8,8

Uitstekend

12 reviews over BedAndBreakfast Kia Ora in het Nederlands

Gewoon een goede B&B!

Fam Olierook, 12-3-2017

Perfecte mooie kamers, een goede en zeer vriendelijke gastvrouw!
Gereisd familie in maart 2017

Aanrader: Heerlijke B&B op een top locatie

Henny & Ad, 21-8-2016

Prachtige B&B kamer met mooie badkamer, superschoon en gezellig. Zeer hartelijke gastvrouw met goede tips over de omgeving. Toplocatie in het centrum van Leeuwarden. Wij hebben genoten!
Gereisd met partner in augustus 2016

eric, 14-12-2015

Een prima verblijf. Als je van koffie houdt is een Senseo niet echt lekker. Mooie verzorgde badkamer. S-nacht een beetje lawaaierig van langslopende mensen.
Gereisd met partner in december 2015

Fantastisch verblijf

Arnoud, 17-11-2014

Geweldige overnachting gehad in Kia Ora. De gastheer had een korte introductie over hoe de apparaten op de kamer werken en waar het ontbijt werd neergezet. De kamer is erg netjes verzorgd, schoon (enkel beetje stoffig onder het bed), netjes afgewerkt en sfeervol. Lekker ontbijt, voldoende brood maar beleg zou wat meer mogen zijn als je allebei erg van kaas en vleeswaren houdt. Genoeg fruit, yoghurt, en zoete smeersels voor op de boterham. Bedden zijn wel erg zacht, ik kreeg last van m'n rug, maar is denk ook maar net wat je gewend bent. Traagschuimmatrassen op een boxspring. Voldoende handdoeken en net sanitair. Aanrader!
Gereisd met partner in januari 2014

Erg leuke B&B met zeer vriendelijke ontvangst

fda0, 2-5-2013

Erg leuke B&B met zeer vriendelijke ontvangst en we kregen uitgebreide informatie over omgeving en waar we het beste konden gaan eten.

Wij waren met zes personen, dus 3 kamers gehuurd.

Alles was tiptop in orde, mooie badkamers.

Aanrader!

Gereisd familie in mei 2013

Tip top in orde

Privacy, 6-8-2012

Wij (echtpaar 60+) logeerden hier 1 nacht tijdens een fietstocht door Friesland. B&B ligt perfect t.o.v. gezellige centrum van Leeuwarden. Kamer is piekfijn ingericht inclusief Senseo, oven, koelkastje etc. Douche is voorbeeldig en rijk uitgerust. Gastvrouw uitermate vriendelijk en behulpzaam met veel informatie over omgeving. Rust 's nachts was opmerkelijk - gezien ligging dicht tegen centrum. Ontbijt (je krijgt pakket 's avonds met oa. diverse afbakbroodjes) is prima en dankzij dit systeem bepaal je zelf timing van ontbijt. Bedden en kleuren in kamer ook dik voor elkaar
Gereisd met partner in augustus 2012

rustige plek midden in de stad leeuwarden

inekearts, 3-8-2012

We hebben een heerlijk lang weekend doorgebracht in dit B+B. Ruime kamer met uitstekend sanitair. Het ontbijt is afwisselend en er wordt rekening gehouden met je wensen. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en erop gericht de gasten naar de zin te maken. Ze geven tips voor bezienswaardigheden en horeca in de stad.
Gereisd met partner in juli 2012
?

prima kamer voor een nachtje Leeuwarden

Caroline, 9-5-2012

Wij hebben bij Kia Ora overnacht toen we kaartjes hadden gewonnen voor een musical en daarna niet helemaal naar huis wilden rijden. Het is een mooie grote kamer met een prima badkamer met heerlijk warm water op een mooie plek. We kregen een sleutel van het huis mee zodat we te allen tijde "thuis" konden komen. Er stond een senseo apparaat, waterkoker een ijskast en oventje. Het ontbijt stond klaar in deze ijskast samen met melk en jus en etjes zodat je prettig je eigen gang kon gaan. De kerk en het pleintje om de hoek zijn schilderachtig en de ligging is rustig, toch is het centrum niet ver weg, de eigenaresse vriendelijk. prima overnachting gehad voor een prima prijs
Gereisd met partner in december 2011

privacy en nabij centrum

Harry Visser, 20-11-2011

Mooie kamer, fantastisch bed, prima ontbijt. Wil je Leeuwarden bezoeken, dan is dit een uitstekend adres. Je zit in een dorps rustige omgeving, dicht bij het centrum en geniet de privacy van een hotelkamer voor een prima prijs.
Gereisd met partner in november 2011

mooie bed in breakfast

Gemmy, 14-8-2011

Hele mooie en rustige gelegen bed en breakfast midden in het centrum van Leeuwarden. Prachtige kamer met mooie douche/toilet. Erg schoon. Hele leuke gastvrouw die je heel behulpzaam is. Erg lekker ontbijt met alles erop en eraan. Echt een aanrader, wij komen er zeker weer.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Kia Ora in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Kia Ora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Kia Ora scoort een 8.81 uit 10 op basis van 13 reviews.