8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof**** bij :

852 reviews over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof in het Nederlands

Beste plek van het hoge noorden!

Guido, 5-7-2017

Wil je Friesland proeven en voelen, kom dan naar dit hotel! Foekje en haar staff geven al jaren de service die de klanten verdienen!
Gereisd zakelijk in januari 2017

Flecther duidelijk onder de maat

J.R. Holtrigter, 18-6-2017

Het voormalige stadhouderlijk paleis is wel behoorlijk gewijzigd in de loop van de eeuwen maar ziet er nog steeds fraai uit en zeer centraal in Leeuwarden. Binnen kwam je gelijk in de sfeer toe we de hal zagen en de achter gelegen ruimte wat de feestzaal bleek te zijn. De aangeboden kamer was een ramp. Klein, vuil, zeer achterstallig schilderwerk. 1 stoel. en. Aast het bed en groot opstakel wat de radiator bleek te zijn. Hier gaan we dus niet verblijven dit weekend.

Voor 10 euro per nacht extra kregen we gelijk het andere uiterste een suite. Ca. 40 m2. Alleen donker en oud. Do uchtend in bad, geen mengkraan en een smal 2 persoonsbed 160 cm en boven de feestzaal (is ons wel verteld) en dat hebben we geweten. vr-zat trouwerij en za-zo gala bal. Met knetterharde muziek tot 12:30 uur.

De vergane glorie is typisch Fletcher. Het is het altijd net niet. de feestzaal zag er netjes uit hoor met gedekte tafel. Wij konden overigens niet eten in het hotel. Dus daar hebben we geen oordeel over. Het ontbijt was standaard, niets bijzonders.

Jammer van het geld bijna 300,- inclusief parkeren. Achteraf waren er in Leeuwarden veel betere opties.

Maar dat is achteraf gezien. Geen Fletcher meer dus. Gewoon slecht.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig, vriendelijk, jong personeel. Dienstbaar.

Françoise van der Pluijm, 1-5-2017

Centrale ligging, goede kamer, prima restaurant, kleine, mooi opgemaakte bordjes, met fantasie en smaak. Foekje, Diamantis, Jeffrey, Maarten en de Poolse serveerster bij het ontbijt hebben ons verwend.

Gelukkig hoefden wij geen trappen te lopen daar we een kamer kregen op de begane grond. Ondanks de ligging aan het plein was het zeer rustig. Prima douche. Ruime kamer, mooi restaurant.

Kortom we hebben het fijn gehad.

Geen vier sterren waard

Ellen, 26-4-2017

+ De ligging van het hotel, op loopafstand van de binnenstad

+ Vriendelijk personeel

- Kamer gedateerd

- Erg stoffig, dikke laag op de lampen, verwarming, nachtkastje en kast

- Zwarte stofdraden aan plafond in badkamer

- Slechts één nachtkastje

- Kledingkast sluit niet

- Vuile vloerbedekking

- Zeer achterstallig onderhoud

- Schade en vuil op de wanden

Komen zeker meerdere keren terug, nu al 4e keer

Ruud Callaars, 10-4-2017

Ligging perfect, paar minuten lopen en je zit in de winkelstraat met gezellige barretjes en restaurants. Kamers zijn mooi. Restaurant heel goed en ook heel mooi. Je voelt je er echt een koning.
Gereisd met partner in april 2017

je bent in een andere wereld!

louise, 3-4-2017

De ambiance en de atmosfeer zijn uitstekend en de bediening is bijzonder vriendelijk. Zelden zo genoten van een verblijf in een hotel.
Gereisd alleenreizend in april 2017

Heerlijk hotel op een TOP locatie!

den Broeder, 26-3-2017

Super hotel mooi stijlvol pand, vriendelijk personeel super ligging kortom genoten van 2 dagen Leeuwarden.

Jammer dat er weinig eigen parkeergelegenheid was, maar er werden goede alternatieven geboden.

Gereisd met partner in maart 2017

Prachtig hotel, midden in het centrum, gezellig

Friniek, 26-3-2017

Makkelijk bereikbaar vanaf het station. Overal leuke eettentjes en terrassen.

Genoeg te zien en te genieten.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Niet weer

Karperien, 25-3-2017

De lokatie is geweldig van de buitenkant een prachtig historische gebouw, van binnen achterstalig een schilder zou welkom zijn. Dan de kamer waar wij waren veel vlekken in de vloerbedekking en spinnenwebben bij de lampen. Achterstallig onderhoud en oude meubels jammer. De bedden schoven steeds uit elkaar en er zat een dikke plooi in het matras waar ik de andere dag last van heb gehad. Geen lokatie om langer te blijven dan 1 nacht. Personeel vriendelijk enn proffesioneel. Het ontbijt was heerlijk alles aanwezig, alleen het werd voor half 11 al opgeruimd terwijl we en andere mensen nog aan het eten waren dus we moesten er snel bij zijn.

heerlijk!!

Harold, 18-3-2017

wat een heerlijke kamer, ruim en aparte slaapkamer. Heerlijk ontbijt in mooie ruimte. prachtig gelegen in het centrum van Leeuwarden, parkeergarage vlak in de buurt
Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof scoort een 8.53 uit 10 op basis van 853 reviews.