Hotel Boschlust ***

7,9

92 reviews over Hotel Boschlust in het Nederlands

Teleurstellend

Kamminga, 14-10-2017

Om te huilen deze kamer. Erg klein en we hadden de boiler in onze kamer!! Waardoor het dus erg warm was. Het hele interieur zeer gedateerd: televisie, afgebladderd behang, lekkagevlekken. Dit alles hadden we nog wel kunnen accepteren als de kamer schoon was geweest! Maar het was een groot stofnest!

-snot van de vorige gast aan de muur

-haren in de wasbak.

-remsporen in de wc.

-medicatie!!! Van de vorige gast op de grond.

Bij vertrek op heel nette manier aangekaart dat het niet in orde was. Werd behoorlijk fel op gereageerd en mevrouw wou niet in discussie gaan. 'We hadden immers al het grotere(haha) buitenvertrek gekregen in plaats van de kamer die we moesten hebben omdat we via veiling hadden geboekt'.

Al met al zeer teleurstellend! Gelukkig hebben we er zelf nog wat moois van kunnen maken.

Gereisd met partner in oktober 2017

Leuk hotel in mooie omgeving en met goede kaart

kleingeld, 15-7-2017

Het is een klein hotel wat het meteen ook een knus hotel maakt. Ga je meer dagen naar Boschlust dan kun je beter de tuinkamers vragen maar voor 1 nacht zoals wij dat deden zijn de kamers in het hotel leuker. De kwaliteit is Bed & Breakfast en niet zoals in een grote hotelketen

Het restaurant is uitstekend, we hebben er meer dan goed gegeten!

Tegenover het hotel zit het bezoekerscentrum Mar en Klif - ook leuk voor kinderen. De Oudemirdumer klif is op loopafstand en zeker de moeite waard: van alle kliffen in Friesland is dit de spectaculairste.

We hebben 's avonds nog een rondje gelopen door het bos achter de kerk (blauwe palen 3 km) wat een uitstekend avondloopje is. De dag erna zijn we door de Lyckama bossen gelopen (achter de golfbaan) en die zijn erg bijzonder.

Gereisd met partner in juli 2017

Het eten was meer dan prima. Gezond en ook lekker.

Dick en Hennie Melkert + Carel en Hanneke, 24-4-2017

Kan zo niet bedenken wat er NIET goed was. Alles klopte.

De aangeboden excursie naar Woudagemaal kon niet doorgaan. Gewoon € 25,- ( entree 4x 65 +) uit de kassa gehaald en aan ons gegeven.

Gereisd met vrienden in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boschlust bij:

Fantastisch hotel...Echt een aanrader!

Jettie, 27-3-2017

Wat hebben wij genoten in dit fantastische hotel...Alles was perfect..

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met supervriendelijke producten..Diner is onvoorstelbaar lekker zeer goede kok.

En het personeel is zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

De kamer is keurig in orde en de bedden liggen heerlijk!

De eigenaars zijn lieve behulpzame en gastvrije mensen,

We kijken nu alweer uit naar ons volgend verblijf....Lieve familie en medewerkers heel erg bedankt voorhet geweldige weekend!

Groetjes van Durk& Jettie Veendorp

Gereisd met partner in maart 2017

Genieten en prachtige omgeving

Len, 5-1-2017

Wij waren in een rustige winterse periode hier, maar het dorpje zelf en de plaatsjes en de natuur in de omgeving bieden meer dan genoeg vertier, bij ons (Veteranen-)arrangement zaten ook museumkaartjes voor een paar musea en zo kom je vanzelf bij stadjes waar je misschien niet zo gauw naar toe gegaan zou zijn. Wij hadden onze honden mee en konden op 2 minuten lopen de bossen in met ze, vlakbij is ook een soort strandjevoor o.a. kitesurfers, er zijn volop fiets en wandelpaden. In het dorpje zelf zijn nog allerlei winkeltjes, een mooi infocentrum over de regio. Hotel was ook prima, een eigen identiteit i.p.v. de massa- ketens die je overal ziet. Tuinkamer was ruim, zomers kan je op je eigen terrasje zitten. Ontbijt en diner was buitengewoon goed, complimenten aan de keuken, want er was echt niets op aan te merken. Enige wat wij misten, komt misschien omdat we er meerdere dagen waren, was een zitje in het hotel zelf, een lounge waar je even lui kan hangen, mensen kijken. Nu zat je aan eettafels of de leestafel. En voor het ultieme gemak ben ik altijd dol op eigen koffie en thee set op de kamer om tussendoor een kopje te zetten. Dat was er ook niet. Verder niets dan lof over ons verblijf en de accomodatie, en het vriendelijke personeel niet te vergeten.
Gereisd met partner in december 2016

Prima verblijf

Jan Nijenhuis, 30-8-2016

Fijn lang weekend in een ruime tuinkamer van dit hotel gehad. Bediening was super vriendelijk, heerlijk eten (ontbijt goed verzorgd, diner heerlijk). Hotel is een aanrader. Vanuit dit hotel zijn mooie wandel/fietstochten door Gaasterland te maken (duidelijke knooppunt borden).
Gereisd met partner in augustus 2016

Kleinschalig hotel, restaurant & service prima

Herman Rikken., 6-8-2016

Dienstverlening & klantbenadering prima.Tuinkamer keurig & compleet ingericht
Gereisd met partner in augustus 2016

Dit nooit meer

E bruin, 27-7-2016

Vergane glorie, veel te warm op de kamer.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Goed restaurant

Goed restaurant, 27-7-2016

Goed restaurant, mooie ligging maar....., een minpuntje is dat de medewerkers van de bediening in de ingang van het Hotel/restaurant gaan staan in afwachting van verdere activiteit en daarmee blokkeren ze op een vervelende manier de toegang.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Gastvrijheid in optima forma

Udo en Marina, 21-4-2016

We waren heel vroeg maar werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen al om 12.00 een kamer. De kamer was schoon, ruim en had zelfs een balkon. 's Avonds in het restaurant gegeten en dat was echt een positieve verassing. Zeer lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt was ook gewoon goed.
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boschlust bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boschlust in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boschlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boschlust scoort een 7.89 uit 10 op basis van 92 reviews.