Camping De Waps ***

De Waps

60 reviews over Camping De Waps in het Nederlands

Het blijft genieten

yvonne valkenier, 11-3-2016

Deze bijzonder fijne wintercamping blijft voor ons favoriet. Dicht bij huis en toch zo relaxed. Na een weekeind de Waps voelt het alsof we een weekje op vakantie zijn geweest. Wie zegt dat je in de winter niet zou kunnen kamperen moet dit echt eens gaan proberen. Een aanrader!
Gereisd met partner in maart 2016

Een "parel" in Friesland

J. van der Meer, 7-10-2015

Geweldig sfeervolle en vooral rustige camping.

Prachtige bosomgeving in Gaasterland. Een heel mooi stukje Friesland. Heerlijk fietsen en wandelen.

Kampeerplaatsen liggen vrij in het bos en geven veel privacy. Sanitair is perfect.

Een pareltje!

Gereisd met partner in oktober 2015

mooie boscamping.

Ellen en Tim, 2-8-2015

Wij hadden een mooie ruime plek. Heerlijk rustig en keken zo het bos in. Dat wij onze honden mee mochten nemen was fantastisch want anders hadden wij hier nooit kunnen camperen. Je hebt op de camping overigens geen overlast van honden. Je hoort alleen af en toe geblaf in het bos waar ook mensen van buiten de camping hun honden uitlaten in het losloopgebied. Verder was alles prima in orde. Ook werd er goed schoongemaakt. (Wanneer ouders het goede voorbeeld aan hun kinderen geven en zelf ook het toilet schoon achterlaten dan is het helemaal toppie).

Eigenaar zeer vriendelijk. Patat mmmmmm lekker!

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie natuur camping

Ilona, 25-7-2015

Ik kom al jaren met plezier op de Waps. Het is een mooie camping in een mooie omgeving. Het is er rustig en kinderen kunnen er veilig spelen. Er is geen open water of zwembad. Er is wel een mooie speeltuin. De eigenaar kent zijn gasten. Ik heb al eens meegemaakt dat er een kindje zijn moeder kwijt was en hij (camping eigenaar) precies wist op welke plaats het kind kampeerde.

Pake's Patat is ook erg lekker. Personeel daar is ook erg aardig. Iedereen heeft zijn eigen kampeerplaats voor wie anders wil is er een veldtje. De camping heeft ook gasten die een heel seizoen staan. Zonder tuintjes etc waardoor het echt kamperen blijft. Ik kom al jaren op de camping en zie dat er hard gewerkt wordt om het iedereen naar zijn zin te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Supercamping!

Paul & Gery, 14-7-2015

Camping De Waps is precies wat wij wensen: ruime bosplaatsen met veel privacy, schoon sanitair, mooie en afwisselende omgeving. Het gezellige dorp Oudemirdum (met onder andere een goed voorziene supermarkt) ligt op 800 meter.
Gereisd met partner in april 2015

Super camping

Petra Kemerink, 6-7-2015

Een geweldige camping, mooie plekken,heerlijk rustig en niks geen betuttelende regeltjes en dat het werkt blijkt wel uit het feit dat de mensen die deze camping opzoeken dit ook respecteren en er geen rotzooi van maken.Wij komen dan ook zeker een keer ( wat langer) terug. Petra en Ge Kemerink
Gereisd met partner in juli 2015

De natuur beleven?

Jan, 5-6-2015

Camping de Waps is een unieke camping. Prachtig gelegen aan de rand van het pittoreske dorpje Oudemirdum. Kamperen is de natuur beleven. 's Nachts heel stil, wakker worden van het zingen der vogels. Vanaf de camping loop je zo het Elfbergense Bos. Je ziet reeen en als je geluk hebt een das.

Het sanitair wordt zeer goed onderhouden. Kortom, een camping die een verblijf meer dan waard is.

Gereisd met partner in maart 2015

Mooie groene camping

Agnes Korenromp, 8-10-2014

We waren er begin oktober. Patrick ( de eigenaar) is super. Heel klant vriendelijk. Het is werkelijk een fantastische camping. De omgeving leent zich voor mooie wandelingen en fietstochten: Balk, Sloten, Stavoren, Workum enz. Het museum van Jopie Huisman is een aanrader. We hebben de camping aanbevolen aan onze vrienden, familie en kennissen.
Gereisd met partner in januari 2014

Zoek je rust, kom naar Camping de Waps

Jan, 3-9-2014

Wij verblijven een heel seizoen op deze boscamping. De camping ligt in het prachtige Gaasterland - een uniek stukje Friesland. Glooiend land. Akkers en bossen wisselen elkaar af. Je kunt er prima wandelen en fietsen.

De camping heeft royale kampeerplaatsen. Het sanitair wordt goed onderhouden. Naast de receptie is een lounge waar je een drankje kunt nuttigen en de beroemde patat van Pake wordt verkocht. Uiteraard is het in het hoogseizoen druk, maar daar merk je weinig van. Voor de kinderen is er een animatieteam. Kortom: hou je van rust, gecombineerd met prachtige natuur dan is deze unieke camping een aanrader. Ook nu het hoogseizoen afgelopen is.

Gereisd met partner in april 2014

Mooiste camping van Nederland

Hans, 18-8-2014

Heerlijke camping, ruime plaatsen, te kust en te keur, veel rustzoekers. Mix van caravans en tenten.

Reserveren wel nodig in het hoogseizoen. Geen standaardcamping met straatjes. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Niet de goedkoopste camping, maar je krijgt waar voor je geld. Ik ken er geen tweede van in Nederland.

En Gaasterland is een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waps in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waps scoort een 8.95 uit 10 op basis van 60 reviews.