8,5

WebsiteLink naar website

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Beach Resort Makkum**** bij :

232 reviews over Vakantiepark Beach Resort Makkum in het Nederlands

Mooi park

Ouwerkerk, 30-6-2017
  • Onderkomen8

Ondanks het slechte weer is het een mooi, verzorgd en rustig park. Heerlijk met al het water, groen en vogels. Alleen de particuliere verhuurder van Langezand 63 bezorgt je stress ipv rust. Na thuiskomst vervelende mails met valse beschuldigingen, dat we de stofzuiger kapot hebben gemaakt. De eerste mail vond ik al heel naar, maar vervolgens gaat dat door, terwijl we helemaal niets verkeerd hebben gedaan. Stofzuiger werkte nog toen we het huis netjes hebben achtergelaten. Je betaalt de hoofdprijs, maar vindt dat oke omdat je denkt je rust te pakken, maar je blijft achter met stress. Als we ooit weer teruggaan (wat we eerst sowieso van plan waren, maar nu hebben we een hele nare bijsmaak), dan boeken we via het park zelf en zeker nooit meer Langezand 63. Beoordeling slechte service betreft dan ook absoluut niet het park, maar de particuliere verhuurder. Park zelf vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2017
Josë IJsseldijk,
Namens het park wil ik graag even reageren op uw review. Wij zijn het officiële beheer- en verhuurbureau van de accommodaties op Beach Resort Makkum en hebben meer dan 200 accommodaties in de verhuur. Helaas zijn er ook eigenaren die niet via ons willen verhuren en zelf verhuren. Het is bijzonder spijtig om te vernemen dat uw boeking via een van deze eigenaren voor u geresulteerd heeft in een verblijf met een nare bijsmaak en zelfs stress. Wij willen u graag laten zien dat het ook anders kan en hopen dan ook dat wij uw volgende verblijf voor u mogen boeken. Overal kan natuurlijk wat misgaan, ook bij ons. Echter, het gaat er om hoe hiermee om wordt gegaan. Service staat bij ons hoog in het vaandel. Bij ons geen discussie over een kapotte stofzuiger. Ook lopen we bij vertrek samen met u de woning door zodat er achteraf geen vervelende verrassingen zijn. Wij hopen dat dit u voldoende vertrouwen geeft om nogmaals naar Beach Resort Makkum te komen. Wij ontvangen u graag!

we gaan steeds weer terug naar Beach Resort Makkum

hakajosan, 9-5-2017
  • Onderkomen9

Vanaf het moment dat we het plaatsnaambord Makkum zien beginnen wij al te genieten. We melden ons aan de balie, krijgen de sleutels en toegangkaartjes voor de auto's en dan naar de Vissersvilla. Ook dit jaar weer, maar nu naar een Duinvilla. Riante villa's met ALLES erop en eraan. Dit jaar wordt het de vierde keer en je gaat niet met een gezelschap meerdere keren naar dezelfde plek als niet alles in orde is. Het personeel bij de ingang en op het park. Zo gemakkelijk naar het strand en vooral de omgeving en het stadje Makkum.

De inrichting van de villa's is prima in orde. De Vissersvilla an het water met iedere morgen de eendjes en andere watervogels, de rust op het park in een woord fantastisch. Hoewel wij bijna geen gebruik maken van activiteiten, wij verkenden de provincie Friesland, via de afsluitdijk naar Den Helder, Texel en Alkmaar, de prachtige steden Leeuwarden, Harlingen, Franeker, Sneek Hindeloopen. We hebben nog genoeg mogelijkheden en in oktober aanstaande gaan we zeker naar Bolsward waar in de eerste week een groot feest is. Dus ook jullie kunnen dit resort met een gerust hart boeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

MDH, 2-5-2017
  • Onderkomen9

Hadden een 10 persoonswoning, heerlijk ruim, goede bedden in 1 woord prima.

Mooi ruim park, wel jammer dat er geen zwembad op het park is, dat misten wij echt.

Voor kinderen is er geen animatie team dat vonden we ook jammer

Gereisd met vrienden in april 2017

Het is daar fantastisch!

Fam. Jansen, 13-4-2017
  • Onderkomen10

Geweldig de sfeer, accommodatie, omgeving, rust en ook service op het park. De accu helemaal opgeladen, een echte aanrader voor iedereen die geen druk zwembad nodig vindt op vakantie maar ook van natuur wil genieten.
Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke luxe villa aan het water, genieten

Ellen Gerritsen, 26-2-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Enorme huiskamer, mooie keuken, vloerverwarming, 3 mooie slaapkamers, mooi uitzicht over het IJsselmeer, gaan zeker een keer terug
Gereisd met partner in januari 2016

Mooi huis scheurrak sept. 2016

B van der ploeg, 6-12-2016
  • Onderkomen9

Het huis was zeer schoon, van alle gemakken voorzien wifi sauna en een zonnehemel, mooi gelegen 50 meter vanaf het ijsselmeer, voor ons surfers een perfecte locatie.

Voor de kinderen was er zelfs een tractor aanwezig. Veilig strandje en een mooie omgeving. In Witmarsum een mooi verwarmd buiten zwembad op 8 km. De stadjes Workum met het Jopie Huisman museum zeker de moeite waard, Hindelopen, Franeker en Bolsward. Wij hebben ons prima vermaakt en komen volgend jaar weer..

Gereisd familie in september 2016

Nooit Meer!

Ron Stol, 15-11-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Het begon al bij aankomst er moest een borgsom (buiten de huur om) van €100,- betaald om, bij de vraag waarom was het antwoord 'dat als er schade zou ontstaan dat deze dan zou afgetrokken worden van die €100,- (belachelijk zelfs park van keten die zeer kritisch zijn doen dit niet). We kregen een paar tegoed bonnen mee voor de snackbar maar die was alleen het weekend open....bij aankomst in ons appartement Zuiderzee State begon het al, mijn partner heeft astma kreeg ze al een benauwd gevoel. (er werd ons verzocht om enige schades die er waren die te vermelden) nou ik met de lijst op weg, overal dikke stof op planken, boven op de kastjes bij de keuken op de lampen, er was niet gezogen, op de gloeilampen (tja energiezuinig kent men niet) dikke stoflagen.smerige badkamer, toilet wat lekte bij de afvoer en af zuiger keuken deed het niet. Dit vermeld aan de receptie men had er nota van genomen.Het uitzicht was prachtig maar nooit meer!!
Gereisd met partner in november 2016
Josë IJsseldijk,

Wat jammer dat u uw verblijf bij ons zo negatief ervaren heeft temeer daar dit (mede) veroorzaakt is, zoals u aangeeft, door het feit dat u een borg moest betalen. Het is inderdaad juist dat wij een borg vragen van € 100 echter wij vermelden dit in al onze communicatie (o.a. site, brochure en bevestiging). Het is spijtig dat dit dan toch niet bij u bekend was en voor zoveel teleurstelling heeft gezorgd.

Wat betreft het appartement heeft u een aantal zaken bij ons gemeld die niet in orde waren. Wij hebben allereerst hiervoor onze excuses aangeboden en vervolgens is er gelijk iemand van onze Technische Dienst en iemand van de schoonmaak naar u toe gegaan om dit te verhelpen. Omdat uw vrouw bang was dat uw meegenomen kat er vandoor zou gaan, hebben wij niet de mogelijkheid gekregen alles te verhelpen. Dit was echter uw eigen keuze.

Wij wisten niet beter dan dat wij uw opmerkingen naar tevredenheid hadden opgelost. Het is voor ons bijzonder teleurstellend dat wij nu, achteraf, moeten lezen dat dit blijkbaar niet het geval was. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, ook bij ons. Maar als dat dan gebeurt, doen wij er alles aan om dit op te lossen. Zo ook bij u. Het is frustrerend om dan toch nog een dergelijke review te krijgen. Ons inziens niet terecht maar daar kunnen we nu niks meer aan veranderen.

Ruime en schone villa

Familie Jacobs, 17-10-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Met familie (11 personen waarvan de jongste 11 jaar en oudste 80 jaar) een weekend in luxe villa (12-persoons) geweest (Borndiep 31). Villa was ruim en schoon met veel grond rondom (privacy). Inventaris was ruim en met een slaapkamer met douche/wc op begane grond was het perfect. Resort is ruim, goed onderhouden en op loopafstand van het strand. Makkum in de buurt voor boodschappen. Tip: fluisterbootje huren (mooi weer) en eten bij petit-restaurant "Beaufort"... nostalgisch, gezellig en heerlijk eten.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Topper

Paul, 30-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Ligging aan IJsselmeer is top. Mooi strand, groen park, prima huisjes op ruime kavels met veel privacy. Rustige omgeving.

Geen winkel, zwembad, restaurant (wel snackcorner).

Prima uitvalsbasis voor wandel en fietstochten.

Gereisd familie in september 2016

Zeer gastvrije locatie

Beatrice, 23-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Goed gastvriendelijkheid en niet goed lawaai op slaapkamer
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beach Resort Makkum in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beach Resort Makkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Beach Resort Makkum scoort een 8.47 uit 10 op basis van 251 reviews.