Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen

Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen
Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen
9,5

42 reviews over Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen in het Nederlands

Geweldig!

M.Degen, 13-10-2017

Het was weer een super week in de Papillon !!! Heerlijk gewandeld met de honden in het bos , genoten van het mooie huis en de omgeving. De spartevijver is voor onze waterrat helemaal Top wat heeft hij genoten van zijn dagelijkse zwempartij.......Echt een aanrader 👍👍👍👍 dat vinden ook onze honden 👍👍👍We gaan snel weer terug......toplocatie !!!!!
Gereisd met partner in oktober 2017

Het was fantastisch samen met onze 4 honden.

Alexander en Marja Banziger, 13-10-2017

Easterwood is oprecht een hond vriendelijke vakantiewoning. Het huisje, de New Foundlander, is mooi, luxe en super schoon! Lekkere bedden, een keuken waarin alles aanwezig is. Er is wifi een dvd speler. Een grote, volledig omheinde tuin. Een terras. Er is ook een wasmachine en droger aanwezig. Alles was gewoon top. Ik kan iedereen aanraden om hier op vakantie te gaan.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Rust, ruimte, compleet en ideaal voor hondenliefhe

D+S, 11-10-2017

Onze laatste dagen van een heerlijke vakantie in de Butterfly breken aan. We hebben het weer heerlijk gehad. De Butterfly is werkelijk van alle gemakken voorzien, ik zou niets op kunnen noemen dat we hebben gemist. De ligging is perfect, je loopt direct de bossen in. Vele kilometers hebben we dan ook met onze hond gemaakt. Ook de tips mbt wandelroutes in de omgeving van Diever zijn aan te raden. Ook daar kun je heerlijk wandelen. Kortom: een heerlijk huis, hele vriendelijke ontvangst door Alexander en Karin en een prachtig gebied. Een aanrader!!!
Gereisd met partner in oktober 2017

geweldig huisje

anneke, 2-10-2017

we zijn in de papillon geweest. Is een 6 persoons huisje. Erg grote omheinde tuin. Is super voor honden. Naast het huisje meteen de bossen in, en losloop gebied voor de honden. Huisje is van alle gemakken voorzien. wasmachine en droger en een afwasmachine in de keuken. Bedden zijn opgemaakt. huisje is netjes en schoon. Is echt een aanrader voor mensen met meerdere honden.
Gereisd met partner in september 2017

Toos Vis, 9-9-2017

"Berner" tophuis , van alle gemakken voorzien,schoon en heerlijjke bedden.

Veel omheinde ruimte voor onze honden👍

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Alles perfect!!

Karina Lems, 21-8-2017

Heerlijke huisjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Goede douche en bedden en verder zijn alle dingen die je nodig hebt aanwezig. De tuinen zijn mooi omheind, zodat je je hond lekker in de tuin kan laten rondsnuffelen. Aardige eigenaren, behulpzaam en een hart voor waar ze mee bezig zijn. De huisjes liggen allemaal in een mooi wandelgebied, waar je eindeloos kan wandelen. We komen hier al jaren en is echt een aanrader voor een heerlijke vakantie met of zonder hond!
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische vakantiewoning

Johan Coenen, 17-8-2017

Wij hadden een week geboekt in het huisje "weimaraner" te Appelscha.

Woning is van alle gemakken voorzien van goed uitgeruste keuken tot prachtige badkamer. Alles was netjes en schoon bij aankomst. Ruime goed afgezette tuin waar de hond vrij kon spelen en rondlopen. Op minder dan 5 minuten loopafstand een prachtig bos met een groot losloopgebied voor de hond. Zeker een aanrader voor een vakantie met hond(en). Eigenaar van de woning is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

In 1 woord geweldig

horvers, 25-7-2017

Onze favoriete vakantieplek. Al vaak geweest. Met honden super maar ook nu met onze zoon is het geweldig. Alles heb je bij de hand. Huisje is af en de omgeving prachtig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

geweldig vakantiehuis

hannie, 15-6-2017

Een prachtige omgeving om heerlijk met de honden te wandelen .

Super leuk en gezellig huis alles was aanwezig en schoon en een hele vriendelijke eigenares

Gereisd met vrienden in juni 2017

Kees en Ineke, 26-5-2017

zo geweldig om met je hond of honden naar toe te gaan .

wij zijn vandaag terug gekomen van onze midweek in het landhuis van Easterwood in Makkinga ,het huis ,de hygiëne ,inrichting ,badkamer ,slaapkamer ,woonkamer ...alles was perfect ,overal was aan gedacht ,het terrein zo goed onderhouden ,voorzien van goed verzorgde hanging baskets ,tel hierbij de hartelijkheid van de gastvrouw en gastheer en je hebt een toplocatie ,de perfecte plek om met je honden naar toe te gaan en aangezien er geen honden bij staan bij jullie ,geef ik dus voor kindvriendelijkheid een 10 !! misschien voor Zoover om er bij te zetten ....hondvriendelijkheid !!!

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen in Makkinga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen scoort een 9.54 uit 10 op basis van 42 reviews.