Camping De Kleine Wielen ****

Camping De Kleine Wielen
De Kleine Wielen
7,6

43 reviews over Camping De Kleine Wielen in het Nederlands

Mooie sta plekken aan het water

R Blankert, 14-7-2017

De kleine wielen begint op het eiland! Het eiland geeft rust, mooi aan het water gelegen , zeer net sanitair!
Gereisd met partner in juli 2017

Super mooi op het eiland 👍

Roelof, 6-7-2017

Mooie camping alleen als u binnen komt rijden is het net een getto van schuurtjes en schuttingen wat mijn waardering zeker beïnvloed . Eigenlijk in 1 woord lijkt het aso. Maar als je 1maal op het eiland bent is het geweldig mooi

Hoop dat de beheerder en de eigenaar dat ze het aanzicht nog wat kunnen veranderen dan is het een super camping waar we zeker terug gaan komen

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne nette camping, schoon sanitair, vriendelijk.

Arnaud, 18-6-2017

Fijne nette camping, schoon sanitair, vriendelijk personeel. We zijn reeds 2 x hier geweest en naar alle tevredenheid. De nieuwe eigenaren hebben er zin in steeds te verbeteren en zijn vriendelijk en behulpzaam. Ruim opgezet en voldoende mogelijkheden voor de kinderen om er te spelen. Genoeg te doen en te beleven in de nabije omgeving. Een 'zee'-dierentuin(naast de camping) en golfslagbad en ' monkeytown' op 10 auto-minuten Verder een groot natuurterrein naast en om de camping waar je goed rond kunt fietsen. Leeuwarden stad ook zeer nabij en leuk daar te vertoeven. Parkeren geen probleem verder daar. We komen zeker weer eens langs.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

leuke camping

-, 1-6-2017

Heerlijk een weekend op fiets-vakantie. wat een mooie omgeving, echt genoten van het mooie weer in de mooie bossen bij de groene ster. voor de mensen die van de natuur houden is dit absoluut een aanrader. ook werden er leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen. vriendelijk personeel, hele verbetering dan de vorige jaren nu er nieuwe eigenaren op zitten, echt super!
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldig en mooi gelegen op een eiland....

Cas en Dinie, 29-5-2017

Een hele nette opgeruimde camping. Toiletgebruik was schoon en netjes. We werden bij onze aankomst heel vriendelijk en prettig welkom geheten en voorzien van alle benodigde informatie. We hebben genoten van ons hemelvartweekend op deze camping en ook nog eens lekker gegeten en biertjes gedronken.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Een grandioose camping, goed verzorgd

Jopie, 28-5-2017

Wij hebben heerlijk genoten op deze camping De Kleine Wielen.

Een goed welkom door de beheerder, het personeel was erg vriendelijk.

Alles was goed verzorgd, broodjesservice, sanitair gebouwen goed schoon

Leuke speeltoestellen voor de kinderen, met strandje erg veilig.

In de omgeving veel vaarwater voor je bootje of kano.

Direct vanaf de camping op te stappen. Mooie fietspaden een verrassende omgeving. Naast de camping een mooie golfbaan een aanrader.

En Aqua Zoo Friesland naast de camping.

Dus ga hier je vacantie doorbrengen. Wij kwamen tijd te kort en gaan er zeker nog eens een keer heen.

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig gelegen

Joke bloom, 27-5-2017

Is een mooie camping in prachtig natuurgebied!!
Gereisd met partner in januari 2017

Leuke camping!

B, 21-5-2017

Wij hebben heerlijk genoten van de week op camping de kleine wielen aan de plas op het eiland. Toiletgebouwen waren schoon en netjes.Erg vriendelijk personeel en erg lekker patatjes gegeten kantine. Als je de camping afloopt loop je meteen het bos in, en naast de camping zit een dierentuin. Hopelijk komen er nog wel extra speeltoestellen bij voor de kids. Ook leuk dat er kinderbingo gehouden werd. De kinderen hebben erg genoten!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastische Plek kamperen op een Eiland

S, 11-5-2017

Kamperen op een eiland midden in de natuur, mooie vergezichten. Vriendelijk personeel, altijd in voor een babbeltje en bieden graag een helpende hand. Groen wordt goed onderhouden, sanitairgebouwen zijn heel erg schoon! Sfeervolle horeca met een gezellig terras met uitzicht op een speeltuin, kinderen vermaken zich uitstekend! Tijdens weekenden en vakanties biedt het park heerlijke verse broodjes aan.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig!

Louis, 2-5-2017

Wat een fantastisch mooie camping! vroeger kampeerden wij hier altijd maar nu wij hoorden van de nieuwe eigenaren hebben wij weer een kijkje genomen en je ziet zeker verbetering! Wat is deze camping opgeknapt! Wij staan hier een heel seizoen. Ook hoorden wij dat ze dit seizoen veel voor kinderen georganiseerd wordt. zoals het nu lijkt komen wij hier volgend jaar zeker weer! Complimenten voor de beheerders en het personeel. Ook bij de opening was het super gezellig :)
Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Wielen in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Wielen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kleine Wielen scoort een 7.61 uit 10 op basis van 43 reviews.