Vakantiehuis Onder de Linde

Vakantiehuis Onder de Linde
Onder de Linde

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Onder de Linde bij:

2 reviews over Vakantiehuis Onder de Linde in het Nederlands

een leuke plek om met kinderen te komen

marlou corver, 22-9-2009

Wij zijn hier de eerste 10 dagen in augustus geweest met 2 gezinnen. Ik moet zeggen het was heel leuk, het weer zat natuurlijk ook mee. Veel activiteiten in de buurt te doen. We hebben o.a. een bootje gehuurd, etc. Dat het een beetje oud is ingericht maakt niet uit als het maar allemaal heel is. wij hebben ons er in ieder geval vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Huurder, 12-6-2008

Huis is redelijk (oud en stoffig), alleen pas je er zeker niet met veel mensen in!

Daarnaast kan je gerust 6 a 7 weken wachten op je borg. De eigenaar betaald dit eens in de zoveel tijd terug, ondanks dat het in de voorwaarden staat opgenomen dat hij het binnen 2 weken moet terug betalen!

Gereisd familie in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Onder de Linde in Oostermeer - Eastermar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Onder de Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Onder de Linde scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.