Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café ****

Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café
Post-Plaza Hotel en Grand Café
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Post-Plaza Hotel en Grand Café bij:

66 reviews over Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café in het Nederlands

een prachtige accomodatie, een oud postkantoor

Inge, 30-9-2017

heel vriendelijk personeel, op zich een prachtige kamer, goede bedden

de kamer had uitzicht op het andere deel van het hotel op 3 meter afstand

Gereisd met partner in september 2017

Pracht hotel, goede bedden en heerlijk ontbijt.

Raymond, 29-9-2017

Hotel in voormalig postkantoor op loopafstand centrum. Ruime kamer met goede (1 persoons XL) bedden. Ze zeggen dat Friezen koppig zijn, nou hier dus niet. Klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Weekendje Friesland? Dan is Post Plaza een echte aanrader.

Wat een geweldig hotel!

NelvanV, 25-9-2017

Midden in Leeuwarden in het voormalig postkantoor staat dit super gastvrije en prachtig ingerichte hotel met brasserie. Alle medewerkers zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. We kregen een mooie ruime mindervalidekamer met alle gewenste voorzieningen, zoals een plankje naast de wastafel voor de toiletspulletjes. Ontbreekt in vrijwel alle mindervalidekamers (!!), dus een klein voorbeeld hoe (simpel) het ook kan. Zeer sfeervolle brasserie met uitstekend ontbijt en heerlijk eten. We hadden dan ook een topverblijf, mede omdat Leeuwarden ook nog eens heel leuk is! En voor wie stugge Friezen zoekt: we zijn er niet ééntje tegengekomen....

Geweldig

Sandra, 21-9-2017

Prachtig hotel.

Super verzorgd en echt 4 sterren.

Het eten was heerlijk in de prachtige eetzaal.

Prima bed en douche etc

Was een perfect hotel

Gereisd met partner in september 2017

Groteske uitstraling, prachtig statig chique pand

Huwelijksnacht hier doorgebracht, 13-8-2017

Het is een schitterende locatie om te overnachten.

Het hotel doet groots aan door zijn hoge plafonds en authentieke uitstraling.

Fijne sfeer.

De slaapkamer was vrij eenvoudig, maar goed.

Mooi om zo door die hoge ramen over de straat te kunnen turen.

Fijne dikke matrassen. Er is een tv op de kamer en er was voldoende ruimte om een klein dansje te doen.

De regendouche was voor ons beiden zo'n verademing na een lange intensieve trouwdag. Daarna heerlijk kunnen slapen om 's ochtends door de roomservice gewekt te worden met een champagne ontbijt.

Het klinkt allemaal over de top, maar het fijne was juist dat het dat niet is. Geen kitcherig of pocherig gedoe, maar gewoon mooi!

Precies zoals Leeuwarden ook is!

Je zit zo midden in de stad, je zit naast het museum en vlakbij de gave historische maar hippe binnenstad. Zeker de moeite waard om vanuit hier even aan te wippen bij de gezellige buren er naast (Paddy 'o Ryan) naar het fries museum te gaan, en boottocht door de grachten te maken en heerlijk te eten in de stad. Er is heel veel te doen in Leeuwarden!

Gereisd met partner in juni 2016

Prima verblijf maar wel veel tegenvallende punten

Anouk, 11-7-2017

Wij verbleven in de honeymoon suite. De airco werkte niet (in juni) en het bubbelbad was kapot. Bij de receptie gaven ze aan dat de prijs hierop aangepast was, maar ik vraag me dan af hoeveel je normaal voor deze kamer had betaald?

Het ontbijt op de kamer was erg simpel voor een honeymoon suite. Van te voren is er aangegeven maak er wat moois van, het is immers onze huwelijksnacht, dan verwacht je dat je ook iets moois krijgt maar het was erg simpel. Dit viel heeel erg tegen, voorals je na die tijd van andere gasten van ons huwelijk hoort hoe uitgebreid het ontbijt was als je beneden in de zaal had gegeten. Ipv simpele plakjes kaas en ham was er van alles te krijgen van wentelteefjes tot aan zalm. Verder waren de bedden en de rest van de kamer prima

Gereisd met partner in juni 2017

prachtig hotel met vriendelijk personeel

dhr Buurstede, 1-5-2017

prima locatie, in het centrum van Leeuwarden. Goedkoop parkeren vlakbij.

Alles op loopafstand.

Grand cafe ziet er prachtig uit. Veel verschillende biersoorten

prima!

We kregen een kamer toegewezen, die rolstoel-vriendelijk was, en daardoor een wat mindere badkamer (lage wasbak, geen douchescherm,beugels rondom de toilet), daarentegen wel een erg ruime kamer

tegenvallend

Paul, 24-4-2017

Mooi hotel,schitterend grand café, maar onkundig personeel.

Behulpzaam waren ze zeker het personeel,maar ik had het idee dat niemand achter de receptie een opleiding voor dit vak heeft genoten.

Bij het ontbijt was het nog erger ,het was tot 1100 uur ontbijt,maar om 1015 kwamen we binnen en, suikerbrood op ,fruit voor in de yoghurt op,eieren om te bakken op, dus ook geen wentelteefjes.

En dit alles voor een 4 sterren hotel, en ongeveer de dubbele prijs voor een van der valk hotel (waar alles om door een ringetje is te halen ) en je tafel tijdens het ontbijt ook wordt opgeruimd.

Kortom zeer tegenvallend !!!!!!

Jettie, Sales & Revenue, Sales & Revenue, 26-4-2017
Beste Paul, dank voor je feedback over het verblijf bij ons. Wij zijn erg benieuwd wat er is gebeurd, daarom komen wij graag in contact met jullie. Helaas heb ik geen gegevens om zelf contact op te nemen, maar ik ontvang graag een mail over jullie ervaring in Post-Plaza.

Top service

Edith, 13-2-2017

zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers
Gereisd met vrienden in januari 2017

Mooie Locatie

JAR, 30-12-2016

Prima Hotel en Restaurant, vriendelijk personeel maar wat moeilijk is het om het perfect te maken.

WiFi, werkt slecht, onbeveiligd, van de twee gasten mag er maar een zich douchen, ondanks verzoek geen douche gel. Jacuzzi doet het niet. Gratis gebruik van Wellness ruimte maar badjas huren kost € 7,50.

Ontbijt is ruim maar eieren, scrambled eggs koud. Waarderingsformulier invullen? Zoek de ballpoint!

Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café scoort een 8.56 uit 10 op basis van 67 reviews.