Camping Boerderijcamping de Braamberg

Camping Boerderijcamping de Braamberg
Boerderijcamping de Braamberg
8,3

6 reviews over Camping Boerderijcamping de Braamberg in het Nederlands

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Anke, 19-7-2017

Prachtige camping met het uitzicht op de schapen en het meer. De eigenaresse is erg behulpzaam en vriendelijk. Het sanitair is schoon en netjes. De omgeving leent zich uitstekend voor het maken van fietstochten/tjes of een wandeling. Het meer is op loopafstand (3 min). Bij het paviljoenen heb je een geweldig uitzicht op het meer. We genieten iedere keer weer van de rust en de natuur op deze geweldige camping!!!
Gereisd met partner in januari 2017

geweldige camping.

mark, 17-8-2016

Wij hebben hier twee weken heerlijk vertoeft en genoten van de mooie omgeving en natuur..

De toiletten en douches zijn netjes en de eigenaresse erg vriendelijk en behulpzaam.

De plekken ruim opgezet en er hangt een mooie relaxte zweer...

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer

Anna, 3-8-2016

Bij aankomst konden wij een uur wachten

Toen zij er was konden we gelijk alles afrekenen.

Gevolg daarvan dat de mensen de auto parkeerde bij de caravan terwijl het een auto vrije camping is.

Ga niet onder de bomen staan want daar is om drie uur smiddags de zon al weg' ondanks dat het hoog zomer was.

Gevolg savonds vochtig en veel muggen.

De toiletten ver beneden peil mag zeker vaker schoon gemaakt worden

De douches waren primitief. Een paar extra haken om je kleding op te hangen zou geen extra luxe zijn.

De omgeving maakt veel goed.

Het water aan de overkant mogen geen honden komen.

De eigenaresse vermeld dat er nacht verlichting is bij de toiletten, ook hier is flink op bezuinigd.

De verlichting brand zo minimaal wat vervelend is omdat de vloer erg ongelijk is bij de toiletten.

Ook zit er schrikdraad bij de geitjes waar de caravans met kleine kinderen tegen aan staan.

Kortom een tegenvaller voor deze camping.

Gereisd met partner in juli 2016

super genieten wat een fijne energie!

rob en sjoukje, 15-5-2016

heerlijke ruime plek

super uitzicht op het water

Gereisd met partner in mei 2016

prachtig gelegen

Klaske, 13-7-2015

wij hadden er een heel fijn weekend, en gaan zeker nog weer eens terug
Gereisd met partner in januari 2015

Wij gaan zeker terug

Vera-1958, 27-9-2013

Wij genieten van het Mirnsterklif tegenover de camping, het Rijsterbos vlak naast de camping, de prachtige fietspaden in Gaasterland en de fijne camping! Er zijn 5 seizoensplekken , daarnaast circa 25 ruime plaatsen! Nieuw toiletgebouw, schoon en ruim!
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Braamberg in Mirns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Braamberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Braamberg scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.