Camping De Kuilart *****

8,4

431 reviews over Camping De Kuilart in het Nederlands

Nooit meer!

Sanden, 10-9-2017

Een camping die regels alleen toepast wanneer zij dit willen

Park is slecht onderhouden, aanspraak hierover veranderde niks

Meerdere malen stroom uitval gehad waarbij ook schade gemeld

De eigenaar wou geen enkele even langs komen ook een compensatie hierin was voor hun onmogelijk

Kortom een camping wat in een hoog segment mee wil doen maar het niet waar wil en kan maken

Er zijn genoeg andere campings in Friesland waar deze punten allemaal wel goed nageleefd worden !

Het restaurant serveert koud eten en andere soorten vlees als wat op de kaart staat

Wanneer je ze er op attendeert negeren ze je

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke vakantie gehad

Herder, 7-9-2017

Sanitair wordt goed schoongehouden! Er wordt vanalles georganiseerd voor jong en oud! Op het park kun je voor een goede prijs /kwaliteitsverhouding lekker eten! Medewerkers altijd vriendelijk !

Minpuntje is wel dat de snoeiwerkzaamheden idd worden verricht in het hoogseizoen...dat was wat storend...

Verder mogen de verharde paden wel wat bijgehouden worden qua oneffenheden....

Maar volgens mij is de camping nog steeds in ontwikkeling....en wordt er hard gewerkt om de puntjes op de i te zetten!

Wij komen zeker nog terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Niet voor een doorsnee gezin aan te raden!!

Boschma, 7-9-2017

Het leek zo mooi dit park. Maar dit is geen camping in mijn beleving, meer iets voor mensen met een boot. Want hier draait het grotendeels om helaas. Er is geen aandacht voor de camping. Er is wel een animatie team maar daar merk je niets van. Ze mogen de kinderen wel wat meer aanspreken om met een activiteit mee te doen dan word de drempel wat lager. We hadden een erg vieze woning. Ik ben een dag bezig geweest om alles goed schoon te maken!! Met de klachten deden ze niks omdat dit een oude villa was..maar dan moet je het wel schoon opleveren?! Of geen schoonmaak kosten berekenen. Kortom zo slecht als hier heb ik het nog nooit meegemaakt. Veel lawaai van bladzuigers en tractoren crosten over het park. Een dikke afrader voor iedereen!!

Fantastisch park....

Geja en Erik / Regiokrant, 6-9-2017

Vriendelijk personeel, gezelligheid in het restaurant en een hele goede keuken. Heerlijk gegeten!! De bedden in de caravan XL vonden wij iets aan de harde kant, klein puntje van kritiek en een muggen hor zou wel erg fijn zijn in de slaapkamer ;-). Verder een geweldige week gehad en we komen dan ook zeker weer terug...Nog zoveel te zien in de prachtige provincie Friesland ♥
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping met alles erop en eraan.

Rob & Erica, 6-9-2017

Stonden op het 500 veld en super mooie plek. Ruime plaatsen en langs het water. Voor de kleinkinderen was de speelplaats wat ver maar bij het restaurant was het een waar feestje ook met het eten dat was prima. Receptie vriendelijke bediening net als de medewerkers op het park. Sanitair werd doorlopend schoongemaakt en was keurig verzorgd. Enigste min puntje was dat er weinig toezicht was op de snelheid waar men mee over het park reed, sommige dachten dat ze in Zandvoort of Assen waren en dat met al die spelende kinderen is levens gevaarlijk.

Top camping!

Mik, 5-9-2017

Restaurant is aan opknapbeurt toe. Ik heb begrepen dat er dit jaar een verbouwing plaatsvindt (ontwerp heb ik gezien) en de plannen zien er fantastisch uit. Dus volgend jaar een mooi gerenoveerd restaurant!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi park met vriendelijke medewerkers

Richard Mensink, 5-9-2017

Camping aan het water, eigen sanitair.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk genoten

Fam Chambille, 5-9-2017

Prachtige ligging en heerlijk aan het water. Kids van 5 en 7 hebben zich vermaakt in zwembad en in speeltuintjes. Huisje was super (net nieuw).

1 minpunt was het parkeergedrag in het park. Auto's stonden overal tot in de speeltuintjes aan toe. Iets meer toezicht daarop en het is een toppark

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

zeer goede kwaliteit prijs verhouding

Johan Muizelaar, 29-8-2017

De hele accommodatie vonden wij goed. Behalve te weinig toezicht op het uitlaten van honden op de camping.
Gereisd met partner in juni 2017
Familie Bleckman, Directeur, 31-8-2017

Geachte meneer Muizelaar,

Bedankt voor uw feedback! Wij zullen de tip meenemen!

Mooie camping

Carla Redegeld, 25-8-2017

Pluspunten: Mooie camping met alles erop en eraan. Vriendelijk personeel. Leuk zwembad en strandje voor de kleintjes. Mooi groot huis, maar... een heel groot minpunt is dat het huis heel erg kraakt, ook s nachts waardoor we s nachts steeds wakker schrokken. Toen we dat meldden bij de receptie bleek het een bekend probleem te zijn. (?!) De dame van de receptie zei "misschien moeten we het van tevoren zeggen". Dat was inderdaad fijn geweest... nog fijner zou t zijn als ze er iets aan deden....Andere minnen: vakantiehulpen die als dollen rijden met golfkarretjes en takken snoeien en daarna bladblazen. Dat doe je m.i. niet in het hoogseizoen. . Wat een "takkenherrie" zeg!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Familie Bleckman, Directeur, 26-8-2017
Hallo familie Redegeld, bedankt voor uw reactie! Bedankt voor de feedback. Wij zullen deze tips meenemen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuilart in Koudum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuilart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kuilart scoort een 8.38 uit 10 op basis van 451 reviews.