8,2

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis**** bij :

85 reviews over Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis in het Nederlands

Boven verwachting!

Familie Van Leeuwen, 15-8-2017
  • Onderkomen10

In juli dit jaar hebben we met elkaar een fantastische week gehad op Waterpark Zwartkruis. Wij als ouders, maar ook onze drie jongens (14, 11 en 5 jaar) hebben heerlijk genoten van een luxe vakantiehuis met jacuzzi! Dat was één van de eerste dingen die moest worden uitgeprobeerd. We waren er niet meer uit te krijgen, super. We huren al jaren in de vakantie een vakantiehuis, maar zo groot als dit huis hebben we nog niet meegemaakt. Bij wat minder weer heb je binnen lekker de ruimte. De keuken is van alle gemakken voorzien. We konden uitgebreid kokkererellen met een zes pits fornuis. Wat we ook heerlijk vonden waren de verschillende plekken waar je buiten kon zitten: op de veranda voor het huis, op het balkon achter het huis of beneden op de vlonder aan het water. Het water was echt een trekpleister. We hadden een bootje met motor meegenomen en vanaf onze steiger konden we zo instappen en wegvaren. Via de Kuikhornstervaart waar het park aan ligt, konden we alle kanten op. En vanaf de steiger hebben we dagelijks de hengel uitgegooid. Last but not least: De ontvangst en service door Bas en Elina (en natuurlijk de kids) was hartverwarmend. Van onze jongens kregen we het dringende advies: Volgend jaar weer -:) Dus tot ziens!

Plek voor iedereen...😎

Aaltje Tijsma, 15-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijke locatie...prachtige omgeving en meer dan vriendelijke mensen. Wij hebben het erg fijn gehad en komen graag weer.

Mooie huisjes, 15-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Mooie zonnige woningen waardoor we iedere dag in de zon konden zitten ondanks het weer
Gereisd familie in juni 2017

Eigenaar zeer onredelijk!!!

Erik, 12-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

een compleet huis gehuurd. Helaas moesten wij de sanitaire voorzieningen zelf schoonmaken bij aankomst. Achteraf werd ons verweten dat wij de stoelen niet op de juiste plaats hadden terug gezet. Ook zou er te veel warm water verbruikt zijn. Dit resulteerde in het inhouden van €200 borg. Wat een gezellig weekend weg hoorde te zijn, resulteerde in slechte nachten en een hoop sores achteraf, jammer.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Mooi luxe park

Janneke, 7-8-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke ruime huizen direct aan het water. Je kan een bootje bij je huis huren of eigen boot meenemen. Op het park zelf is niets te doen. Is voor pubers wel saai. Je gaat hier echt naar toe voor de watersport en voor de rust.
Gereisd familie in augustus 2017

Prachtige accommodatie in een mooie omgeving

Mieke Velner, 31-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Waterpark Zwartkruis is een kleinschalig park in een mooie omgeving. De woning die wij gehuurd hebben was verrassend groot, licht, schoon en zeer verzorgd. Het was echt een genot om hier een aantal dagen te verblijven. We hebben een motorbootje via de beheerder gehuurd, superleuk om hier de omgeving mee te verkennen. Wij komen graag terug !!
Gereisd familie in juli 2017

Het was een geweldige, ontspannende vakantie!

Familie Landwaart, 28-7-2017
  • Onderkomen10

Nog maar net thuis gekomen, heeft onze zoon in zijn enthousiasme al een review ingevuld. Het is duidelijk: dit is echt voor herhaling vatbaar!!!

Een ruime, riante woning van werkelijk alle gemakken voorzien. Vanaf de steiger van het huis lekker zwemmen, vissen en varen. Lekker ontspannen in de jacuzzi, en wat niet onbelangrijk is goede bedden! De rust en de ruimte in en om het huis, de mooie natuur...kortom we hebben enorm met zijn allen genoten! Met de uitstapjes die we van te voren hadden bedacht wilde niemand meer mee. Iedereen wilde op het park blijven, en als kinderen het zo naar hun zin hebben, genieten ouders dubbel. En het is zeker zo relaxed.

Ook dank aan het beheerdersechtpaar, die samen met hun kinderen met veel enthousiasme het iedereen naar de zin maken.

We hopen tot een volgend jaar!

fantastisch verblijf gehad

M. Landwaart, 28-7-2017
  • Onderkomen10

de ligging is echt prachtig je heb een terras aan het water en zit vlak bij vaarwater waar je heerlijk kan varen. het huis is bij aan komst erg schoon en ook het jacuzzi werd ter plekke schoongemaakt. de prijs /kwaliteit verhouding erg goed het huis is erg groot mooi uitzicht vanaf de bovenste kamers.erg goede schone bedden en drie ruime badkamers erg mooie grote keuken met twee ovens een magnetron en een vaatwasmachine en 6 kookpitten ook is er een wasmachine aanwezig het huis is erg kindvriendelijk ook het water rond het huis loopt van ondiep naar dieper waardoor de kinderen ook in het ondiepe stuk kunnen zwemmen. er zijn twee terrassen beide overdekt

Super!

Blanquaert, 14-7-2017
  • Onderkomen10

We zijn hier enkele weken geweest en hebben enorm genoten. Het huis is ruim, met een grote keuken en een heerlijke hete sauna, ook de bedden liggen goed. Elke avond genieten van de zonsondergang vanaf het terras of vanuit de woonkamer. Iedere ochtend ontbijten in de ochtendzon. De steiger voor onze sloep lag aan het huisje. Met de boot kun je prachtige uitstapjes maken naar Leeuwarden met zijn kleine smalle tunneltjes of naar Dokkum, met prachtige bloemenbruggen, Friese huisjes en gezellige restaurantjes. Er is veel te doen voor kinderen in de buurt, sanjesvertier ( groot speelplek waar ook een kleine dierentuin aan vast zit) en aquazoo ( waar je onder andere Maki's uit de hand kan voeren). Op het park kun je vanaf je steiger het water in springen of dobberen op een plastic bootje. Er is sindskort ook een klein speelterrein voor de kleintjes met een leuk speelhuisje met een glijbaan. Mijn dochter van anderhalf vond dit fantastisch! Het park wordt keurig onderhouden, mooie bloemen en planten overal en het gras in onze tuin werd elke week gemaaid. Het personeel is altijd vriendelijk en bereid te helpen/meedenken met alles. Bedankt Bastiaan, Elina en kids. Wij komen zeker nog eens terug!
Gereisd familie in juli 2017

Super plek om te verblijven

Susan, 14-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heerlijk genoten van het grote huis. Ideaal voor een groep. Iedereen kon zijn rust zoeken als ze wilden . Ook omdat er zoveel.ruimte is en veel plekken om te relaxen . Parkmensen zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader dus!!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis in Noordbergum / Noardburgum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis scoort een 8.21 uit 10 op basis van 88 reviews.