Bed and Breakfast De Dream

9,4

15 reviews over Bed and Breakfast De Dream in het Nederlands

Leefbaar

Marie, 19-6-2017

Eén nacht in 'de dream' is zo lekker slapen dat je nooit meer waar anders naar toe wilt. Ik heb zo rustig hier geslapen en heb me net zo op mij gemak gevoelt als thuis. Het ontbijt de volgende ochtend is wonderwel en erg gezellig.

Het 'Dream'-Team, hoe ze zich zelf noemen, zijn allemaal lieve mensen die me graag verder hielpen en het gratis WiFi rond het verblijf af. Ik ben echt super blij hierover en zal graag weer boeken.

Het B&B zit in een mooie wijk maar niet echt in het centrum van Leeuwarden. Ik vond dit niet erg omdat ik lekker kon wandelen om mijn hoofd naar werk vrij te krijgen. Bovendien hebben gasten de mogelijkheid om fietsen te lenen en dan was ik binnen 10 minuten in de binnenstad. Lekker makkelijk!

Gereisd zakelijk in juni 2017

een aanrader: thuiskomen in je B&B

Dick van den Berg, 4-6-2017

Voor mijn werk in Leeuwarden verblijf ik 3 dagen per week in De Dream. Marieke en haar medewerkers zorgen echt voor een thuisgevoel. Mooie kamers met eigen voorzieningen, privacy, hartelijke ontvangst, goede zorg en een lekker ontbijt. Kortom: een aanrader!
Gereisd zakelijk in mei 2017

Goede verzorging, knus

B de Jong, 27-2-2017

Marieke is een geweldige gastvrouw. Ze zorgt ervoor dat je verblijf aan alles voldoet. De kamers zijn knus, schoon en voorzien van alle gemakken. Er zijn 1 en 2 persoonskamers gelegen op de 1ste en 2de verdieping. Goede bedden. Badkamer zijn compact. Het ontbijt is goed verzorgd. Gratis parkeren voor de deur, fietsen te leen om de stad in te fietsen. B&B ligt dichtbij het ziekenhuis.
Gereisd zakelijk in februari 2017

Prima accommodatie met gastvrije eigenaresse

Ronald Wielinga, 23-2-2017

De locatie, net buiten het centrum, is prima. Ik ben hier een aantal keer per maand ivm mijn werk in de regio. Fijn dat je gebruik kan maken van de keuken en heerlijk om eigen sanitair te hebben. Het is altijd schoon. Ook het ontbijt, met vers gebakken brood, is prima!
Gereisd alleenreizend in februari 2017

Prima verblijf. Gast vrij

Betty, 21-2-2017

Rustige ligging in buitenwijk. makkelijk parkeren. Dichtbij centrum Leeuwarden. Ruim ontbijt. Je wordt 's ochtends gewekt et de geur van vers brood. Schone kamers. Ruime badkamer bij de kamer.
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Geweldig: een soort van thuiskomen

Greta van Beek, 21-2-2017

Als je op zoek bent naar een geweldige gastvrouw, schone kamers, goede wifi, heerlijk ontbijt, leenfietsen, een B&B keuken, lekkere koffie, super bed zoek dan niet verder: This is it!
Gereisd zakelijk in februari 2017

fantastisch

C.A.H.M. Fouchier, 22-11-2016

De ontvangst was heel hartelijk, de kamer ruim, schoon, gezellig. Beschikking over een eigen badkamer en gebruik van keuken.

In 1 woord: fantastisch!

Gereisd met partner in november 2016

"gastvrijheid, knus en goed verzorgd"

B de Jong, 7-4-2016

De gastvrouw is zeer zorgzaam in de verzorging van de kamers, je verblijf (je voelt je echt thuis) en in het ontbijt! Locatie ligt dichtbij het ziekenhuis.
Gereisd alleenreizend in april 2016

prachtige B&B!

nelnieuwsbrieven, 29-9-2014

Fijne plek, vriendelijke ontvangst, goede bedden, goed sanitair. Eigenlijk alles prima!
Gereisd anders in september 2014

Echt genieten

Stoffels, 22-8-2014

5 overnachtingen gehad in deze mooie B&B.

Hartelijk ontvangst gehad door een leuke en gezellige Houskeepster en meteen voel je je er al thuis.

Slapen in een sfeervolle kamer en moderne badkamer, vooral in een rustige buurt met weinig verkeer. In de ochtend een overdadig ontbijt met alles erop en eraan . Al deze opsommingen een reden om zeker weer terug te komen als we weer in Leeuwarden zijn.

Groeten van een Limburgs echtpaar .

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Dream in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Dream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Dream scoort een 9.41 uit 10 op basis van 18 reviews.