Pension Herberg De Greate Pier

8,7

12 reviews over Pension Herberg De Greate Pier in het Nederlands

Heerlijk lang weekend met 6 personen

Eduard en Gerda, 14-4-2014

We hebben een paar fijne dagen gehad. Hier is het een heel fijn plekje om de westerse drukte even heerlijk te vergeten. Onze gastvrouw Eline en hulpen zijn zeer gastvrije mensen. Kimswerd ligt vlakbij Harlingen en is een goede uitval plek voor mooie fietstochten. Het ontbijt is heerlijk, alles is biologisch met zelf gebakken brood en beleg, frisse yoghurt en vers fruit.

Leuke kamers met heerlijke bedden en mooie badruimte.

Het diner was fantastisch met een uitleg van Eline over de heerlijke bio producten.

Gereisd met vrienden in april 2014

Aanrader!!

Jannie, 3-1-2013

Erg sfeervolle accomodatie, kamers(6) zijn niet groot, en wel wat gehorig, maar prima bedden..De "voorkamer" is groter. Eten wordt met liefde bereid en dat proef je, ook leuk :de uitleg van de kokkin bij elk gerecht. Hier ook niet de standaard biefstuk met patat e.d, maar lekkere huisgemaakte gerechten uit de streek.Heerlijke huiswijn. Prima ontbijt, je kunt ook in de keuken eten, deze is d.m.v grote deuren afgescheiden van de gelagkamer.

Je voelt je hier echt gast, persoonlijke benadering door de eigenaresse.Zij geeft ook een rondleiding in de kerk met leuke wetenswaardigheidjes.. Harlingen (op fietsafstand) en Franeker zijn leuke stadjes. Leeuwarden is leuke shop stad.(autovrij centrum) Wij komen hier zeker nog eens terug, misschien in de zomer als het terras(je) open is.

Gereisd met partner in december 2012

sfeervol en warm

ron westermaat, 27-10-2012

Hotel Greate Pier in Kimswerd ligt op uitstekende locatie en is prima bereikbaar. De ligging, entourage, kamers en bediening is in 1 woord TOP.

De klant is daar zonder twijfel koning, wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad, dank je wel daarvoor, Eline.

Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Ron en Gerry Westermaat.

Gereisd met partner in oktober 2012

Sfeervolle, authentieke accommodati

Frits , 17-9-2012

Heerlijk ontbijt (nog aan tafel geserveerd) met eigen gebakken brood.

Ook het diner met verse streekproducten is heerlijk.

De kamers hebben uitstekende bedden. De douche- en toiletvoorziening is prima, maar aan de kleine kant.

Service goed: zelfs ontbijt om 7.00 uur i.v.m. bezoek Vlieland (gastvrouw boekte op ons verzoek tickets voor de overtocht).

Gereisd met partner in september 2012

Heerlijk verwend! Aanrader!

Getty63, 11-6-2012

Mooie kamer, wij hadden nummer 1, en keken de hoofdstraat in. Weinig last gehad van het verkeer. 180cm breed bed. Prima parkeerplekken dichtbij. Inderdaad erg goed diner, en prima ontbijt.
Gereisd met partner in juni 2012

Welkom thuis in Friesland

Jolanda, 16-5-2012

Herberg de Greate Pier ligt op een steenworp afstand van Harlingen, in een klein dorpje dat Kimswerd heet. Het is alsof de tijd hier stil heeft gestaan zo rustig is het hier en zo vriendelijk de mensen hier zijn. Alle kamers zijn recent gerenoveerd, niet heel groot, maar alles erop en eraan en goede bedden en heel erg schoon. Tip top in orde. De gastvrouw: eindelijk iemand die begrijpt wat gastvrijheid is. Ze is behulpzaam bij het verkennen van de omgeving, aanraden van restaurants en bezienswaardigheden en ze kan heerlijk koken met haar speciale oven (hoe heet hij alweer, atag?). Het ontbijt is zeer uitgebreid en alle producten zijn van zeer hoge kwaliteit. Wij waren hier via Groupon en het was de eerste keer dat wij tevreden waren over een Groupon-deal. Eigenlijk zo tevreden dat we ons enigszins opgelaten voelden en liever wat meer betaald hadden. Dat hebben we dan maar in de fooi gestopt.
Gereisd met partner in april 2012

Prima plekje voor rust en overnachting

dries1, 28-11-2011

Doorreis naar Terschelling. Prima, fijne en rustige plek, lekker ontbijt
Gereisd met partner in januari 2011

Zeer verzorgd hotel

Elizabeth, 11-11-2011

De kamers en badkamertjes zijn mooi, schoon en voorzien van elegante toiletbenodigdheden. Het ontbijt was uitstekend met o.a. allerlei brood- en koeksoorten, muesli en yoghurt. Het zelfgebakken brood alleen al is om nog eens terug te keren!
Gereisd met partner in november 2011

Rustig gelegen

G. Schoeman, 5-8-2011

Het hotel is een prachtig pand en ligt in het dorpje Kimswerd, we hebben erg genoten van de gastvrijheid. Het ontbijt bestaat uit zelfgebakken verschillende soorten brood, de yochert en jam is van bio boeren uit de omgeving! Er staat maar 1 stoel op de kamer dat is lastig, wil je tv kijken dan moet dat vanuit bed en de tv hangt nogal hoog, gevolg zere nek. Wij hadden de fietsen mee en hebben verschillende tochten gefietst, er zijn leuke stadjes in de omgeving. Hindelopen erg mooi ook leuk het schaatsmuseum daar, Sloten ook zeker de moeite waard. Kortom wij hebben ons daar goed vermaakt en de service van Greate Pier is prima!
Gereisd met partner in juli 2011

geweldig leuk hotel

jaap en marijke, 23-5-2011

Heerlijk hotel met een fantastische gastvrouw die je werkelijk in de watten legt.

Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Herberg De Greate Pier in Kimswerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Herberg De Greate Pier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Herberg De Greate Pier scoort een 8.71 uit 10 op basis van 12 reviews.