8,8

Uitstekend

44 reviews over Camping De Buitenplaats in het Nederlands

Niet voor oudere rustzoekers

Jan, 16-7-2017

Ik kwam aan op een mooie camping met ruime plaatsen.

'Alles kan en alles mag' klinkt mooi maar heeft ook iets gemakzuchtigs. Het is blijkbaar een camping waar geregeld grote groepen schreeuwende kinderen en hard pratende ouders samenkomen. Vrije school mensen van...ons kent ons. De kinderen waren echt vrij en schreeuwde er op los.

Vervolgens kwam ook nog de plaatselijke hockey club op bezoek met veel wijn en maaltijden. Er werden drie tafels vlak tegen mijn camper aangezet en het feest kon beginnen.

Auto's reden af en aan, ook gewoon de camping op.

Toen de rust enigszins was teruggekeerd werd het gezellige kampvuur ontstoken en ook de piza oven.

Het oorverdovende geschreeuw van de kinderen duurde tot 22.30 .

Het harde gepraat, gelach van de vrijeschool ouders en de hockey club ging door tot twee uur in de nacht.

De eigenaar erop aangesproken maar die gaf aan dat het een familie camping was, dus....

Dus ben je enigszins op leeftijd en zoek je rust ga er niet heen!

Gereisd anders in juli 2017

Rustige camping, ruimte en puur. Fantastisch!!

Ans, 5-7-2017

Vriendelijke en warme ontvangst door Toos, de eigenaresse. Je voelt je gelijk welkom bij aankomst. Prachtige ruime plekken, wij hebben samen erg genoten van de rust en ruimte op deze natuurcamping. Geweldig!! Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.
Gereisd met partner in juli 2017

een kleine oase van groen en stilte!

Tinie Knoef, 25-5-2017

Een idyllische plek temidden van de nu nog zwarte aarde van aardappelvelden. De kampeerplekken zijn ruim, het sanitairgebouw kent een verrassend origineel ontwerp. Als welkom krijgen we eitjes van Toos en bij het vertrek geeft ze een zakje bloemenzaad kado. Een plek om te onthouden! Alleen de directe omgeving viel ons een beetje tegen, lange rechte wegen en een beetje kaal. De dichtbijgelegen Schaopedobbe blijkt niet toegankelijk tussen maart en juli.
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk

Linda, 14-5-2017

Als we de caravan uit de stalling halen, reizen we steevast af naar de Buitenplaats. We vinden daar rust, natuur, eenvoud, een warm onthaal en heel veel mogelijkheden om de dag door te brengen. Een avondwandeling vanaf de camping vormt altijd een mooie afsluiting van de dag. Voorlopig zijn wij er nog niet uitgekeken!
      Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk tot rust gekomen!

Monique, 17-7-2016

Veel ruimte en privacy op de kampeerplek. Eigenaresse Toos is zeer vriendelijk en je voelt je welkom. Mooie wandeling vlakbij gemaakt 2 herten en een haas gezien! Geweldig! Fijne kleinschalige camping. We komen zeker terug!
      Gereisd met partner in juli 2016

verrassend fijn

woudi en liesbeth, 12-7-2016

Heerlijke stille kampeerplek, met mooie ruime plekken die in het maaiveld zijn aangebracht. Er was afgestemde aandacht voor vragen die we hadden. De hartelijke ontvangst (met een zakje bloemzaad, verse eieren, een bankje dat we mochten gebruiken) deed ons goed na een dag tegen de wind in fietsen! We waren van plan de volgende dag verder te fietsen maar zijn 5 dagen gebleven - te mooi om zomaar door te gaan! We hebben prachtige fiets- en wandeltochten in de omgeving gemaakt en komen zeker terug!
      Gereisd met partner in juli 2016

We bleven langer dan gepland en komen terug

Carla en Renée, 7-7-2016

Wat hebben we hier heerlijk rustig gekampeerd! Het is genieten van het uitzicht, de stilte, het kampeerveld met ruime plaatsen in het wuivende gras, de gratis en lekkere douches en de bijzonder gastvrije ontvangst.

De eerste avond zagen we vanaf de tent een groepje bijzondere vogels, waaronder de gekraagde roodstaart en de roodborsttapuit.

Vanaf hier kun je mooie fietstochten maken en interessante musea bezoeken, zoals Veenhuizen. Een plek om nu alweer naar terug te verlangen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Wat een heerlijke rustig en gastvrij plekje.

Hans en Corinne, 29-5-2016

Het is een kampeerplek aan de rand van een natuurgebied.

In een open veld met zeer ruime kampeerplekken tussen het hooggroeiende gras.

In de nabijheid tevens het Drentsfriese wold.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heerlijk lang weekend gehad in prachtige omgeving

Sandra, 15-5-2016

Mooie ruime plaatsen, hartelijk ontvangst door Toos. We werden verrast met verse eitjes bij de tent. De warme douche was zalig na een eerste koude nacht. Zowel op de camping als in de nabije omgeving hebben we het prima naar onze zin gehad! Aanrader om hier eens te komen kamperen. Wij komen hier zeker graag nog eens terug.
      Gereisd met vrienden in mei 2016

"Less is more"

Hugo & Anne-Marie Vrebosch, 5-9-2015

Bij toeval belandden we op camping De Buitenplaats. Alles waar we naar zochten was er ook: rust en véél plaats, stilte, een sober maar prima sanitair (met zalige douches!), respect voor de natuur en voor elkaar. Wat ons vooral ook is bijgebleven is het fijne contact met Toos, de korte babbels en de "klik" die er meteen was. Camping De Buitenplaats is een aanrader: de sfeer, de gezelligheid, de mooie omgeving. "Less is more", en dat heeft Toos heel goed begrepen.
      Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Buitenplaats in Langedijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Buitenplaats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Buitenplaats scoort een 8.83 uit 10 op basis van 44 reviews.