Hotel De Vigilante ****

De Vigilante
8,5

WebsiteLink naar website

625 reviews over Hotel De Vigilante in het Nederlands

Ontspannen verblijf in prettig hotel

Alice, 21-9-2017

Ligt wat afgelegen aan leuk strand. Lopend naar makkum duurt ruim een half uur.

De bedden zijn prima maar de kussens zijn echt aan vervanging toe!

Eddy en Linda, 17-9-2017

Bijzonder vriendelijke personeel, ligging en ontbijt

fantastisch

stel 55 +, 15-9-2017

reden veblijf : bezoek aan Vlieland en Terschelling (via Harlingen op ongv 25 min van hotel )

ruime ,schone kamer (charme) met uitzicht op grote overdekte fietsenstalling en betaalde parkeerplaats. prima bedden .prima douche . geen storende geluiden ervaren van andere gasten.prima ontbijt en heerlijk gegeten eten in restaurant.vriendelijk behulpzaam personeel.

voor de knooppunt fietsers .punt 56 of 52 is op zo'n 3 km van hotel .

2 min puntjes - de kussens vonden wij erg weing vulling hebben en 2 op elkaar lag niet lekker .

de kamer deur gaat best zwaar open en valt niet in slot ,dus opletten bij weggaan of deur op slot is

verder een prima verblijf gehad ,ondanks de herfst storm die voorbij kwam met windkracht 10 .

Eenvoudig maar prima hotel

fam. Schouten, 14-9-2017

Kamer aan meer-zijde was prachtig vooral tijdens stormperiode leuk om surfers te zien.

Personeel bijzonder vriendelijk en erg behulpzaam.

Restaurant wat oubollig en zitkuil rond open haard direct verwijderen.

Wel heerlijk gegeten. Ontbijt eenvoudig maar prima. Soms te late aanvulling.

Goed hotel.

G.D., 25-8-2017

- Slechte Wifi- ontvangst

- Erg behulpzaam personeel

- Lekker eten

- Mooie ligging

Gereisd met partner in augustus 2017
Team Beach Hotel de Vigilante, Guest Relation, 19-9-2017
Hartelijk dank voor uw mooie review over ons hotel. Wij zijn erg blij te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Vervelend dat uw wifi niet naar behoren functioneerde in ons hotel. Ons hotel is net voorzien van een nieuw wifi netwerk waarbij u een wachtwoord nodig heeft om in te loggen. Dit wachtwoord kunt u opvragen bij de receptie. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen in het mooie Makkum!

Prima overnachting

Lammers, 10-7-2017

Wij waren op zoek naar een overnachting in de buurt van de Afsluitdijk in de provincie Friesland. Via een site zagen we een leuke aanbieding voor dit hotel. We wilden graag een kamer waar we met drie personen konden verblijven, wij met onze jongste dochter. De kamer was ruim en modern ingericht en bevond zich boven de ingang. Het hotel heeft ook kamers met uitzicht op het IJsselmeer. Dit was voor ons geen vereiste, omdat we maar een nacht bleven. Het ontbijtbuffet was prima en ruim opgezet. Voor ieder wat wils. Al met al voldeed het hotel aan onze verwachtingen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Team Beach hotel de Vigilante, Guest Relation, 26-7-2017

Bedankt voor uw mooie review over ons hotel.

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf.

Hopelijk zien wij u snel weer eens terug in Makkum!

Gewoon super met geweldige service en top eten.

Herry, 4-7-2017

Dat hier een prima kok is. Heerlijk eten dus. Vriendelijke service. Een prachtig uitzicht op strand en IJsselmeer. Prima bedden en kamers. Vooral ook aanbevolen voor ouderen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig

Piëlhaas, 22-6-2017

Hotel heeft mooie ligging, landzijde niet geweldig, je kijkt uit op parkeerterrein. Kamer ruim en netjes met voldoende stopcontacten, geen extra's op de kamer zoals waterkoker, koffie/thee of koelkastje, dat is jammer. De verlichting is de kamer maar vooral de badkamer is beneden de norm, je moet zowat in braille douchen en je tanden poetsen.Goed ontbijt, met een ruime keuze, bedden liggen lekker. Leuke kleine boulevard, weinig winkeltjes, Helaas sluiten de meeste zaken, zoals terras en cafetaria al om 19:00 uur. Makkum zelf is een leuk dorp met veel eetgelegenheden. Wandelen, fietsen, heerlijk hier in het mooie Friesland.
Gereisd met partner in juni 2017

Lekker voor een weekendje uitwaaien.

Jane 28, 21-6-2017

Veel surfers op het water, het waaide ook behoorlijk maar ben benieuwd hoe 't is als het strandweer is of je wel kunt zwemmen zonder overlast van surfers. Hotel heeft mooie ligging, landzijde niet geweldig, je kijkt uit op parkeerterrein. Kamer ruim en netjes, geen extra's op de kamer zoals waterkoker, koffie/thee of koelkastje, jammer. Goed ontbijt, ruime keuze, bedden liggen lekker. Leuke kleine boulevard, weinig winkeltjes, Makkum zelf is een leuk dorp met veel eetgelegenheden. Wandelen, fietsen, heerlijk hier in het mooie Friesland. In de haven van Makkum staat een hele goeie viskraam, heerlijk visje gegeten.
Gereisd met partner in juni 2017
Team Beach hotel de Vigilante, Guest Relation, 26-7-2017

Hartelijk dank voor uw review.

Fijn dat u even lekker heeft kunnen uitwaaien bij ons hotel.

Wanneer het strandweer is in Makkum is het gehele strand toegankelijk voor strandgasten en kan er heerlijk gezwommen worden. Er kunnen dan nog wel surfers zijn maar deze mogen niet in de grote gebieden komen waar wordt gezwommen. Het klopt inderdaad dat wij op onze Charme kamers landzijde geen waterkoker, koffie/thee of koelkastje op de kamer hebben. Deze hebben wij wel op enkele van onze luxere kamers aan de zeezijde, wellicht is zo’n kamer volgende keer een optie voor u. Hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in Beach Hotel de Vigilante.

Heel mooi hotel en mooie locatie

Jo, 6-6-2017

Prima hotel met vriendelijk en behulpzame medewerkers. Er werd alles gedaan om de toen heersende muggenplaag tegen te gaan. Goede kamers met bedden.

Een hotel om zeker naar terug te gaan.

Gereisd met partner in mei 2017
Team Beach hotel de Vigilante, Guest Relation, 26-7-2017

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Wij zijn erg blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Vervelend dat u last heeft gehad van de heersende muggenplaag, wij hebben inderdaad alles geprobeerd om de gasten hier zo weinig mogelijk last van te laten ervaren. Erg fijn dat u dat ook zo heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer eens terug te zien in het mooie Makkum!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Vigilante bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vigilante in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vigilante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Vigilante scoort een 8.51 uit 10 op basis van 629 reviews.