Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****

Fletcher Stadhouderlijk Hof****
232 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****
Hofplein 29, 8911 HJ, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof scoort een 8,0 uit 10, op basis van 232 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,2
7,7
6,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Nicole
5,0
2,0

29-08-2014 Hotel Stadhouderlijkhof afgelopen weekend bezocht. We hadden er veel van verwacht, maar van die 4 sterren konden wij niets terugvinden.
De kamer was ongezellig en kaal, de badkamer nog erger. Het was ouderwets, en van weinig faciliteiten voorzien. Bijvoorbeeld: een zeepdispenser waar je haar en lichaam mee moest wassen, wat je haar als touw maakt. Ook was er schimmel in de badkamer te vinden en de wc zag er niet schoon uit. Het ontbijt was karig en niet erg vers. De jus d'orange was uit pak en de broodjes droog. De koffie was wel lekker. Tevens deed de WIFI het niet. Wij komen hier zeker nooit meer terug.

"Twitter beoordelingen"
29-06-2014 @JanVisser058 Lekker uit eten in restaurant 'Us Heit' (@ Hotel Paleis Stadhouderlijk Hof) https://t.co/jYLR7AeOKS --- Bron: https://twitter.com/JanVisser058/status/483282010333806592
27-07-2013 @jeroen_ras @FletcherHotels Stadhouderlijk Hof helemaal goed weer. Kopje koffie, krantje erbij en bovenal supervriendelijk personeel. --- Bron: https://twitter.com/jeroen_ras/status/361069476239781888
"Mooie plek"vertalen
juffieongeduld
7,0

20-08-2014 We hebben één nacht doorgebracht in dit bijzondere hotel. De entourage is heel mooi, de kamers zijn niet luxe, maar wel van alle gemakken voorzien. De koelkast, het keukentje en de aparte woon en slaapkamer verrasten ons. De bedden zijn goed. Ook over het ontbijtbuffet was niks te klagen. De plek, midden in de stad, is ideaal. Net als de mogelijkheid om voor 11 euro onbeperkt de parkeren in een parkeergarage die op loopafstand van het hotel ligt.

met partner, Aug. 2014
"Enorm gedateerd en slecht onderhouden!"vertalen
stolwijkkarin
2,0

20-08-2014 Wij begrijpen al die positieve beoordelingen niet waarop wij ons verblijf toch min of meer gebaseerd hebben. Goed, het gebouw is prachtig en de ligging perfect, maar de kamers zijn, vies en oud met smerige vloerbedekking, kapot meubilair, overal stofflarden, gordijnen die niet dicht kunnen en het plafond is zo laag dat je niet uit bed kunt komen zonder je hoofd aan de balken te stoten. Dit geldt althans voor de 2e verdieping, over de 1e kunnen wij niets zeggen. Op de 2e verdieping zijn volgens een aparte constructie extra kamers gemaakt, maar iedereen kan zo naar binnen kijken...
Het ontbijt was minimaal! De 213 euro die wij voor 2 nachten plus ontbijt betaalden was echt veel te veel gevraagd!!
Daarbij komt nog het belachelijk dure parkeren! 15 euro per dag!

met partner, Aug. 2014
"Heerlijk gedineerd, originele en exquise gerechten"vertalen
Thieu
8,0

05-08-2014 geweldige ligging middenin de stad, een geweldige keuken, en verrassend vriendelijke ontvangst en bediening, je merkt dat de mensen die er werken plezier in hun vak hebben.

met partner, 2014
"Vorstelijk verwend worden!"vertalen
Marcia
9,0

23-06-2014 Het is helemaal niet moeilijk om je voor te stellen hoe men vroeger leefde in dit voormalige paleis. De kamers zijn ruim en hoog, op de gangen is veel marmer en de kolossale trappen kom je eigenlijk alleen af en toe in films tegen. Geweldig! Je “ruikt” als het ware de historie. We hebben geslapen als een vorst.

met partner, Juni 2014
"Fantastisch"vertalen
D.J.van Barneveld
9,0

19-06-2014 Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof, midden in de stad gelegen, was voor ons een verrassing!
We hadden een kamer geboekt, maar kregen een opgrading.... suite met jacuzzi. Erg vriendelijk personeel, lekker ontbijtje, krantje lezen in de mooie stadstuin.
Prima prijs/kwaliteitverhouding.

met partner, Juni 2014
"Mooi hotel Parkeren is een crime!"vertalen
Coolen
7,0

06-06-2014 Een nacht geweest in dit hotel kamer was prima schoon en bedden waren goed direct aan onze kamer grensde de binnentuin heel verassend voor midden in de stad!
Zeer vriendelijk personeel maar om het hotel te vinden met al die een richting wegen was een echte puzzel
We wilde onze koffers alvast in het hotel zetten omdat we de auto in de (dure) parkeergarage moesten zetten , stond er al gelijk een parkeerwachter bij om een bon uit te schrijven parkeren is een ramp in Leeuwarden!

met partner, Mei 2014
"Super locatie"vertalen
Ton Boon
8,0

10-05-2014 De ligging van het Stadhouderlijk hotel is top, midden in het centrum van Leeuwarden. De kamer was prima. Ook het bed was uitstekend. Zeker een uitstekend adres voor het bezoeken van de stad.

met partner, Mei 2014
"Wij waren positief verrast"vertalen
j.H.W. Dijkstra
8,0

10-05-2014 Mooie ruime kamer.
Een prachtige, vorstelijke eetzaal.
vriendelijk personeel
Mooie ligging in het centrum van deze interessante stad

met jonge kinderen, Mei 2014
"Tis dat de ligging goed is......"vertalen
Jantien
5,0
3,0

03-05-2014 2 kamers geboekt via actie. €20 per kamer per nacht is al teveel betaald. Wat een ouwe zooi. En ook niet schoon te noemen. Badkamer leek ok, maar bijv in de slaapkamers lagen dikke stoflagen op de bedranden. Vlekken op de vloerbedekking , zwarte strepen op de muren en heel erg gehorig. Enige 2 voordelen: de ligging en de grote van de kamers ( nr 19 en 21). Maar waar dit hotel zijn 4 sterren aan te danken heeft is mij een raadsel. Personeel aardig. Maar we moesten eerder weg vanwege ziekte van ons zoontje. We hebben gevraagd of er familie nog een nachtje op de kamer mocht doorbrengen eventueel, maar dat kon / mocht niet. In "overleg" hebben ze ons uitgechecked, zoals ze dat zo mooi noemen. En hoewel we nergens recht op hebben qua vergoeding, kwamen ze ons ook niet tegemoet, wat ik erg jammer vond, want die indruk wekten ze wel namelijk bij het uitschenken. Ik zou er niet meer terugkomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?