Appartement Baaies ****

Appartement Baaies
Baaies
9,4

120 reviews over Appartement Baaies in het Nederlands

Geweldige ervaring om op de dijk te logeren.

M.A.Ditters, 1-5-2017

Het uitzicht is fantastisch, heerlijke bedden, we hebben geslapen als rozen.
Gereisd met partner in april 2017

geweldige plek!

Marianne, 20-3-2017

Zeer gastvrije ontvangst, schoon en heel grappig die cellen. Voldoende speelmogelijkheden voor kinderen met verkleedkleren (politiepak en boevenpak en een heuse enkel-kogel). De ligging op de dijk in het centrum aan de haven is super! De woonkamer is heel licht, geschikt om je tekenspullen mee te nemen. Mooi uitzicht. Om de hoek uit eten gaan bij restaurant de Prins is een aanrader.
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Super plek, bijzonder gastvrij, compleet en schoon

S.G.M. Hasper, 29-8-2016

Zeer gastvrije ontvangst en bijzonder fraai en uniek op de dijk gelegen.

Ook de aanwezigheid van de cellen is erg bijzonder en leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Super locatie

Homan, 7-7-2016

Heel mooi appartement en super netjes
Gereisd met vrienden in maart 2016

een heel plezierig verblijf in een prettig dorp

Hoogervorst, 6-7-2016

Je slaapt in een cel dus je moet niet last hebben van een claustrofobisch gevoel. De cel heeft ook geen raam. Maar wanneer dat jou niets uitmaakt is er niets aan de hand.

Het koken is een beetje behelpen maar daarvoor is het ook vakantie...uitgebreide maaltijden klaarmaken is weer voor als je thuis bent.

Medewerkster Heda is zeer behulpzaam en zij zorgt ervoor dat je in een schoon huis verblijft.

De Baaies ligt midden in het dorp Makkum en je krijgt zo het gevoel deel uit te maken van het dorp. Dit is heel prettig.

Kortom, een heel plezierig vakantiehuis voor een midweek vakantie in het prachtige Friesland.

Gereisd met partner in juni 2016

Supergave en aparte locatie

Tamara, 26-5-2016

Het weekend van Hemelvaart zijn wij met 13 volwassen naar dit zeer bijzondere huis geweest.

Slapen in de cellen is toch wel heel bijzonder omdat dat vrijwillig te doen.

Wij hebben een fantastisch weekend gehad.

Elke dag hadden wij gelukkig mooi weer waardoor het ook elk moment bijzonder was om naar de scheepvaart te kijken!

Kortom, een geweldig huisje wat ik zeker iedereen aanraadt!

Jong en oud kan zich hier vermaken!

Enig minpuntje vonden wij de matrassen. Deze zijn inmiddels wel aan vervanging toe zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heerlijk Pinksterweekend op een toplocatie!

Marina, 20-5-2016

Prettige communicatie via de mail en een heel aardige ontvangst. Het huis met alle voorzieningen is uitstekend. De ligging, het uitzicht, de omgeving, wij vonden het allemaal super! Ik kan niets bedenken wat niét goed is aan de Baaies.

Verder is het een heel bijzonder huis. Mijn dochter zegt: "ik vond het zeer fijn en bijzonder om een cel met mijn zusje te delen haha! En zeer goede, zussen-kletspraat-proof dikke muren voor onze buurgevangene!"

Gereisd met vrienden in mei 2016

Mooie locatie met veel mogelijkheden

Re:connect Alpha, 1-3-2016

Deze idyllische locatie is gelegen op een dijk met uitzicht op het water en zeilboten. Het ligt op loopafstand van het centrum en er is genoeg te doen in de omgeving. De accommodatie is niet erg luxe, maar voorzien van allerlei benodigdheden zoals afwasmachine, vaatwasser en droger. Het is een oud politiebureau en dat betekent dat er twee cellen zijn omgebouwd tot slaapkamer. Die kamers zijn klein zonder raam. De overige 4 slaapkamers zijn ruim met prachtig uitzicht. Leuk detail zijn de oud politie accessoires in het gebouw. Wij hebben een top weekend gehad in de Baaies!
    Gereisd met vrienden in februari 2016

Fijn appartement op superlocatie!

Sander Koolwijk, 31-12-2015

Een persoonlijke ontvangst, een ruim en volledig ingericht appartement op een ronduit prachtige locatie. Aan het water, ruim uitzicht en toch ook vlakbij het gezellige centrum.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Geweldig mooie locatie

Klaverjasclub Deventer, 1-11-2015

Na een hartelijke ontvangst met boeiende introductie hebben wij (4 kaartvrienden) genoten van ons verblijf in de Baaies en het plaatsje Makkum. Ruim opgezet, schoon en werkelijk van alle gemakken voorzien. Een genot om 's ochtends te ontbijten met uitzicht op het water. Voldoende restaurants in de directe omgeving en cafe's waar je 's avonds heerlijk kunt vertoeven. Alles op loopafstand!
    Gereisd met vrienden in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Baaies in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Baaies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Baaies scoort een 9.37 uit 10 op basis van 121 reviews.