Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****

Fletcher Stadhouderlijk Hof****
253 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****
Hofplein 29, 8911 HJ, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof scoort een 8,0 uit 10, op basis van 253 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,1
7,7
6,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Mooie locatie in binnenstad Leeuwarden"vertalen
Rianna Snippe
8,0

09-12-2014 prima hotel met mooie grote kamers, ontbijt was standaard, had ik meer van verwacht.

"Sfeer en historie bepalend"vertalen
M. Rikhof
8,0

08-12-2014 Wij vinden de sfeer van het Stadhouderlijk Hof fantastisch. De kamers zijn een beetje gedateerd, maar de omgeving en de historie van het pand zijn geweldig

"Geweldige ervaring!"vertalen
R.G. van Deelen
9,0

05-12-2014 Onze reservering mondde uit in een verblijf in de bruidssuite. Een verrassende en positieve ervaring! Een hartelijke en persoonlijke bejegening bij de receptie. Chapeau!

Met partner, Nov. 2014
"Prachtig hotel op centrale locatie"vertalen
Bianca Schoonbergen
9,0

28-11-2014 Mooi pand met zeer grote kamers. Wij hebben geboekt via voucher, service was zeer goed, medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is zeer centraal gelegen. Het ontbijt was prima, ruime keus. Jammer dat er geen cappuccino was maar ach, als dat het enige minpuntje is...heerlijke bedden!

Met vrienden, Okt. 2014
"Prachtige lokatie"vertalen
alexander messelaar

31-10-2014 Heel vriendelijk en attent personeel

"Fantastisch hotel"vertalen
Fam de Vries
9,0

26-10-2014 hotel Paleis Stadhouderlijk Hof is een mooie mengeling van historie en moderne gemakken. Goed gelegen in de historische binnenstad. Gezellige restaurantjes en winkelgebied op loopafstand. We hadden een comfortkamer, schoon en ruim. We komen hier nog eens terug!

Met partner, Okt. 2014
"Prachtig gebouw, maar aan een opfrisbeurt toe"vertalen
Desiree
7,0

23-10-2014 Hotel het stadhouderlijk hof is gevestigd in een prachtig gebouw dat tot 1971 in bezit was van de Koninklijke familie. Het was eeuwen in handen van de Friese tak van de Nassaus.
Het Hotel is mooi centraal gelegen in het oude centrum van Leeuwarden, aan een statig plein.
De kamer die we kregen was zeer ruim, met een grote zithoek en een eethoektafel. De badkamer was prima. Alleen rook de kamer wat ranzig en het hele hotel inclusief de kamers is toe aan een flinke opfris beurt. De vloerbedekking in zowel de kamer als in de gangen zat onder de vieze vlekken en zag er ronduit smerig uit.
Persoonlijk prefereer ik altijd een sfeervol, mooi oud historisch gebouw boven luxe, maar gezien de pretenties van Fletcher Hotels kan dit gewoon niet.
Het restaurant is prachtig, je eet er tussen immense schilderijen van de Nassaus. Het eten was goed maar we vonden het ook weer niet echt bijzonder en het stoorde me dat we te horen kregen dat als we een broodje wilde dit extra op de rekening gezet werd.

"Ideale stek midden in Leeuwarden"vertalen
Saanen
8,0

21-10-2014 Wij hebben genoten van ons verblijf Het Stadhouderlijk Hof midden in Leeuwarden. Vriendelijk personeel. Uitstekende keuken. Nette kamer met smalle bedden aan voorkant maar 's nachts was het carillon van het stadhuis stil. Parkeerplaats tegen 15 euro per nacht aan de voorkant. Prima uitgangspositie om Friesland te bekijken.

Met vrienden, Okt. 2014
"Geweldig genoten!"vertalen
irene leenderts
6,0

21-10-2014 Ons verblijf in het Stadhouderlijkhof hotel was heerlijk. We voelden ons speciaal wat kwam door het gebouw en zijn aankleding maar ook zeker door het klantvriendelijke personeel. De kamer was gewoon goed (niet speciaal). Alles was aanwezig. Erg leuk was de verjaardagsattentie-, een flesje proseco, twee glazen en bonbons! In de nog naar koninklijke bloed riekende eetzaal zijn we enorm verwend. Alles zag er mooi uit en smaakte heerlijk. Het hotel ligt om de hoek van de winkelcentrum, terrasjes aan het water bij de Waag en barretjes. Als je geen zin zou hebben om eruit te gaan kon je ook in de 'suite' wat drinken of achter de computer.
Wij komen er vast nog wel eens terug want een weekend was te kort!

Met partner, Okt. 2014
"Hier kom je gegarandeerd terug!"vertalen
Hans Voermabs
6,0

19-10-2014 Bijzonder hotel op een prachtige plaats met heel vriendelijk personeel. Leuke omgeving, super gezellig en gastvrij. we waren zonder kinderen dus kan ik niet goed aangeven of het kindvriendelijk is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?