8,5

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Dassenhorst in het Nederlands

de heer en mevr. Roelofs, 29-12-2006

In december de kerst doorgebracht in dit vakantiehuisje. Uitstekend verzorgd door de familie Winkel. Gezellig ingericht. Voor ons was het belangrijk om te wandelen en te fietsen. Het was een verrassing voor osn dat we rechtstreeks vanuit ons vakantieverblijf de prachtige Gaasterlandse bossen in konden lopen. Voor een ieder, een aanrader om ook eens met de kerst in Oudemirdum op vakantie te gaan.
Gereisd met partner in december 2006

familie Engberts , 11-11-2006

Leuke vakantiewoning aan de rand van het dorp. Als wandelaars konden we direkt vanuit het huisje de prachtige bossen inlopen. Lekker verwarmd in de winter. Alles goed voor elkaar. Goede contacten met de eigenaren van het vakantiehuisje. Al met al een plek om nog eens naar toe te gaan.
    Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dassenhorst in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dassenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dassenhorst scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.