Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****

Fletcher Stadhouderlijk Hof****
227 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****
Hofplein 29, 8911 HJ, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof scoort een 8,0 uit 10, op basis van 227 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,3
7,8
6,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2014
"Vorstelijk verwend worden!"vertalen
Marcia
9,0

23-06-2014 Het is helemaal niet moeilijk om je voor te stellen hoe men vroeger leefde in dit voormalige paleis. De kamers zijn ruim en hoog, op de gangen is veel marmer en de kolossale trappen kom je eigenlijk alleen af en toe in films tegen. Geweldig! Je “ruikt” als het ware de historie. We hebben geslapen als een vorst.

"Twitter beoordelingen"
27-07-2013 @jeroen_ras @FletcherHotels Stadhouderlijk Hof helemaal goed weer. Kopje koffie, krantje erbij en bovenal supervriendelijk personeel. --- Bron: https://twitter.com/jeroen_ras/status/361069476239781888
met partner, Juni 2014
"Fantastisch"vertalen
D.J.van Barneveld
9,0

19-06-2014 Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof, midden in de stad gelegen, was voor ons een verrassing!
We hadden een kamer geboekt, maar kregen een opgrading.... suite met jacuzzi. Erg vriendelijk personeel, lekker ontbijtje, krantje lezen in de mooie stadstuin.
Prima prijs/kwaliteitverhouding.

met partner, Juni 2014
"Mooi hotel Parkeren is een crime!"vertalen
Coolen
7,0

06-06-2014 Een nacht geweest in dit hotel kamer was prima schoon en bedden waren goed direct aan onze kamer grensde de binnentuin heel verassend voor midden in de stad!
Zeer vriendelijk personeel maar om het hotel te vinden met al die een richting wegen was een echte puzzel
We wilde onze koffers alvast in het hotel zetten omdat we de auto in de (dure) parkeergarage moesten zetten , stond er al gelijk een parkeerwachter bij om een bon uit te schrijven parkeren is een ramp in Leeuwarden!

met partner, Mei 2014
"Super locatie"vertalen
Ton Boon
8,0

10-05-2014 De ligging van het Stadhouderlijk hotel is top, midden in het centrum van Leeuwarden. De kamer was prima. Ook het bed was uitstekend. Zeker een uitstekend adres voor het bezoeken van de stad.

met partner, Mei 2014
"Wij waren positief verrast"vertalen
j.H.W. Dijkstra
8,0

10-05-2014 Mooie ruime kamer.
Een prachtige, vorstelijke eetzaal.
vriendelijk personeel
Mooie ligging in het centrum van deze interessante stad

met jonge kinderen, Mei 2014
"Tis dat de ligging goed is......"vertalen
Jantien
4,0
5,0
3,0

03-05-2014 2 kamers geboekt via actie. €20 per kamer per nacht is al teveel betaald. Wat een ouwe zooi. En ook niet schoon te noemen. Badkamer leek ok, maar bijv in de slaapkamers lagen dikke stoflagen op de bedranden. Vlekken op de vloerbedekking , zwarte strepen op de muren en heel erg gehorig. Enige 2 voordelen: de ligging en de grote van de kamers ( nr 19 en 21). Maar waar dit hotel zijn 4 sterren aan te danken heeft is mij een raadsel. Personeel aardig. Maar we moesten eerder weg vanwege ziekte van ons zoontje. We hebben gevraagd of er familie nog een nachtje op de kamer mocht doorbrengen eventueel, maar dat kon / mocht niet. In "overleg" hebben ze ons uitgechecked, zoals ze dat zo mooi noemen. En hoewel we nergens recht op hebben qua vergoeding, kwamen ze ons ook niet tegemoet, wat ik erg jammer vond, want die indruk wekten ze wel namelijk bij het uitschenken. Ik zou er niet meer terugkomen.

met partner, Apr. 2014
"Nee ik zou het niet doen"vertalen
Peggy
4,0
1,0

24-04-2014 Accommodatie heeft een goede locatie.
Daar mee is ook alles gezegd.
Kamer was vies vlekken zatten in de lakens en vloer.
Stoelen die zijn doorgezakt.
De zeep zou ik niet gebruiken voor je haar want je haar is gelijk touw.
Ontbijt is op een lelijke serre en het koffiezet apparaat staat te wiebelen op wat stenen op een scheven tafel.
Personeel is gekleed in fletcher kleding maar die zitten onder haren en de gaten vallen er van ellende in.
Dit staat dan het buffet aan te vullen niet heel smakkelijk.

Mocht je er toch heen gaan vrij wel om de boek kun je gratis parkeren dus rij eerst een rondje voor je hem in de garage zet.

met partner, Apr. 2014
"Geweldig hotel"vertalen
jeroen
8,0

07-04-2014 Prachtig overnachten in een paleis. Heerlijk centraal gelegen op 5 minuten lopen van het station, midden in het centrum.

Erg vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Mooie kamers. Nu meerdere keren in verschillende kamers overnacht. Wat wel opvalt is dat de badkamers zonder bad veel mooier zijn dan die met bad.

Absoluut iedere euro waard. Ik kom er iedere keer dat ik in leeuwarden moet zijn.

met partner, Mrt. 2014
"Prima verblijf"vertalen
L Kloetstra
9,0

06-04-2014 ligt prima in het centrum van leeuwarden op loop afstaand.
viergangendinee was uitstekend.
prijs kwaliteit was prima.
mooie groote kamers, ook washandjes op de badkamer prima.
personeel was zeer vriendelijke.
hier kan je gerust terug komen voor een verblijf in
hotel Paleis Stadhouderlijk hof

met partner, Mrt. 2014
"Prima plek vlakbij het centrum"vertalen
hgjvandekant
9,0

02-04-2014 dit was de eerste keer bij fletcher hotels goed bevallen gaan zeker weer een keer boeken geweldig

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe laat jij je huis achter als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?