Camping Hanestede ****

Camping Hanestede
Hanestede
8,5

28 reviews over Camping Hanestede in het Nederlands

Zeer compleet voor een camping.

jacks, 25-8-2017

De indeling van de veldjes op de camping was zeer goed verdeeld en ook ruim genoeg voor de aanwezige caravans.Maar bleef bij echte spoel buien wel eens het regen water hier en daar op de veldjes staan.Daarintegen stondje welweer midden in de bos en was de omgeving rondom de camping super mooi in de natuur gelegen.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk! Leuke dingen te doen met kleine kinderen

Marjan, 13-7-2017

Wij hebben het heerlijk gehad en konden met de kinderen leuke uitstapjes maken.

De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen. Een aanrader voor mensen die rust zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk gehad en we gaan weer!

Hendrika, 17-5-2016

Wij zijn vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer! Heerlijke camping, rustig en gezellig. Genoeg te doen voor de kinderen zonder dat het allemaal te massaal en overdreven wordt. Kinderen vonden het er leuk.

Personeel is aardig en terrein en toiletgebouwen zijn schoon en netjes.

In de omgeving is genoeg te doen.

Tarieven zijn heel redelijk. Zwembad moet je apart betalen maar dan heb je ook een zwembad met alles erop en eraan (toezicht, winkeltje). Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

leuk voor kinderen, veel vaste gasten.

familie, 14-2-2016

Vorig jaar een week op deze camping gestaan, de ligging is prachtig. In het bos en tegenover de spokeplas en zwembad. Daar moet de camping het ook wel van hebben... wij vonden de eigenaren niet vriendelijk en er is was veel 'ons kent ons' Regels die er zijn worden voor de vaste gasten toegestaan. Bijvoorbeeld met een brommer over de camping, hier wordt niks van gezegd. Wifi werkt alleen in het begin van de camping en wij vinden het een groot nadeel dat je moet betalen voor de douchen en zwembad.

Zo wordt het alsnog duur voor een groot gezin.

Animatie is geweldig en die meiden zijn ontzettend lief. Al met al leuke vakantie gehad, mede door het mooie weer maar we zouden er niet weer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie leuke familiecamping!

Jansen, 10-1-2016

Gezellige camping die erg geschikt is voor kinderen. De camping ligt in een mooie bosrijke omgeving. De eigenaren zijn vriendelijk en het sanitair was schoon. Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Veel vaste plaatsen....

Mama van 3, 12-8-2014

Receptie: eerste contact zakelijk, weinig uitleg.Later vriendelijk.

Zeer veel vaste plaatsen, veel mensen kennen elkaar. Lastig voor 'nieuwe kinderen' om contact te maken.

Het veldje met toeristische plaatsen is ruim, de picknick tafel is ideaal.

Het verwarmde toiletgebouw werd goed schoongehouden, 's nachts gesloten. Babybadje, kindertoilet en familiedouche aanwezig. Geen lage kinderwastafels. Douchen kost €0,50 de douchetijd is kort. Toiletten aan de buitenzijde, zonder gelegenheid om je handen te wassen. Daarvoor moet je dan weer het gebouw in.

Speeltuin is leuk

Snackbar op de camping is open van 17.00 tot 19.00

Geen winkel, enkel ijs en snoep

De website leek erg aantrekkelijk voor kinderen, maar niet alle gegevens klopten. geen pony rijden of 'schattenjacht' dit jaar op de camping.

Gratis WiFi, helaas niet overal bereikbaar,

Leuk animatieteam voor kleine kinderen.

Basisprijs ligt laag maar wil je dagelijks douchen en zwemmen dan betaal je alsnog hetzelfde als de luxere campings

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prachtige camping in mooie omgeving

Hendrika, 24-6-2014

Een mooie, rustige camping. De Spokeplas aan de overkant is mooi maar het zwembad, schuin tegenover, is zeker ook prachtig en hier is nog toezicht ook. In de zomermaanden ook wel eens op deze camping geweest en dan is er erg veel leuks te doen voor de kinderen.

Heel aardige eigenaren, altijd bereid te helpen wanneer er vragen zijn.

In de omgeving kun je geweldig wandelen, fietsen en leuke dingen ondernemen. Er zijn meerdere attracties op korte afstand. En ieder dorp in de omgeving heeft prachtige en goede eetgelegenheden. Een mooie camping en een mooie omgeving voor een ontspannen vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

voor ons geen tweede keer.

Marjan, 31-10-2013

Met de pinkster hier geweest. Kwamen gelijk vast te zitten met auto en caravan zo nat was het veld. Veel vaste gasten waardoor voor de kindere weinig contact met andere kinderen. Ze mochten niet mee spelen in de speeltuin. De speeltuin is sterk verouderd. Geen animatie tijdens de pinkster.

Douchen met muntjes.

De omgeving is prachtig en centraal. Aan de overkant een leuke recreatie plas waar het bij warm weer erg leuk is.

Supermarkt in het dorp.

Toen mijn man kwam vragen om het nummer van de dokterswacht en kwam melden dat we weg gingen, geen vraag naar waarom.

De kinderen vonden het een saaie camping.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Mooiste plekje van Friesland

plaatspp, 9-6-2013

Zoek je een camping betaal baar en ,hou je van rust dan moet je hier zijn.

Goede voorzieningen .

Word gerund door familie ,waardoor je weet waar je aan toe bent .

Alles net en buiten de camping een 2 tal zwembaden op 500 meter .

Ruime plaatsen .

Een plek voor Jong en oud

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

mooie vakantie gehat onlangs de regen

p geertsma, 11-8-2012

we hebben een mooie vakantie gehat en we komen volgend jaar zeker weer mooi in de bossen en voor mentsen die van rust en de natuur houden een camping om aan te bevelen en voor kinder ook super ja kan er zwemmen in de spokeplas maar ook in het zwembad de dobbe wij zij zeer tevreden mvg vam p geertsma
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hanestede in Noordwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hanestede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hanestede scoort een 8.45 uit 10 op basis van 28 reviews.