Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****

Fletcher Stadhouderlijk Hof****
220 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****
Hofplein 29, 8911 HJ, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof scoort een 8,0 uit 10, op basis van 220 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,8
6,5
1,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Apr. 2014
"Geweldig hotel"vertalen
jeroen
8,0

7-4-2014 Prachtig overnachten in een paleis. Heerlijk centraal gelegen op 5 minuten lopen van het station, midden in het centrum.

Erg vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Mooie kamers. Nu meerdere keren in verschillende kamers overnacht. Wat wel opvalt is dat de badkamers zonder bad veel mooier zijn dan die met bad.

Absoluut iedere euro waard. Ik kom er iedere keer dat ik in leeuwarden moet zijn.

"Twitter beoordelingen"
27-7-2013 @jeroen_ras @FletcherHotels Stadhouderlijk Hof helemaal goed weer. Kopje koffie, krantje erbij en bovenal supervriendelijk personeel. --- Bron: https://twitter.com/jeroen_ras/status/361069476239781888
"Prima verblijf"vertalen
L Kloetstra
9,0

6-4-2014 ligt prima in het centrum van leeuwarden op loop afstaand.
viergangendinee was uitstekend.
prijs kwaliteit was prima.
mooie groote kamers, ook washandjes op de badkamer prima.
personeel was zeer vriendelijke.
hier kan je gerust terug komen voor een verblijf in
hotel Paleis Stadhouderlijk hof

met partner, Mrt. 2014
"Prima plek vlakbij het centrum"vertalen
hgjvandekant
9,0

2-4-2014 dit was de eerste keer bij fletcher hotels goed bevallen gaan zeker weer een keer boeken geweldig

met partner, Mrt. 2014
"Zeer plezierig en mooi hotel, geweldige locatie"vertalen
J.Vonk
9,0

27-3-2014 Ideaal voor stadsbezoek, 1 straat door en je staat midden in het centrum.
Zeer vriendelijk en attent personeel. Prima restaurant, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Upgrade naar Suite, zeer ruim en mooi ingericht.

"Heerlijk hotel, midden in Leeuwarden."vertalen
R.Eerkes
7,0

20-3-2014 Het zijn gezellige kamers. We waren hier voor de 4e keer. Telkens hadden we een andere mooie kamer. Het is een heel mooi gebouw.
Je hebt uitzicht op de tuin of op het Hofplein. Het is een gezellige oude omgeving,met veel nauwe straatjes.Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig.Ik vindt het een goed prijs/kwaliteit verhouding. Er is een restaurant bij het hotel. De kamers hebben allemaal hoogpolige blauwe vloerbedekking en leuke stoelen. 2boxspring bedden die tegen elkaar geschoven zijn.Een hele ruime kledingkast. En een grote glazen tafel aie tegen de muur staat. Die kan gemakkelijk als bureau gebruikt worden. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Je kunt je kinderen zonder probleem meenemen, de kamers zijn niet gehorig. In Leeuwarden is er genoeg voor kinderen te doen En een paleis, daar wil elk kind wel heen natuurlijk.

met partner, Mrt. 2014
"Perfecte plek in een mooie stad."vertalen
Nanda
8,0

12-3-2014 Het hotel ligt midden in het centrum aan een mooi plein. Het hotel straalt historie uit en het heeft ook een bijzondere historie met het koninklijk huis. Leuk om dat ook terug te zien en lezen.
Het restaurant gekoppeld aan het hotel was uitstekend, we hebben een verrassings-4-gangen-menu gehad, alles was lekker, prima porties.
Het personeel (hotel en restaurant) was vriendelijk en behulpzaam.
De kamer was enorm en we hadden niet eens een hele luxe kamer geboekt, juist de wat simpelere. De bedden (boxspring denk ik) waren goed.
Ontbijt was ook uitstekend.
Leeuwarden heeft een leuk centrum met veel horeca en cultuur, vanuit het hotel is alles makkelijk bereikbaar, ook de parkeergarage waar we onze auto hadden geparkeerd. Bij inchecken bleek een uitrijkaart voor gereduceerd tarief mogelijk.

"Echt een prinselijke suite"vertalen
henk en ina van den...
10,0

8-3-2014 Ideale lokatie om de stad te bezichtigen. Geweldige kamer en hartelijke gastvrijheid. Leuk dat deze lokatie meedoet aan de actie. Dankzij deze actie was ook dit hotel voor ons bereikbaar.

"Beleving!"vertalen
Vera Haanappel
8,0

28-2-2014 Paleis Stadhouderlijk Hof, een stapje terug inde tijd, met hedendaagse
verzorging en comfort.
Ligging perfect voor een stads/museum bezoek, na een verrukkelijk diner en een goede nacht in een prima bed in een geriefelijke kamer én zonder storende stadsgeluiden. Echt waar voor je geld!
Parkeren op loopafstand!

met partner, Feb. 2014
"Fijn hotel en uitstekende ligging"vertalen
Merel
8,0

27-3-2014 Fijne sfeer in het hotel, en ideaal: in het hartje van Leeuwarden, zonder overlast. Onze kamer had uitzicht op het plein. Je kunt vanuit het hotel direct door de gezellige straatjes van het centrum lopen. Bij het inchecken hebben wij ook de mogelijkheid gekregen om voor de deur te parkeren of met korting in een dicht gelegen parkeergarager de auto te parkeren. Het personeel is vriendelijk en goed geinformeerd over de enkele musea. De kamer zijn standaard, prima bedden en ruime + schone badkamer.

"Prachtig hotel, perfecte ligging!"vertalen
Kim Terbeek
9,0

11-3-2014 Wat voor ons, ons eerste romantische weekendje weg zou worden verliep helaas wat minder romantisch dan in gedachte. Mijn vriend kreeg buikgriep op de dag van vertrek. Gelukkig voor hem lag het hotel op tien minuten loopafstand vanaf het station, en konden we eerder dan gepland inchecken. Het personeel was erg vriendelijk, en hielp ons waar nodig was. Een klein steegje door en je was in de gezelligste winkelstraat van Nederland! 's avonds heerlijk gebruik gemaakt van de luxe van de hotelkamer, en 's ochtends lekker ontbeten in de serre van het hotel! Aan alles werd gedacht, en het personeel spreekt je zelfs persoonlijk aan! Ondanks dat we er niet 100% van hebben kunnen genieten, is dit toch een aanrader! Wij komen dan ook zeker nog eens terug om ons eerste weekendje samen overnieuw te doen, alleen dan zonder ziek te zijn!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?