Hotel Sporthotel Iselmar ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sporthotel Iselmar**** bij :

45 reviews over Hotel Sporthotel Iselmar in het Nederlands

Fijn hotel met enthousiaste medewerkers

Gerrit Kooiker en Mila Maria., 23-4-2017

Wij zijn in April 2017 twee keer een weekend met twee personen geweest en hebben het geweldig naar onze zin gehad in een standaard tweepersoons kamer met een heerlijk bubbelbad en goede bedden,ook een flatscreen tv etc is aanwezig. Een pluspunt is ook het zwembad,sauna en bowlingbanen en uitstekende ontbijt in de ochtend het havenfeest in hotel Iselmar is een ware culinaire en gezellige belevenis en een aanrader voor iedereen die van het het leven houdt. Kortom de prijs/kwaliteit verhouding in combinatie met de uitstekende ligging aan de haven geven je het gevoel van vrijheid,gemoedelijkheid en gastvriendelijkheid waar de concurrentie in veel gevallen een voorbeeld aan mag nemen, wij komen zeker weer terug. Groet Gerrit en Mila.
Gereisd met partner in april 2017

Ruime kamer en goed ontbijt

Fam. de Klein, 5-3-2017

Enkele jaren geleden waren we hier ook al, toen hadden we wat op- en aanmerkingen. Het hotel is sindsdien verbeterd. We hadden een mooie ruime kamer voor 4 personen (voormalig appartement dus aparte slaapkamers en ruime woonkamer). Het ontbijt was ook prima, met ter plekke gebakken pannenkoekjes, omeletjes e.d. naast het reguliere aanbod. Toegevoegde waarde is zeker het zwembad, deze is wel aan een opfrisbeurt toe, oogt erg gedateerd. Verder een tafeltennistafel en een bowling dus van alles te doen. De kinderen vonden het heerlijk. 's Avonds in het restaurant lekker gegeten (dat zou bij aankomst wat meer gepromoot mogen worden dat wordt niet als mogelijkheid aangegeven). Kindermenu aanwezig (staat niet op de website of op de kaart bij de ingang).
Gereisd familie in maart 2017

Gaat.

@, 15-9-2016

Prima verblijf gehad, maar dat komt vooral door het leuke dorpje Lemmer. Alleen overnacht in het hotel, geen vier sterren waard.

Kamer ontzettend warm,en donker een slaapkamer Zonder Raam en op de andere kon het raam niet open keek uit op de gang!

Heel gehorig

Geen föhn, geen tv op slaapkamer, in de douche cabine geen planchet/bakje waar je je zeep op kon leggen.

Gereisd met partner in september 2016

Mooi hotel

Linda, 13-6-2016

Mooi hotel, zeer ruime familiekamers! Bubbelbad, koelkast, loungebank op de kamer, alles oogde modern en schoon. Mooie ligging aan haventje. Leuke bar beneden met pooltafel en bowlingbaan in aangrenzend gebouw. Prima zwembad voor de kids met zeer ruime openingstijden. Zowiezo konden de kids in dit hotel heerlijk hun gang gaan! Het enige wat ik echt niet prettig vond, was die man in pak (baas?), die de hele dag door met argus ogen alles in de gaten hield. Maar buiten dat, een echte aanrader!
Gereisd familie in juni 2016

Geweldig!

Fam. Schraal, 29-4-2016

Wij verbleven in Februari hier een hele week samen met onze twee oudere kinderen. We hebben ontzettend genoten. Heerlijk eten in het restaurant met uitzicht op de haven, s' avonds lekker een potje bowlen of genieten in het zwembad! In de omgeving is er ook erg veel te doen. Ontzettend vriendelijke medewerkers, zowel in de bediening als bij de receptie.
Gereisd familie in februari 2016

Geweldig hotel.

Rob Hummelen, 13-3-2016

Fantastisch ontbijt en schone luxe kamers.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Super hotel

D&D, 1-2-2016

Mooie nette kamer en zeker een aanrader ook het ontbijt is goed met in het gehele hotel vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in januari 2016

Fantastisch!

Ilse, 18-1-2016

Mooi hotel,goede service,bubbelbad in badkamer,uitstekend ontbijt,mooie ligging,fantastische whirlpools met zwembad ,kinderzwembad met romantisch licht.

Grote kamer met koelkast,balcon en koffie en theefaciliteiten.

Geen negatieve ervaringen. Het lijkt me hier erg mooi in de zomer en we komen hier zekerrrrr terug!

Gereisd met partner in januari 2016

super

Anita, 21-12-2015

Direct aan de jachthaven, super kamers met goede bedden.
Gereisd familie in augustus 2015

Ontspannen

Pauline, 14-12-2015

Wij hebben hier 1 nacht verbleven in de suite met jacuzzi.

Heerlijk ruim opgezette kamer, van alle gemakken voorzien.

We hebben in Lemmer zelf gedineerd, hier zitten verschillende restaurants.

Het zwembad van het hotel is wat aan vervanging toe, een beetje vergane glorie.

Je kan echter een prima baantje trekken, chillen in het bubbelbad of in de sauna (de stoomcabine werkte niet tijdens ons verblijf).

Heerlijk ontbeten met uitzicht op een haventje.

Ik zou hier zeker nog wel weer terug willen komen.

Gereisd met partner in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Iselmar in Lemmer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Iselmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Iselmar scoort een 8.02 uit 10 op basis van 49 reviews.