9,2

Uitstekend

36 reviews over Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland in het Nederlands

Paradijsje in Friesland

Geert, Irma, Oscar en Cesar, 18-8-2017

Wij waren 2 weken te gast in een vakantiehuisje op It Dreamlan. Dit is een ideale uitvalsbasis om vele prachtige plekjes in de buurt te ontdekken, en ligt vlakbij de overzetboot naar de Waddeneilanden Schiermonnikoog en Ameland. Het vakantiehuisje is smaakvol ingericht en voorzien van het modernste comfort. De vakantiehuisjes liggen in een kleinschalig natuurkampeerterrein waar het ongelofelijk rustig, mooi is en waar een goeie vibe hangt. Het domein is bijzonder kindvriendelijk ingericht, waardoor er veel gezinnen met kleuters en iets grotere kinderen verblijven. Als ouders is het dan ook geweldig om de kids met een gerust hart te laten ravotten met de hoop andere kinderen, en terwijl eens even wat tijd voor jezelf te nemen. Het is geweldig om onze zoontjes zich te zien uitleven met vriendjes en vriendinnetjes, te zien opgaan in het spel en te voelen dat zij het echt naar hun zin hebben. Op het terrein zijn een paar plekjes waar de gasten de kans hebben om mekaar wat beter te leren kennen, zoals bvb aan de kacheltjes of onder de grote shelter. 1 keer per week kan je voor een zacht prijsje ook aanschuiven aan een soort buffetdinner (met speciale aandacht en prijzen voor de kids) wat ook echt wel in orde is. De eigenaren (Minke en Robert) wonen zelf op het domeintje met hun 3 jonge kinderen en zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Zo zag ik Robert meerdere malen per week de stukgereden banden van de skelters en kinderfietsen repareren, en als je een vraag of probleem hebt buiten de openingsuren van de receptie, ontvang je vrijwel meteen een reactie via e-mail. Er is ook een goeie wifi in en om de huisjes voor de millenials ;-)

Deze plek is zo leuk ... een echte aanrader!

Gereisd familie in augustus 2017

Beste Geert, Irma, Oscar en Cesar,

Dank je voor de uitgebreide reactie en wat fijn dat jullie zo hebben genoten van Friesland. Erg leuk dat je de goede 'vibe' benoemt. Daar doen we altijd ons best voor, maar het zijn natuurlijk al de gasten bij elkaar die de sfeer maken. Dank je dat jullie daar bij waren.

Minke en Robert

Prachtige locatie, je wordt één met de natuur

Bart, ilse en tille, 11-7-2017

De perfecte kampeerplek om tot rust te komen, je één te voelen met de natuur en te genieten van al dat moois. De gastvrouw en gastheer verzorgen het terrein en logeermogelijkheden tot in de puntjes!

Bij de afwas vind je heel veel informatie over de omgeving.

De kids kunnen zich vermaken in de speeltuin en de skelters, pluspunt zijn de kano's en kajak's die gratis ter beschikking zijn!

Je voelt je direct thuis maar met de sfeer van niets moet, alleen genieten!

Gereisd familie in juli 2017

Beste Bart, Ilse en Tille,

Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. We zagen jullie genieten en wat mooi om te zien hoe makkelijk Tille vriendinnetjes maakt. We zien jullie graag weer eens in Friesland.

Minke en Robert

geen camping geschikt voor regenweer

Rik Deryckere, 25-6-2017

Positief : rust, landelijk

minder : bij regenweer niet kunnen afwassen buiten wegens klein afdak, geen streekinfo of tips bij aankomst, beheerder kwam onbeleefd binnen in onze voortent zonder "kloppen". Douche betalen ? Camping was op zich niet goedkoop

Besluit: ok voor éénmaal.

Gereisd met partner in juni 2017

Beste Rik,

Wat jammer dat je maar matig enthousiast bent over je verblijf bij ons. We doen altijd ons uiterste best om het onze gasten helemaal naar de zin te maken, dus je begrijpt dat we het niet doen voor de kwalificatie ‘ok, voor eenmaal’. Het zat jullie natuurlijk ook niet mee met de eerste zomerstorm op ons kampeerterrein. Wel ontzettend jammer dat je ons niet even hebt aangesproken. We hadden graag de kans gekregen je ongenoegen te verhelpen en je te laten zien dat het douchegebouw en de receptie vol hangen met streekinfo en tips voor lekkere eetgelegenheden. Mocht je toch nog eens zin hebben om langs te komen, weet dan dat je meer dan welkom bent.

Minke en Robert

Friesland op z'n mooist. Een camping op z'n mooist

Dirk Visser, 18-6-2017

Dat de camping en de natuur eromheen (vergeet de luchten niet) nog mooier zijn dan men van tevoren denkt. En dat Robert en Minke bijzonder aardige, behulpzame en pientere lui zijn. Je zou ze wel in je vriendenkring willen hebben.
Gereisd met partner in mei 2017

Beste Dirk,

Wat een mooie complimenten... dank je! Je hebt genoten van de wolkenluchten hier in het weidse land... dat doen wij ook nog steeds vrijwel dagelijks... heerlijk! Kom gerust weer eens van de wolkenluchten genieten... en ze zijn echt het mooiste met slechts weer!

Minke en Robert

Tis een heus Droomland hier!

Daphne, 21-5-2017

It Dreamlan is geen campingcamping, nee dit is zo'n plek waar je thuiskomt! Open velden met bloemen en kastanjehouten hekken, zonsondergangdoorkijkjes, gratis kano's die je door vogelbroedgebieden leiden, trekkershutten 2.0, te mooie verhuuraccommodaties,een boomhut van 4 verdiepingen.... het is 1 groot Droomland hier!
Gereisd familie in mei 2017

Beste Daphne,

Wat fijn om te lezen dat je ons it Dreamlân ervaren hebt als een heus Droomland... daar doen we het voor! We zien jullie graag weer met jullie prachtige Peugeot-bus... een plaatje op het veld.

Fantastische plek!

Anneloes, 6-5-2017

It dreamlan is een super fijne plek om tot rust te komen, maar ook om leuke dingen te doen in de omgeving (wadden,steden,kinderboerderij). Wij zijn er in de mei-vakantie geweest met onze 2 kleine kinderen. De kinderen vermaakten zich op het terrein, met name de skelters en fietsjes waren favoriet, maar ook in het huisje met speelgoed en knutselspulletjes. Wij voelden ons gelijk thuis in het huisje met de mooie inrichting, heel anders dan wanneer je in een groot vakantiepark bent. Alles heel compleet en schoon. Goede meubels, fijne tuinstoelen, goed nagedacht over kleine details. Ik denk dat wij nog wel een keer terugkomen. Kortom: aanrader!
Gereisd familie in april 2017

Beste Anneloes,

Mooi om te zien hoe gek jullie kinderen op de skelters en de fietsjes waren... daar staan ze voor! Leuk als jullie een keer terugkomen, jullie zijn altijd welkom in Friesland.

Prachtig huisje, schitterend uitzicht

Marielle van Amstel, 5-3-2017

Designhuisje bezocht met twee volwassenen, twee kleine kinderen. Ontzettend fijn huis, modern vormgegeven. Dichtbij Schiermonnikoog. Wij hadden regenachtig weer, maar konden in het huisje goed vooruit. Fietsjes en skelters buiten en kinderspeelgoed in het huis erg fijn.
Gereisd familie in februari 2017

Beste Jellee,

Dank voor je complimenten en fijn dat je van het schitterende uitzicht genoten hebt ondanks de regen. In de weidsheid van het Friese land zie je de regen aankomen maar je ziet ook vaak de felle opklaring er al achter aankomen.

prachtig

reinier, 12-9-2016

wc en douche heel schoon. uitzicht . omgeving ook leuk
Gereisd met vrienden in september 2016

Aanrader!

Iris, 2-9-2016

Wat een prachtige locatie, vanuit de vakantiewoningen heb je een fantastisch uitzicht. Het is er heerlijk rustig, maar door de eenvoudige kindvriendelijke toevoegingen (skelters, zandbak, trampoline, zandbak) ook ontzettend leuk voor kinderen. Het water is niet gemakkelijk toegankelijk, waardoor ze veilig kunnen spelen. De vakantiewoningen zijn leuk ingericht, schoon en hebben een prima inventaris. Ook de matrassen en kussens liggen heerlijk, wat vaak niet het geval is op vakantie. In de omgeving is vanalles te doen, wij hebben enkele tips op hun site gevolgd (ook heel handig). Een top plek voor een top vakantie!
Gereisd familie in januari 2016

Heerlijke plek om even alles te vergeten

Robert Vriens, 1-9-2016

Vakantie op zijn best zoals jij het wil. Van kamperen aan het water tot luxueus verblijf in een moderne vakantiewoning. En dat allemaal in harmonie en respect voor elkaar. Natuurlijk vooral voor gezinnen Met kinderen tijdens de vakanties maar ook een geweldige plek voor mensen die juist buiten de geëigende momenten kunnen. Wij verbleven in een van de vakantiehuizen. Genieten van het Friese landschap met dagelijks flinke uitstapjes zoals Lauwersmeer, Schiermonnikoog etc. Veel te doen maar je moet wel even zelf op zoek gaan. En dat is nou net leuk want dat geeft je nog meer plezier.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland in Kollumerpomp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland scoort een 9.17 uit 10 op basis van 36 reviews.