Bed and Breakfast Margryt ***

Bed and Breakfast Margryt
Margryt
9,3

23 reviews over Bed and Breakfast Margryt in het Nederlands

Gastvrij, rustig en prima verblijf!

de Vries, 8-6-2017

Wij hebben hier één nachtje geslapen ivm een bruiloft. Mooie rustige ligging. We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw met een kopje koffie en een koekje in de mooie tuin. De kamers zijn prima, geen overbodige luxe maar gewoon prima. De volgende ochtend heerlijk ontbeten, niets ontbrak hieraan.

Dit is écht een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2017

Kijk niet verder! Zo iets vindt u nergens anders

Ray Owen, 11-4-2017

We hadden een fantastische ervaring, opnieuw! Het was ons tweede bezoek in 3 jaar uit de VS met onze inmiddels 6-jarige en we zullen zeker terugkomen. De gastvrouw, Mvr de Boer, heeft vele jaren ervaring en is niet alleen zeer professioneel, maar ook een geweldig persoon. Als u van plan bent om te verblijven in dit gebied, kunt u een betere plaats tegen elke prijs niet vinden.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

geweldig verwend door fam.de Boer

Jenny van den Bogaard, 22-8-2016

Prachtig huis en goede bedden
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig, Greet legt de lat stukken hoger!

Henk, 7-7-2016

Alles wat je van een B&B kan verwachten, en nog veel meer... Eigenaar van B&B Margryt weet wat verwennen is, en dat doet ze graag. Als je hier je draai niet kan vinden, kan je beter thuis blijven.

Kan het iedereen aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Genoten!

Diana, 13-6-2016

Zeer gastvrije ontvangst door gastvrouw Margryt! Heerlijk kunnen vertoeven in de gezellige tuin. We voelden ons enorm in de watten gelegd, van extra vroege ontbijtjes, tot dekentjes in de tuin en een lekker yoghurtje in de avond! Aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldige ervaring

w_luiken-voogd, 21-9-2015

Zeer gastvrij ontvangst en verblijf! Met mijn man en vrienden voelde wij ons helemaal thuis.

De hele bovenverdieping tot onze beschikking. Fantastisch geslapen. Zeer uitgebreid ontbijt. Niks was Margryt te veel. We mochten zelfs broodjes meenemen voor onderweg. Terwijl de mannen gingen wielrennen hebben wij, dames, nog geruime tijd in de tuin mogen genieten van de zon. Heel gezellig dorp met eetgelegenheid op loopafstand. We hebben al wel wat B&B bezocht maar zo vriendelijk, behulpzaam en gastvrij hebben we het nog niet gehad. Een echte aanrader! Ook op minder zonnige dagen als slaapplaats voor verkennen omgeving. Dank je wel Margryt! We zullen dit nooit vergeten.

Gereisd met vrienden in september 2015

gastvrij en rustig

y. nijholt, 5-8-2015

De eigenaresse is zeer gastvij en vriendelijk.

Wij hadden de grote kamer met wastafel en balkon, was prima verzorgd.

Ondanks dat het huis vol zat met gasten, was het er erg rustig.

Gereisd met partner in augustus 2015

Warm en gastvrij!

Familie Zilder, 2-8-2015

We hadden een heel welkom gevoel bij Margryt. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2015

erg aan te bevelen

M.Boersma, 22-5-2015

Bij Margryt Bêd en Brochje is het prima overnachten!

Fijn huis,prima kamers,schoon,erg verzorgd en lekker ontbijd,goeie gastvrouw,erg vriendelijk.

Goeie prijs/kwaliteitverhouding,echt niet duur.

We zijn vorig jaar een nacht geweest en dit jaar weer.

Gereisd met partner in mei 2014

Meer dan verwacht.

Marcel Teerenstra, 19-2-2015

Wij hebben deze B&B gebruikt om in Friesland te verblijven voor familiebezoek en niet echt als vakantiebestemming alhoewel dat laatste natuurlijk zeer wel mogelijk is. De gastvrouw doet er echt alles aan om het zo gezellig mogelijk te maken en maakte zelfs reservaties bij het lokale restaurant voor ons voor een heerlijk avondmaal. Het huis staat in een typisch Frysk dorp en tijdens het uitgebreid ontbijt heeft u uitzicht op een grote tuin. 's Avonds is er nog de gelegenheid voor even nazitten in de woonkamer met een kop thee of koffie of zelfs een wijntje. De prijs van deze B&B vinden wij zeer vriendelijk zeker gezien het uitgebreide ontbijt. De kamers en bedden zijn schoon en in prima staat. Er zijn verschillende kamers beschikbaar met tweepersoons en éénpersoons bedden. Er is één badkamer met doucht bad en toilet. Voldoende handdoeken en linnen voor het hele dorp. Zeker aan te raden!
Gereisd anders in december 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Margryt in Oosterend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Margryt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Margryt scoort een 9.31 uit 10 op basis van 24 reviews.