstein, 10-9-2013

mooi terrein met variërende plaatsen, van groot tot klein en lekker kris kras verscholen ten opzichte van elkaar. Geen veldjes.

Midden in het bos en op loopafstand van het dorp met slager, bakker en kleine supermarkt.

Wij hebben erg genoten en is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2013

Rustige camping

Cleo, 14-8-2013

Wij hebben een paar dagen op deze camping gestaan. We hadden een mooie zonnige plek, maar veel plaatsen zijn naar ons inziens wat donker door de vele bomen. Met je tent kun je op een terp staan wat een grappig gezicht is en ook praktisch is natuurlijk als het regent. Er staan redelijk veel gasten die een heel seizoen staan en die er soms een rommeltje van maken, schuurtjes bouwen, groene caravans en tenten, kleine caravan erbij op de plaats als opslag?? Wel jammer voor het aanzicht van deze prachtige camping.

Desondanks hebben we er heerlijk gestaan en pake's patat was heerlijk!! Sanitair was goed en schoon, wel minder dat de douches en toiletten in 1 ruimte zijn. Ideaal het warmwatertappunt bij de afwas en geen muntjes voor afwassen en douchen. Prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan Sneek, Ijlst, Hindeloopen, Stavoren, Balk enz.

Gereisd met partner in januari 2013
    Patrick, Eigenaar, 15-8-2013
    Hartelijk dank voor uw reactie en uw bezoek aan camping "De Waps". Echter er zijn slechts 40 seizoensplaatsen ( van de 200 plaatsen ) waarbij caravans niet als opslag worden gebruikt, sta caravans weren wij en schuurtjes worden niet gebouwd. De Waps is echt een toeristische trekpleister en geen sta caravan park.

Kamperen zoals het bedoeld is

Fam Versluis, 7-8-2013

Echt een charmecamping. Ruime plaatsen in een mooi bos. Relaxte sfeer. Authentiek. Omgeving heeft veel te bieden. Bos, weide en strand. Kinderen (10 en 12) hebben zich uitstekend vermaakt. We komen zeker nog eens terug. Al is het voor de patat. Nostalgisch goed.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waps in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waps scoort een 8.95 uit 10 op basis van 60 reviews.