Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon
Fletcher Hotel-Restaurant De Zon
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant De Zon bij:

479 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon in het Nederlands

Nooit meer

Monique, 1-10-2017

Erg gedateerde kamer en dat dit nog verhuurt word is mij een raadsel alleen de smerige vloerbedekking en geur in de wc was al genoeg redenen om dit hotel eerder te verlaten! Ontbijt was eenvoudig. Personeel vriendelijk en locatie prima!
Gereisd met partner in september 2017

Niet des Fletchers

Ineke en Hans van Wingerden, 24-9-2017

Niet goed: de kamers. Klein, zeer kleine douche met een plastic gordijn, In de badkamer en de w.c. krakend laminaat op de vloer. Wij hadden het idee dat we een gedateerde stacaravan sliepen. Super gehorig vanwege de erg dunne scheidingswanden.

Goed: Schoon, prima bedden, goed restaurant (echte servetten). Het ontbijt is goed, maar niet overdreven.

Dat mensen het hotel met een 10 waarderen is voor ons onbegrijpelijk.

Gereisd met partner in september 2017

Kan beter,hotelkamers aan oude kan.

Piet en anita weijers, 25-8-2017

Het hotel is keurig en netjes,goed eten voor redelijke prijs, alleen hotel kamer kan beter met aankleding .Bad gedeelte zeer klein.
Gereisd met partner in augustus 2017

Voor ons nooit meer.

Vd beuken, 7-8-2017

Kamers nodig toe aan renovatie. Erg oudbolig, maar wel schoon. Goeie ligging.

We hadoen graag gebruik gemaakt van de fitness, maar deze bleek niet meer te bestaan. Ook konden we geen gebruik maken van de sauna. Faculteiten die worden vermeld in de folder maar waar We geen gebruik van konden maken.

Extra Betaald voor een kamer met bad, maar kregen een kamer zonder bad. Nadat we dit gemeld hadden alsnog een kamer met bad gekregen.

Vriendelijk personeel, maar voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2017

mooi verblijf,- tweede helft verblijf veel regen

japio, 29-7-2017

prijs en ontbijt +diner uitstekend

kamer verouderd en muffig door weinig ventilatie mogelijkheid

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

R. Huigen, 17-4-2017

De eerste kennismaking met een Fletcher hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Complimenten voor de kok, het eten was voortreffelijk.

Het was er heerlijk.

Fred, 17-4-2017

Mijn baasjes vonden het schoon en netjes. Ik, de auto,wist niet wat me overkwam, ik stond droog. De fietsen hadden ook een leuke plek. Dus we waren allemaal blij.

Prima

Rob en Bianca, 15-4-2017

Kamer was schoon maar wel gehorig

Ontbijt was erg lekker

Prima parkeer gelegenheid

Tegenvaller

Marit Gerritsen, 13-4-2017

Wij zaten in het achterste gedeelte van het complex, erg simpel en extreem gehorig. We hebben de buurman de hele nacht horen snurken. Het lijkt in het achterste gedeelte of je in van die bouwblokken komt.
Gereisd met vrienden in april 2017

Leuk hotel

Wilmy, 11-4-2017

Vriendelijk personeel, basic ontbijt en een beperkte keuze wat betreft diner.

Overigens matig gedineerd

Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon in Oosterwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zon scoort een 7.37 uit 10 op basis van 479 reviews.