9,6

Uitstekend

37 reviews over Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen in het Nederlands

Alles perfect!!

Karina Lems, 21-8-2017

Heerlijke huisjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Goede douche en bedden en verder zijn alle dingen die je nodig hebt aanwezig. De tuinen zijn mooi omheind, zodat je je hond lekker in de tuin kan laten rondsnuffelen. Aardige eigenaren, behulpzaam en een hart voor waar ze mee bezig zijn. De huisjes liggen allemaal in een mooi wandelgebied, waar je eindeloos kan wandelen. We komen hier al jaren en is echt een aanrader voor een heerlijke vakantie met of zonder hond!
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische vakantiewoning

Johan Coenen, 17-8-2017

Wij hadden een week geboekt in het huisje "weimaraner" te Appelscha.

Woning is van alle gemakken voorzien van goed uitgeruste keuken tot prachtige badkamer. Alles was netjes en schoon bij aankomst. Ruime goed afgezette tuin waar de hond vrij kon spelen en rondlopen. Op minder dan 5 minuten loopafstand een prachtig bos met een groot losloopgebied voor de hond. Zeker een aanrader voor een vakantie met hond(en). Eigenaar van de woning is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

In 1 woord geweldig

horvers, 25-7-2017

Onze favoriete vakantieplek. Al vaak geweest. Met honden super maar ook nu met onze zoon is het geweldig. Alles heb je bij de hand. Huisje is af en de omgeving prachtig.
Gereisd familie in juli 2017

geweldig vakantiehuis

hannie, 15-6-2017

Een prachtige omgeving om heerlijk met de honden te wandelen .

Super leuk en gezellig huis alles was aanwezig en schoon en een hele vriendelijke eigenares

Gereisd met vrienden in juni 2017

Kees en Ineke, 26-5-2017

zo geweldig om met je hond of honden naar toe te gaan .

wij zijn vandaag terug gekomen van onze midweek in het landhuis van Easterwood in Makkinga ,het huis ,de hygiëne ,inrichting ,badkamer ,slaapkamer ,woonkamer ...alles was perfect ,overal was aan gedacht ,het terrein zo goed onderhouden ,voorzien van goed verzorgde hanging baskets ,tel hierbij de hartelijkheid van de gastvrouw en gastheer en je hebt een toplocatie ,de perfecte plek om met je honden naar toe te gaan en aangezien er geen honden bij staan bij jullie ,geef ik dus voor kindvriendelijkheid een 10 !! misschien voor Zoover om er bij te zetten ....hondvriendelijkheid !!!

Gereisd met partner in mei 2017

Hele mooie huisjes en zeker ook voor hondjes

helene en tiny, 19-5-2017

Huisje was heel mooi en netjes alles aanwezig wat je nodig hebt ook voor de honden een grote tuin helemaal afgezet Eigenaar had voor ons kleinste hondje extra afrastering erom heen gemaakt . Hele mooie omgeving je kan overal goed lopen met je hondjes ook zwemvijver en behendigheid je zult een prima vakantie hebben samen met je hondjes.
Gereisd met partner in augustus 2016

Perfect

Terence Theijn, 29-4-2017

Weer een heerlijke week achter de rug. Toch maakt het weer niet uit als je het naar je zin hebt. Lekker gewandeld met de woefs. Wat een mooie omgeving. We komen zeker voor een 3e keer.

Groet,

Terence, Esther & de honden

Gereisd met partner in april 2017

Huisje in Appelscha

annemieke, 10-4-2017

Alles is aanwezig in de keuken. En ook aan de honden was gedacht. De honden konden heerlijk in de omleiden tuin lopen en vlakbij was een losloopgebied voor ze. Wij hadden alleen slecht weer, veel regen, maar ja.

Het is daar heerlijk rustig.

Gereisd met partner in maart 2017

Een super plekje voor mensen die meerdere honden

Rob Kuipers, 5-1-2017

De Papillon gedaan voor twee weken met onze vijf bouviers. In een woord Geweldig. Huisje top, inrichting top, plekje top, tuin top, service top. Ook goed voor mensen die van paarden houden. Wij hebben hier niets mee maar je kan vast wel ergens een paar huren of je eigen paard ergens stallen. Ook voor mountainbikers is er vertier
Gereisd met partner in januari 2017

De Golden: echt goud

Marijke en Johan, 30-10-2016

Zoals alle Easterwood accomodaties heel compleet ingericht. Zo uit de tuin in het bos!!!!
Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen in Makkinga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen scoort een 9.56 uit 10 op basis van 37 reviews.