8,4

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Het Bosmeer**** bij :

21 tips over Vakantiepark Het Bosmeer

KWj, 30-7-2015
Geef bij boeken aan wat je wilt; dus niet alleen type bungalow, maar ook verdere wensen o.a. qua ligging. De bungalows zijn elk particulier eigendom en daardoor verschillend ingericht.
Corrie, 27-5-2015
Ideaal park. Voor kleine kinderen speelgelegenheid op het park, voor grotere kinderen is er het zwembad met voetbalveld en springkussen. Veel wandel- en fietsmogelijkheden.
Rik, 8-5-2015

Kleinschalig dierenpark Taman Indonesia in Kallenkote.

Fiets eens over het Lindepad richting Wolvega

Siemerink, 10-4-2015
Check goed welk huisje uit de categorie A je krijgt. Er zit een heel groot verschil, m.n. waar honden bij in mogen!!!
I.Beaufort, 8-1-2015
Ontbijtmand van de plaatselijk bakker; heerlijk en veel. Met zijn 2-en konden we er wel 2 dagen brood van eten. Warme eitjes, bordjes bestek, alles bij geleverd. Krantje erbij (Telegraaf) en mooi boeketje bloemen, wat na 1 wk er nog mooi bij staat. Werd voor klein bedrag om 8.00 bij het huisje bezorgd en zelf terug brengen naar de bakker in het dorp, was voor ons geen probleem
knook, 7-1-2015
groot bos en meer aan de overkant van de weg. centrum van het dorp op loop afstand met genoeg winkels voor tijdens je vakantie

M. Ehringfeld, 3-12-2014
Het park beschikt over veel verschillende woningen. De ruimte en luxe is in niet iedere woning gelijk.
Fam Keereweer, 26-8-2014
Vraag vooraf welke woning je krijgt toebedeeld. Wees gewaarschuwd: gezien andere beoordelingen, is huisje nummer 15 niet het enige huisje wat een oud interieur heeft. Nr 15 heeft echter ook nog vele gebreken!
Dennis40, 10-8-2014

Het zwembad de Dobbe is een perfect zwembad, van alle gemakken voorzien.

Het meer de Spokeplas is een leuk meertje voor de kinderen, je kan er ook heerlijk wandelen.

Voor de rest valt alles goed aan te rijden zoals Westerbork, Havelte (een park over de oorlog en hunnebedden), Diever (hunnebed), Heereveen en Sneek om te zeilen.

Lammertink, 10-8-2014

* opknappen van de badkamers in de standaard huisjes.

*beter schoonmaken, ook kijken naar de spinnenwebben.

*ik miste een droogrek, waar ik even de natte handdoeken van het zwemmen op kon hangen.

* standaard kinderstoel in huisje of ophalen bij receptie.

* het zou leuk zijn als er iets van een winkeltje/restaurantje was waar je even een snelle boodschap of iets te eten kon halen. Wij zijn nu bij de cafetaria op de naastgelegen camping geweest.