8,4

417 reviews over Camping De Kuilart in het Nederlands

Mooie camping vooral op watersport gericht

Fieten, 13-8-2017

Prima vakantie gehad

Min punten

Flexibiliteit met verhuren sloep alleen een avond boeken niet mogelijk terwijl ze er bijna altijd liggen

Speeltoestellen voor kinderen op de kampeer plekken van droevige kwaliteit

Kampeer plekken moeten echt hoognodig worden aangepakt je staat gewoon in een diepe kuil met de voortent dat is met regen een drama

Plus punten

-sanitair word vaak schoongemaakt

-locatie

-speelstrand met speelschip is super

-er is best veel te doen op de camping bootje huren meevaren op een skutsje kinder activiteiten zoals spijkerbroekhangen in de boot kraan

W. Bleckman,
Hallo familie Fieten! Bedankt voor het doorgeven van de min – en pluspunten. Fijn dat u een goede vakantie heeft gehad! Onze sloepverhuur wordt inderdaad zoveel mogelijk tijden openingsuren van onze watersportwinkel geregeld, om deze reden is het avondtarief alleen mogelijk in combinatie met het dagtarief. In de toekomst zal er worden gewerkt aan de speeltoestellen en aan de kampeerplaatsen. Bedankt voor de positieve feedback over het sanitair, de locatie en het speelstrand met speelschip. Het klopt dat er veel activiteiten te doen zijn op on park. Wij zijn blij dat u hier van heeft genoten. Wellicht nog eens tot ziens op De Kuilart!

heerlijk verblijf

Parker, 12-8-2017

goede voorzieningen en heel veel water voor plezier , met mooie plaatsen voor kamperen met caravan of camper of met een tent
W. Bleckman,
Hallo familie Parker, bedankt voor uw positieve reactie! Fijn dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen u nog eens te mogen begroeten op ons park.

lawaaierig, geen mooie campeerplaats

Anoniempje, 12-8-2017

campeerplaatsen dicht bij het centrum van de camping zijn verwaarloosd en regelmatig heb je daar last van geluidsoverlast. Verder achterop de camping zijn de plaatsen beter
W. Bleckman,
Goedendag, hartelijk dank voor uw reactie op Zoover. Wij begrijpen dat uw ervaring niet geheel naar wens is geweest, dit vinden wij uiteraard jammer om te horen. We proberen qua geluidsoverlast wel een stukje controle te houden, helaas lukt dit niet altijd. Wij hopen u wellicht een andere keer te mogen verwelkomen wellicht op één van de kampeerplaatsen achter op het veld!

super

Wilbert, 12-8-2017

mooie aanlegsteiger kort bij alle faciliteiten!!
W. Bleckman,
Hallo Wilbert, bedankt voor uw recensie! Fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Hopelijk tot ziens!

Probleemloze vakantieplek :)

J.h.hesse@casema.nl, 12-8-2017

Ruim opzet v d kampeerplaatsen, netjes verzorgd, zeer klantvriendelijk.

Fijn surfstrandje met een veilige plas.

W. Bleckman,
Hallo! Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad! Wellicht nog eens tot ziens op De Kuilart!

Heel leuk om met je kleinderen te vertoeven

Mvan Westerop, 12-8-2017

Alles was OK met uitzondering van een paar speeltoestellen op campingplaats
W. Bleckman,
Hallo familie Westerop, bedankt voor uw reactie. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de tip van de speeltoestellen! Wij zullen dit meenemen!

Verrassend, aangename camping.

Linda, 11-8-2017

Voor onze kinderen was het de eerste kennismaking met het windsurfen. Attente instructeur. Verder bijzonder om een aantal dagen in een omgeving te toeven waar bijna iedereen zeilt en/of surft. Aanstekelijk. Normaliter kamperen we op veel kleinere campings maar ondanks de vele plaatsen / huisjes vonden we de kampeervelden gezellig knus. Attente ontvangst ook. Supermarkt in Koudum is prettig nabij. Verder weinig voorzieningen. Camping is niet goedkoop, jammer dat er dan toch nog voor het douchen betaald moet worden.
W. Bleckman,
Hallo Linda, bedankt voor de mooie waardering. Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad! Wellicht nog eens tot ziens op De Kuilart!

geen 5 sterren waard

Theijink, 11-8-2017

TV aansluiting moesten we apart betalen en dat vind ik voor een 5 sterren camping niet goed.We hebben een nieuwe tv dus moest zo kunnen maar dus niet.Gaat niet om het geld maar voor een 5 sterren camping verwacht ik iets meer luxe en je moet betalen voor de douchen. Voor mij absoluut geen 5 sterren waard vergeleken met andere campings.
W. Bleckman,
Hallo Alice, bedankt voor uw reactie. Jammer dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest. De digitale ontvangers zijn wij aan gaan bieden nadat onze aanbieder, Canal Digitaal, volledig op digitale ontvangst is overgegaan. Dit is vanuit ons een service die we willen bieden, maar die wij helaas niet geheel kosteloos kunnen aanbieden. Het betaald douchen is bij op ons park bewust gekozen, aangezien wij ook een passantenhaven hebben die wij ook deze service willen aanbieden.

Gelukkig hadden we de juiste plek op de camping.

Van Liempt, 11-8-2017

Er zou gekeken moeten worden naar de indeling van de staanplaatsen . Dat kan echt niet meer. Onlogisch en niet prettig. En gezien de caravans van tegenwoordig met voortenten, luifels en bijzet tentjes. Plaatsen zijn te klein en logistiek niet allemaal even goed bereikbaar.
W. Bleckman,
Hallo familie Van Liempt, bedankt voor uw feedback! Fijn dat u een goede plaats op ons park heeft gehad! Bedankt voor de tip! In de toekomst zal er iets aan de indeling van de staanplaatsen worden gedaan!

Mooie camping, fantastische omgeving.

Mariette, 11-8-2017

Wij waren er maar 4 dagen met mooi weer. Dus kan ik niet zeggen wat er wel goed en niet goed was.

We vonden het in ieder geval een mooie camping in een mooie omgeving. Zeker voor mensen met een boot is het erg mooi.

Gereisd met partner in juli 2017
W. Bleckman,
Hallo Mariette, bedankt voor u recensie. Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuilart in Koudum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuilart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kuilart scoort een 8.42 uit 10 op basis van 437 reviews.