8,5

WebsiteLink naar website

617 reviews over Hotel De Vigilante in het Nederlands

Prima overnachting

Lammers, 10-7-2017

Wij waren op zoek naar een overnachting in de buurt van de Afsluitdijk in de provincie Friesland. Via een site zagen we een leuke aanbieding voor dit hotel. We wilden graag een kamer waar we met drie personen konden verblijven, wij met onze jongste dochter. De kamer was ruim en modern ingericht en bevond zich boven de ingang. Het hotel heeft ook kamers met uitzicht op het IJsselmeer. Dit was voor ons geen vereiste, omdat we maar een nacht bleven. Het ontbijtbuffet was prima en ruim opgezet. Voor ieder wat wils. Al met al voldeed het hotel aan onze verwachtingen.
Gereisd familie in juli 2016

Gewoon super met geweldige service en top eten.

Herry, 4-7-2017

Dat hier een prima kok is. Heerlijk eten dus. Vriendelijke service. Een prachtig uitzicht op strand en IJsselmeer. Prima bedden en kamers. Vooral ook aanbevolen voor ouderen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig

Piëlhaas, 22-6-2017

Hotel heeft mooie ligging, landzijde niet geweldig, je kijkt uit op parkeerterrein. Kamer ruim en netjes met voldoende stopcontacten, geen extra's op de kamer zoals waterkoker, koffie/thee of koelkastje, dat is jammer. De verlichting is de kamer maar vooral de badkamer is beneden de norm, je moet zowat in braille douchen en je tanden poetsen.Goed ontbijt, met een ruime keuze, bedden liggen lekker. Leuke kleine boulevard, weinig winkeltjes, Helaas sluiten de meeste zaken, zoals terras en cafetaria al om 19:00 uur. Makkum zelf is een leuk dorp met veel eetgelegenheden. Wandelen, fietsen, heerlijk hier in het mooie Friesland.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Vigilante**** bij :

Lekker voor een weekendje uitwaaien.

Jane 28, 21-6-2017

Veel surfers op het water, het waaide ook behoorlijk maar ben benieuwd hoe 't is als het strandweer is of je wel kunt zwemmen zonder overlast van surfers. Hotel heeft mooie ligging, landzijde niet geweldig, je kijkt uit op parkeerterrein. Kamer ruim en netjes, geen extra's op de kamer zoals waterkoker, koffie/thee of koelkastje, jammer. Goed ontbijt, ruime keuze, bedden liggen lekker. Leuke kleine boulevard, weinig winkeltjes, Makkum zelf is een leuk dorp met veel eetgelegenheden. Wandelen, fietsen, heerlijk hier in het mooie Friesland. In de haven van Makkum staat een hele goeie viskraam, heerlijk visje gegeten.
Gereisd met partner in juni 2017

Heel mooi hotel en mooie locatie

Jo, 6-6-2017

Prima hotel met vriendelijk en behulpzame medewerkers. Er werd alles gedaan om de toen heersende muggenplaag tegen te gaan. Goede kamers met bedden.

Een hotel om zeker naar terug te gaan.

Gereisd met partner in mei 2017

Voortreffelijk hotel direct aan het IJsselmeer!

Fan.ouwehand, 5-6-2017

Fantastisch ruime kamer meerzijde met prima badkamer; jammer dat de kamer geen airco heeft met de ondergaande zon aan die kant.

Beide prima avondmaaltijden hebben we redelijk -1x erg- lang moeten wachten op het hoofdgerecht na voorgerecht. Capaciteit keuken?

Heel goed

Ria Sprenkels, 2-6-2017

Als het mooi weer is zwemgoed mee Ook liggen op kleine afstand hele leuke plaatsen.
Gereisd met partner in mei 2017

Ideaal hotel, als het mooi weer is

JL, 30-5-2017

Wij hebben het hotel geboekt via een veilingsite, we hadden een vrij voordelige overnachting inclusief ontbijt.

Net op de dag dat we geboekt hadden was het stralend weer en erg warm. Dan zit je hier ideaal bij het strand. Bij slecht weer is de plek toch minder ideaal.

Vrij eenvoudige kamers, badkamer wel modern en ruim.

Ontbreken van een koelkastje is wel een gemis.

Ontbijt is voldoende, maar niet echt overdreven veel keus, als we het vergelijken met andere 4-sterren hotels waar wij waren.

En jammer van die 5 euro parkeerkosten, dat zou voor hotelgasten best inclusief kunnen.

Anneke Leemburg,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij hebben in ons hotel inderdaad alleen een koelkastje op de kamer in onze Suites en in onze Excellent kamer zeezijde, helaas niet op de andere kamers. U mag wel altijd gebruik maken van de koeling in onze keuken, dan kunt u op elk moment uw producten weer bij de receptie ophalen. Ons hotel heeft inderdaad een eigen parkeerterrein waar het tarief voor hotelgasten € 5,00 per verblijf is, voor strandgasten is dit € 1,00 per uur met een maximum tarief van € 5,00 per dag. Wij hebben hiervoor gekozen zodat onze gasten altijd een plek hebben om te kunnen parkeren in het hoogseizoen. Deze slagboom hebben wij zelf in beheer en kunnen wij op vol zetten voor strandgasten zodat hotelgasten altijd kunnen parkeren. Tegenover ons hotel zit ook nog een gemeente parkeerterrein, hier kunt u indien hier plaats is gratis parkeren. Wij hopen u in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in het mooie Makkum.

Super leuk hotel

M, 30-5-2017

Heel leuk hotel, zijn er in voorseizoen dus er zijn wat werkzaamheden en hotel kan hier en daar wel iets opgeknapt worden, maar service en personeel super. Lekker eten in restaurant mooie kamer mis wel een koelkast en waterkoker. Kom er zeker terug!
Gereisd familie in mei 2017

Leuk ongedwongen hotel op een prachtige locatie!

Fam. Groeneveld, 24-5-2017

Leuk ongedwongen hotel op een prachtige locatie. De kamer vonden wij wat gedateerd, geen koelkastje, geen kluisje. Wel een prima bed en een mooie schone badkamer met een lekkere douche. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Bij het ontbijt kwam je niks tekort, misschien een lekker vers gebakken brood, waar je zelf van kunt snijden????? In het hotel waren diverse fietsroutes beschikbaar waar wij gebruik van hebben gemaakt. B.v de fietsroute naar Harlingen over de buitendijk langs de Waddenzee. In Harlingen heerlijk gegeten bij visrestaurant De Tjotter.
Anneke Leemburg,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Jammer dat u de kamer iets gedateerd vindt. Ieder jaar bekijken wij welke kamers een renovatie nodig hebben. Op dit moment zijn we bezig om de kamers aan de IJsselmeerkant te renoveren. Erg leuk dat u gebruik heeft gemaakt van de fietsroutes, wij zijn bij te lezen dat u een leuke route heeft gefietst in het mooie Friesland. Wij hopen u in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Vigilante**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vigilante in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vigilante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Vigilante scoort een 8.5 uit 10 op basis van 621 reviews.