Camping De Buitenplaats

Camping De Buitenplaats
De Buitenplaats
9,1

46 reviews over Camping De Buitenplaats in het Nederlands

Fantastisch verblijf tussen de oude appelbomen

Agnès Trum, 19-8-2017

Rust en Ruimte. Stilte. Heel ruime plekken tussen het sappige grasland. Een bos bloemen in het toiletgebouw. Schaapjes in de achtertuin. Fietsen, wandelen, bramen plukken. Zoveel mogelijkheden en gunstig gelegen tussen Assen, Heerenveen en Groningen, wat voor ons geweldig was omdat we de musea aldaar wilden bezoeken.

Toos is een super aardige gastvrouw, ze heeft ons goede tips gegeven zoals de mooie Kunstroute in Oldeberkoop (mooie fietsafstand). Ook kregen we nog zaadjes mee van de prachtige lichtgele Scabiosa die zo mooi bloeit in haar fijne tuin. We komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Idyllisch!

Dick en Patricia, 3-8-2017

Een idyllisch gelegen camping vlakbij het Drents-Friese wold. Volop fiets- en wandelmogelijkheden. Zeer ruime plekken en veel rust. Het hier verderop beschreven verhaal over veel lawaai en een pizza oven klopt niet. Er is helemaal geen pizza oven. Misschien de verkeerde camping met de naam "Buitenplaats" beoordeeld. Toos de campingeigenaar is gasrvrij en erg vriendelijk en ontvangt je met een vers eitje van haar eigen kippen. Het enige verbeterpunt is dat er wat ons betreft 's avonds iets meer licht in het toiletgebouw mag zijn. Het is trouwens een heel origineel toiletgebouw met zalige douches waarbij je het gevoel hebt dat je (bijna) buiten aan het douchen bent.
    Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Ron, 20-7-2017

De beoordeling van Jan op 16-7 berust waarschijnlijk op een misverstand. Er zijn meer campings met de naam Buitenplaats. Op de Buitenplaats in Langedijke staat rust hoog in het vaandel, dus grote groepen zul je er niet aantreffen. Kinderen zijn er welkom, maar niet in grote getale. Het is een camping voor rustzoekers, waar natuurlijk een familie mag zijn, maar het is zeker geen familiecamping . Langedijke heeft overigens helemaal geen hockeyclub. Het motto alles kan en alles mag, is zeker niet op deze Buitenplaats van toepassing. Wensen mogen er natuurlijk zijn. Een pizzaoven zul je er overigens ook niet aantreffen. Tijdens mijn verblijf heb ik er de absolute rust ervaren in een prachtige omgeving. Heb er heerlijk kunnen fietsen in het Drents-Friese Wold. Het is ook een uitstekende uitvalsbasis naar bijvoorbeeld het Fochteloerveen of Veenhuizen.
    Gereisd alleenreizend in juli 2017

Rustige camping, ruimte en puur. Fantastisch!!

Ans, 5-7-2017

Vriendelijke en warme ontvangst door Toos, de eigenaresse. Je voelt je gelijk welkom bij aankomst. Prachtige ruime plekken, wij hebben samen erg genoten van de rust en ruimte op deze natuurcamping. Geweldig!! Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.
    Gereisd met partner in juli 2017

een kleine oase van groen en stilte!

Tinie Knoef, 25-5-2017

Een idyllische plek temidden van de nu nog zwarte aarde van aardappelvelden. De kampeerplekken zijn ruim, het sanitairgebouw kent een verrassend origineel ontwerp. Als welkom krijgen we eitjes van Toos en bij het vertrek geeft ze een zakje bloemenzaad kado. Een plek om te onthouden! Alleen de directe omgeving viel ons een beetje tegen, lange rechte wegen en een beetje kaal. De dichtbijgelegen Schaopedobbe blijkt niet toegankelijk tussen maart en juli.
    Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk

Linda, 14-5-2017

Als we de caravan uit de stalling halen, reizen we steevast af naar de Buitenplaats. We vinden daar rust, natuur, eenvoud, een warm onthaal en heel veel mogelijkheden om de dag door te brengen. Een avondwandeling vanaf de camping vormt altijd een mooie afsluiting van de dag. Voorlopig zijn wij er nog niet uitgekeken!
        Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk tot rust gekomen!

Monique, 17-7-2016

Veel ruimte en privacy op de kampeerplek. Eigenaresse Toos is zeer vriendelijk en je voelt je welkom. Mooie wandeling vlakbij gemaakt 2 herten en een haas gezien! Geweldig! Fijne kleinschalige camping. We komen zeker terug!
        Gereisd met partner in juli 2016

verrassend fijn

woudi en liesbeth, 12-7-2016

Heerlijke stille kampeerplek, met mooie ruime plekken die in het maaiveld zijn aangebracht. Er was afgestemde aandacht voor vragen die we hadden. De hartelijke ontvangst (met een zakje bloemzaad, verse eieren, een bankje dat we mochten gebruiken) deed ons goed na een dag tegen de wind in fietsen! We waren van plan de volgende dag verder te fietsen maar zijn 5 dagen gebleven - te mooi om zomaar door te gaan! We hebben prachtige fiets- en wandeltochten in de omgeving gemaakt en komen zeker terug!
        Gereisd met partner in juli 2016

We bleven langer dan gepland en komen terug

Carla en Renée, 7-7-2016

Wat hebben we hier heerlijk rustig gekampeerd! Het is genieten van het uitzicht, de stilte, het kampeerveld met ruime plaatsen in het wuivende gras, de gratis en lekkere douches en de bijzonder gastvrije ontvangst.

De eerste avond zagen we vanaf de tent een groepje bijzondere vogels, waaronder de gekraagde roodstaart en de roodborsttapuit.

Vanaf hier kun je mooie fietstochten maken en interessante musea bezoeken, zoals Veenhuizen. Een plek om nu alweer naar terug te verlangen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Wat een heerlijke rustig en gastvrij plekje.

Hans en Corinne, 29-5-2016

Het is een kampeerplek aan de rand van een natuurgebied.

In een open veld met zeer ruime kampeerplekken tussen het hooggroeiende gras.

In de nabijheid tevens het Drentsfriese wold.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Buitenplaats in Langedijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Buitenplaats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Buitenplaats scoort een 9.06 uit 10 op basis van 46 reviews.