Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****

Fletcher Stadhouderlijk Hof****
242 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****
Hofplein 29, 8911 HJ, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof scoort een 7,9 uit 10, op basis van 242 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,1
7,6
6,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Okt. 2014
"Prachtig gebouw, maar aan een opfrisbeurt toe"vertalen
Desiree
7,0

23-10-2014 Hotel het stadhouderlijk hof is gevestigd in een prachtig gebouw dat tot 1971 in bezit was van de Koninklijke familie. Het was eeuwen in handen van de Friese tak van de Nassaus.
Het Hotel is mooi centraal gelegen in het oude centrum van Leeuwarden, aan een statig plein.
De kamer die we kregen was zeer ruim, met een grote zithoek en een eethoektafel. De badkamer was prima. Alleen rook de kamer wat ranzig en het hele hotel inclusief de kamers is toe aan een flinke opfris beurt. De vloerbedekking in zowel de kamer als in de gangen zat onder de vieze vlekken en zag er ronduit smerig uit.
Persoonlijk prefereer ik altijd een sfeervol, mooi oud historisch gebouw boven luxe, maar gezien de pretenties van Fletcher Hotels kan dit gewoon niet.
Het restaurant is prachtig, je eet er tussen immense schilderijen van de Nassaus. Het eten was goed maar we vonden het ook weer niet echt bijzonder en het stoorde me dat we te horen kregen dat als we een broodje wilde dit extra op de rekening gezet werd.

"Twitter beoordelingen"
29-06-2014 @JanVisser058 Lekker uit eten in restaurant 'Us Heit' (@ Hotel Paleis Stadhouderlijk Hof) https://t.co/jYLR7AeOKS --- Bron: https://twitter.com/JanVisser058/status/483282010333806592
27-07-2013 @jeroen_ras @FletcherHotels Stadhouderlijk Hof helemaal goed weer. Kopje koffie, krantje erbij en bovenal supervriendelijk personeel. --- Bron: https://twitter.com/jeroen_ras/status/361069476239781888
"Ideale stek midden in Leeuwarden"vertalen
Saanen
8,0

21-10-2014 Wij hebben genoten van ons verblijf Het Stadhouderlijk Hof midden in Leeuwarden. Vriendelijk personeel. Uitstekende keuken. Nette kamer met smalle bedden aan voorkant maar 's nachts was het carillon van het stadhuis stil. Parkeerplaats tegen 15 euro per nacht aan de voorkant. Prima uitgangspositie om Friesland te bekijken.

Met vrienden, Okt. 2014
"Geweldig genoten!"vertalen
irene leenderts
6,0

21-10-2014 Ons verblijf in het Stadhouderlijkhof hotel was heerlijk. We voelden ons speciaal wat kwam door het gebouw en zijn aankleding maar ook zeker door het klantvriendelijke personeel. De kamer was gewoon goed (niet speciaal). Alles was aanwezig. Erg leuk was de verjaardagsattentie-, een flesje proseco, twee glazen en bonbons! In de nog naar koninklijke bloed riekende eetzaal zijn we enorm verwend. Alles zag er mooi uit en smaakte heerlijk. Het hotel ligt om de hoek van de winkelcentrum, terrasjes aan het water bij de Waag en barretjes. Als je geen zin zou hebben om eruit te gaan kon je ook in de 'suite' wat drinken of achter de computer.
Wij komen er vast nog wel eens terug want een weekend was te kort!

Met partner, Okt. 2014
"Hier kom je gegarandeerd terug!"vertalen
Hans Voermabs
6,0

19-10-2014 Bijzonder hotel op een prachtige plaats met heel vriendelijk personeel. Leuke omgeving, super gezellig en gastvrij. we waren zonder kinderen dus kan ik niet goed aangeven of het kindvriendelijk is.

"Prachtige plek in leeuwarden"vertalen
henk hospes
4,0
3,0

09-10-2014 De ingang en uitstraling is echt heel mooi bij binnenkomst. vriendelijk personeel. Wij vonden alleen de kamerinrichting niet passen bij de uitstraling van het gebouw. Niet smaakvol. Men had er naar ons idee goed aan gedaan de kamers meer in klassieke stijl uit te rusten dan wat meubelen met een metalen uitstraling. Ons gaf het idee dat wat spellen bijelkaar zijn gezocht en in een kamer zijn gezet wat afbreuk doet aan de uitstraling van het gebouw. Wij kwamen op de gang een muurschilderij tegen wat in onze ogen totaal niet past bij het gebouw. Fletcher zou er goed aan doen eens een binnenhuisarchitect in de arm te nemen.

Met vrienden, Okt. 2014
"Een verrassing"vertalen
Chr. van Draanen
9,0

04-10-2014 Het redelijk jonge team heeft van ons bezoek een feest gemaakt.
Alles klopte, alles kon.
5 leden van de grijze brigade (ouder dan 70) hadden een top week-end

Met partner, 2014
"Onbeschoft personeel"vertalen
V. Vic
6,0

02-10-2014 De ligging is top, en het gebouw prachtig. De kamers echter zijn niet leuk ingericht maar wel schoon. Maar de mevrouw achter receptie moet nog veel leren. We zijn nog nooit zo onbeschoft behandeld. Helaas.

Met partner, Okt. 2014
"Zeker een hotel om terug te komen."vertalen
Johanna Bosch
8,0

04-10-2014 Een super mooi hotel, op een ideale plek in Leeuwarden. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker om naar terug te gaan.

Met vrienden, 2014
"Nooit meer hier een High Tea"vertalen
Stoelwinder
1,0

15-09-2014 High Tea besproken zeer zeer slecht. Geen waar voor dit geld.
Slechte bediening de hapjes waren droog hapjes vergeten kwamen ze later brengen met als antwoord waren we vergeten.
Gewoon heel slecht. Nooit weer.

Zakelijk, Sept. 2014
"Mooie locatie, maar matige kamers"vertalen
J.K.
6,0

05-10-2014 Het gebouw is mooi, op de plek is ook niks aan te merken, integendeel.
Maar de kamers zijn slecht ingericht, en de mevrouw van de receptie moet op herhaling.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?