Vakantiepark Bungalowpark Plattedijk 39

Matig

• Activiteiten5,6
  • Onderkomen4,3

4 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Plattedijk 39 in het Nederlands

In eigen land weg maar ook weer niet

Judith Roeven , 5-12-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij wonen in het oosten van het land met veel bos. Dit jaar op vakantie geweest in Lemmer Friesland. Een wereld ging voor ons open met al dat water en de verschillende boten echt geweldig.

Lemmer is wel erg toeristisch maar ontzettend leuk, genoeg te doen voor jong en oud een rondvaart is zeker aan te raden. Een mooi strand en ontzettend aardige mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Relaxed

mariska_schutte1, 15-6-2011
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het pinksterweekend hebben wij in huisje nr 17 gezeten. Super huisje! van alle gemakken voorzien. Mooie ligging op het park. Winkels waren in Lemmer open tijdens het hele weekend. Erg Gezellig in het dorp.
Gereisd met partner in juni 2011

Super gezellig en knus vakantiehuisje

mariska_schutte1, 8-6-2011
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

In de mei vakantie verbleven wij in dit huisje, nr 17 op het park. We waren met kinderen. deze hebben zich prima vermaakt. het huisje is van alle gemakken voorzien. Het park is zeer rustig. het centrum is op ongeveer 1 km afstand. in het centrum zitten leuke winkels,restaurants,terrasje enz. Voor de watersportliefhebber ook super. Het vakantiepark ligt vlak achter de dijk, ijsselmeer, strand. Wat ook handig was dat het huisje eigen parkeerplaatsen heeft. In het huisje zijn nieuwe bedden. een boxspring en twee stapelbedden. Lagen heerlijk. Een aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

precies wat wij zochten

vd pluijm, 10-9-2010
  • Onderkomen9

Wij hebben gelogeerd in een bungalow van de Fam de Vries, Deze heeft 5 bungalows op het park waar je met de hond in mag,wij hadden nr 2 met de grootste tuin erbij.

pluspunten vonden wij honden toegestaan,tuin volledig omheind,ruime woonkamer,3 slaapkamers w.v. 1 met stapelbed,tv,radio,magnetron en alles wat je verder nodig hebt in de keuken.

De tijd dat wij er waren was het rustig op het park. je bent binnen 5 min op de dijk grenzend aan het Ijselmeer.Verder veel leuke plaatsen in de omgeving ook om met de hond te wandelen in het Kuinderbos

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Plattedijk 39 in Lemmer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Plattedijk 39 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark Plattedijk 39 scoort een 4.67 uit 10 op basis van 5 reviews.