Vakantiepark Beach Resort Makkum ****

8,4

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Beach Resort Makkum bij:

236 reviews over Vakantiepark Beach Resort Makkum in het Nederlands

Erg mooi park met veel verschillende huizen

Gerda, 16-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het park ligt een paar kilometer buiten Makkum op een schiereiland met rondom het IJselmeer. In het park lopen allemaal kanalen en waterpartijen. Veel verschillende huizen of appartementen . Het ziet er erg verzorgd uit. Wij hadden met de familie een 10 persoons huis gehuurd met 5 slaapkamers en een sauna. Zowel binnen als buiten het huis was het erg verzorgd, er miste niets en er was niets kapot. Via het park kon je naar het strand en de boulevard lopen, erg mooi. Op het park was geen zwembad. Ik zou dit park aan iedereen aan raden.
Gereisd met vrienden in september 2017

Zo fantastisch is het hier nou ook weer niet.

Fam. Hilbers, 5-9-2017
  • Onderkomen7

Ik kan me niet echt vinden in de lyrische beschrijvingen van dit park. Het is zonder meer een mooi park, maar het weer moet wel meezitten. We hebben hier een week gezeten in het voorjaar, met slecht weer, en dan maakt het geheel een troosteloze indruk. Het was vooral lastig om de kleintjes bezig te houden. Verder veel vliegen gehapt op het park, en een ster in de voorruit van de harde verkeersdrempels (vermoed ik).

De accomodatie was verder prima, ook enkele storingen werden snel verholpen. Maar de week kroop voorbij.

Wel lekker uitgerust. Gaap.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Je waant je aan de riviera

Rita van den Berg, 12-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Strandwandeling, gezellige camping, natuurgebied, leuke plaatsjes in de omgeving, schoon toiletgebouw
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi gelegen aan het Ijsselmeer.

Cof Janssen, 29-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ligging van de diverse vakantieverblijven.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi park

Ouwerkerk, 30-6-2017
  • Onderkomen8

Ondanks het slechte weer is het een mooi, verzorgd en rustig park. Heerlijk met al het water, groen en vogels. Alleen de particuliere verhuurder van Langezand 63 bezorgt je stress ipv rust. Na thuiskomst vervelende mails met valse beschuldigingen, dat we de stofzuiger kapot hebben gemaakt. De eerste mail vond ik al heel naar, maar vervolgens gaat dat door, terwijl we helemaal niets verkeerd hebben gedaan. Stofzuiger werkte nog toen we het huis netjes hebben achtergelaten. Je betaalt de hoofdprijs, maar vindt dat oke omdat je denkt je rust te pakken, maar je blijft achter met stress. Als we ooit weer teruggaan (wat we eerst sowieso van plan waren, maar nu hebben we een hele nare bijsmaak), dan boeken we via het park zelf en zeker nooit meer Langezand 63. Beoordeling slechte service betreft dan ook absoluut niet het park, maar de particuliere verhuurder. Park zelf vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2017
José IJsseldijk, Marketing, 3-7-2017
Namens het park wil ik graag even reageren op uw review. Wij zijn het officiële beheer- en verhuurbureau van de accommodaties op Beach Resort Makkum en hebben meer dan 200 accommodaties in de verhuur. Helaas zijn er ook eigenaren die niet via ons willen verhuren en zelf verhuren. Het is bijzonder spijtig om te vernemen dat uw boeking via een van deze eigenaren voor u geresulteerd heeft in een verblijf met een nare bijsmaak en zelfs stress. Wij willen u graag laten zien dat het ook anders kan en hopen dan ook dat wij uw volgende verblijf voor u mogen boeken. Overal kan natuurlijk wat misgaan, ook bij ons. Echter, het gaat er om hoe hiermee om wordt gegaan. Service staat bij ons hoog in het vaandel. Bij ons geen discussie over een kapotte stofzuiger. Ook lopen we bij vertrek samen met u de woning door zodat er achteraf geen vervelende verrassingen zijn. Wij hopen dat dit u voldoende vertrouwen geeft om nogmaals naar Beach Resort Makkum te komen. Wij ontvangen u graag!

we gaan steeds weer terug naar Beach Resort Makkum

hakajosan, 9-5-2017
  • Onderkomen9

Vanaf het moment dat we het plaatsnaambord Makkum zien beginnen wij al te genieten. We melden ons aan de balie, krijgen de sleutels en toegangkaartjes voor de auto's en dan naar de Vissersvilla. Ook dit jaar weer, maar nu naar een Duinvilla. Riante villa's met ALLES erop en eraan. Dit jaar wordt het de vierde keer en je gaat niet met een gezelschap meerdere keren naar dezelfde plek als niet alles in orde is. Het personeel bij de ingang en op het park. Zo gemakkelijk naar het strand en vooral de omgeving en het stadje Makkum.

De inrichting van de villa's is prima in orde. De Vissersvilla an het water met iedere morgen de eendjes en andere watervogels, de rust op het park in een woord fantastisch. Hoewel wij bijna geen gebruik maken van activiteiten, wij verkenden de provincie Friesland, via de afsluitdijk naar Den Helder, Texel en Alkmaar, de prachtige steden Leeuwarden, Harlingen, Franeker, Sneek Hindeloopen. We hebben nog genoeg mogelijkheden en in oktober aanstaande gaan we zeker naar Bolsward waar in de eerste week een groot feest is. Dus ook jullie kunnen dit resort met een gerust hart boeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

MDH, 2-5-2017
  • Onderkomen9

Hadden een 10 persoonswoning, heerlijk ruim, goede bedden in 1 woord prima.

Mooi ruim park, wel jammer dat er geen zwembad op het park is, dat misten wij echt.

Voor kinderen is er geen animatie team dat vonden we ook jammer

Gereisd met vrienden in april 2017

Het is daar fantastisch!

Fam. Jansen, 13-4-2017
  • Onderkomen10

Geweldig de sfeer, accommodatie, omgeving, rust en ook service op het park. De accu helemaal opgeladen, een echte aanrader voor iedereen die geen druk zwembad nodig vindt op vakantie maar ook van natuur wil genieten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke luxe villa aan het water, genieten

Ellen Gerritsen, 26-2-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Enorme huiskamer, mooie keuken, vloerverwarming, 3 mooie slaapkamers, mooi uitzicht over het IJsselmeer, gaan zeker een keer terug
Gereisd met partner in januari 2016

Mooi huis scheurrak sept. 2016

B van der ploeg, 6-12-2016
  • Onderkomen9

Het huis was zeer schoon, van alle gemakken voorzien wifi sauna en een zonnehemel, mooi gelegen 50 meter vanaf het ijsselmeer, voor ons surfers een perfecte locatie.

Voor de kinderen was er zelfs een tractor aanwezig. Veilig strandje en een mooie omgeving. In Witmarsum een mooi verwarmd buiten zwembad op 8 km. De stadjes Workum met het Jopie Huisman museum zeker de moeite waard, Hindelopen, Franeker en Bolsward. Wij hebben ons prima vermaakt en komen volgend jaar weer..

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beach Resort Makkum in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beach Resort Makkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Beach Resort Makkum scoort een 8.42 uit 10 op basis van 255 reviews.