9,3

Uitstekend

20 reviews over Camping Rotandorp in het Nederlands

Genoten!

Anita van Assen, 29-5-2017

Heerlijke dagen gehad samen met mijn ouders en de kinderen van 8 en 15 jaar. Vooral mijn dochter van 8 heeft erg genoten en was de hele dag in de weer met vriendjes en water en speelgelegenheid. Ook mijn zoon van 15 heeft genoten en was met regelmaat te vinden om het springkussen wat met het warme weer omgebouwd werd tot waterspeelplaats. We hadden een heel rustig plekje, 's morgens lekker ontbijten in de zon en helaas 's avonds uit de zon, maar je kan niet alles hebben. Leuke dorpjes dichtbij. Lekker wandelen of fietsen in de omgeving. Waterplas, Spokeplas, dichtbij. Lekker voor de kinderen met het warme weer en bijna de hele plas kun je lopend doen, dus erg veilig. De eigenaren zijn erg aardig en vriendelijk. Animatie, wat de eigenaren zelf doen is prima! wasgelegenheid is top. kortom: we hebben het heerlijk gehad. Super tevreden en aanbeveling waard. wij komen zeker eens terug. om de prijs hoeven we het zeker niet te laten!
Gereisd familie in mei 2017

Verrassend en supergenieten

JA, 26-7-2016

Erg geschikt voor gezinben met kleine kinderen maar ook voor mensen die van fietsen en wandelen houden
Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige omgeving

T Lem, 13-5-2016

Geweldige natuur en zo dichtbij op deze camping. Super gezellige eigenaren. Altijd opgewekt
Gereisd met partner in juni 2015

zeer goed

Willem Sangers, 26-2-2016

Waarom zal ik iets vertellen over een Camping die zo bijzonder is, de rust uitstraalt en de vakantie vierders hun vakantie laat zoals een vakantie is en behoord te zijn .Als men een fijne vakantie wil hebben in de korte tijd die we vakantie noemen.Ik vertel niets maar ik weet wel dat we alle jaren weer terug komen op Camping Rotandorp een thuis waar men zich thuis voelt.
Gereisd met partner in juni 2015

Gezellige rustige camping

Kampeerers74, 16-7-2015

Heel gezellige en rustige camping. Sanitair gebouw is werkelijk super en heel schoon. Ook voor de kinderen is de speeltuin en springkussen fantastisch. Het zwembad en recreatieplas op geringe afstand is een uitkomst bij warm weer. Kortom een geweldige camping en hele mooie omgeving.
Gereisd familie in januari 2015

Prima camping

Ton, 11-7-2015

Lekker rustig gelegen en mooie ruime plaatsen.

Schoon en netjes verzorgd sanitair.

Ook de camping zelf is keurig onderhouden.

Mooie omgeving met veel mogelijkheden om te fietsen.

Vlak bij Steenwijk, Wolvega en Meppel.

Gereisd met partner in januari 2015

Fijne campingheerlijk

Vakantieman, 10-6-2014

Heerlijk pinksterweekend gehad. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in januari 2014

terreur van vaste campinggasten

Emke, 5-5-2014

Wij hadden in 2013 een seizoenplek. Het sanitair is schoon, de camping goed verzorgd. Maar een aantal vaste bewoners van het middenveld denken dat zij baas zijn. Tot diep in de nacht maken zij herrie.
Gereisd anders in maart 2013

geweldige camping

A de graaf, 28-8-2011

Een prettige camping schoon sanitair ,plaatsen prima

mooi grasland en vriendelijke receptie .

Gereisd met partner in juli 2011

rustige nette camping

Ferry, 19-8-2011

Jammer dat het "hoogseizoen" wordt gezien als de paar weken dat het daar druk is.

M.a.w. er was niets te koop qua eten. Volgens de website zouden er sóchtends verse broodjes te koop zijn evenals het feit dat de website spreekt over een snackbar! Echter bij aankomst kregen wij te horen dat de genoemde faciliteiten alleen tijdens het "hoogseizoen" beschikbaar waren.

Wij waren er van 15-7-2011 tot 22-7-2011 wat naar onze maatstaven toch wel degelijk het hoogseizoen is!

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rotandorp in Noordwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rotandorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rotandorp scoort een 9.31 uit 10 op basis van 20 reviews.