7,9

4 reviews over Landhuis Logementen Jannum in het Nederlands

De Golle

jikke van ipenburg, 11-6-2012

We zijn hartelijk ontvangen door de nieuwe eigenaresse. Ligging is landelijk, met op korte afstand bijv. Dokkum. Wij waren er 2 nachten, met jonge kinderen (4 en 7). Bedstee was geweldig voor ze. Verder weinig vertier (geen buitenspeelgoed of speeltuintje). Huisje is inderdaad klein (en laag), maar dat is te zien op de foto's. Foto's op de site geven een reeel beeld. Wij zouden zeker nog eens gebruik maken van één van de huisjes. Het buurhuisje was niet verhuurd, dus geen geluidsoverlast. Wel herrie van de plaatselijke jongens op hun crossmotoren in een weiland verderop. Maar goed, dat hoort bij het platteland (wat moet je als jongere dan doen -hier spreekt een ervaringsdeskundige-).
Gereisd familie in mei 2012

mooi verstild plekje op het platteland

H. Buis, 7-6-2012

De exploiteuse van dit plekje vol historie, was erg vriendelijk, en heeft het pas overgenomen van een voorganger. Wij zaten in 'de Golle'. Een paar kleine dingen moeten nog verbeterd, maar het is prettig toeven als je van landelijke rust houdt en kleine 17e-eeuwse accomodaties. De badkamer/toilet is nogal sober, (en de tegelvoegen waren 'mwoaa...'). De buurman een weiland verderop is veehouder dus de boerenlucht moet je erbij nemen afhankelijk van de windrichting. Ook werd er door een hulpje van de boer, bij ons op de terp, rond de boerderij direct naast ons erg kwistig en nonchalant met de onkruidspuit gespoten, wat we wel storend vonden. Maar vanaf het grote gazon is het verder prima vogels kijken. Het aangrenzende huisje is wel wat gehorig, en het keukentje is gemaakt in een voormalige bedstee. Voor een gezin met grotere kinderen aan de kleine kant, aangezien de bedstee (in de huiskamer), naast de keuken heel kort is. Maar wij houden verder wel van eenvoud.
Gereisd met partner in mei 2012

Zalige vakantie; complete rust

ing_mortier, 4-6-2012

Het huisje is zeer oud, zeer sober, maar smaakvol ingericht. Alle nodige comfort is aanwezig. De woning was netjes. Zeer goede bedden; we hebben er heerlijk geslapen. Heel rustige ligging. Ideaal voor 2 personen; naar mijn mening te krap voor 4 personen. Niet geschikt voor kleine kinderen wegens zeer steile trap. Het was een bijzondere ervaring om in zo'n sfeervolle oude woning te logeren. Een echte aanrader voor natuurliefhebbers. Je kan er bij wijze van spreken vogels spotten van aan de ontbijttafel. Zeker een verrekijker meebrengen: het uitzicht is prachtig en er zijn altijd vogels te zien. Wij willen nog eens komen!
Gereisd met partner in april 2012

DA Dijkshoorn, 18-9-2005

Je waant je in een museumdorp. Huisje erg klein, veel bukwerk, weinig kastruimte. Wel goed voor 2 personen, voor 4 te krap. Maar heel apart naast een eeuwenoude kerk bovenop een terp.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Logementen Jannum in Hegebeintum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Logementen Jannum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Logementen Jannum scoort een 7.86 uit 10 op basis van 4 reviews.