Vakantiehuis Groepsaccommodatie Harsta Hoeve *

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Harsta Hoeve
Groepsaccommodatie Harsta Hoeve
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Groepsaccommodatie Harsta Hoeve bij:

16 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Harsta Hoeve in het Nederlands

Ook geschikt voor jongeren

Charlotte, 29-5-2017

Mooie grote accommodatie, met vriendelijke eigenaren. Veel privacy en genoeg mogelijkheden om lekker buiten te zitten als het goed weer is. Ook voor een groep jongeren een prima locatie zolang je het niet al te gek maakt. Als je beschikt over een auto ook een goede locatie met veel kleine dorpjes in de omgeving, maar ook steden (Leeuwarden, Dokkum). Daarnaast een prima plek om tot rust te komen tussen de weilanden.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Ons eerste succesvolle vakantiehuis

Familie Ramcharan, 21-5-2016

Na campings en hotels is Harsta Hoeve ons eerste vakantiehuis die wij gehuurd hebben voor een familie weekend en met groot succes. Dit vakantiehuis is compleet ingericht met o.a. uitgeruste keuken, bar, sfeervolle woon inrichting, tuinen,enz. Gastvrij en zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaresse Wietske Bosch. Verwelkomt met verse bloemen en eigengemaakte appelsap en jam.Kortom dit vakantiehuis heeft onze verwachtingen overtroffen, dan blijkt een weekendje te kort te zijn.Wij kijken er met veel plezier hier op terug en komen in de toekomst hier zeer zeker terug. Onze dank aan Wietske Bosch voor de mooie weekend.

Groetjes familie Ramcharan

Gereisd met vrienden in mei 2016

Mooie boerderij & prachtige omgeving!

Gerard, 27-4-2016

Prachtige omgeving, prettig verblijf en vriendelijk mensen!
Gereisd met vrienden in april 2016

E. Dijkstra, 1-10-2015

Prachtige plek voor feest of familiereünie voor mensen die van natuur en ruimte houden. Overal in de oude boomgaard zijn plekken waar je beschut kan zitten. Voor kinderen mooie trampoline en superschommels (In verband met sloten wel veilig als ze een zwemdiploma hebben). 's Nachts is het echt donker en zie je bij helder weer een schitterende sterrenhemel. Binnen gezellige huiskamer met spelletjes en tafelvoetbal.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijk familiehuis!

Koos en Fija van Bekkum, 11-7-2015

Een uitstekende plek om met je gezin of familie samen te zijn. Een geweldig grote tafel waar iedereen omheen kan zitten geeft een warm gevoel. De keuken is uitstekend toegerust. De grote huiskamer en tuin nodigen uit om gezellig met elkaar te praten. Eigengemaakte appelsap staat klaar voor consumptie. De nabijgelegen wadden bieden de mogelijkheid om lekker uit te waaien. De grote boomgaard naast de boerderij is zondermeer uniek te noemen. De eigenaresse is zeer gastvrij. Kortom een plek om vaker heen te gaan.
Gereisd anders in mei 2015
Harsta Hoeve, eigenaar, 23-3-2016
Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst graag terug te zien in de Harsta Hoeve.

Geweldige groepsaccommodatie

prinsje, 28-5-2015

De accommodatie is top en zeer geschikt voor een groep van 10 tot 12 personen. Goed uitgeruste keuken voor zelfverzorging en een grote living met een heerlijke grote tafel en lekkere zithoek dragen zeker bij aan een geslaagd familieweekend. De ligging is zeer landelijk en het is lekker wakker worden met het gekwaak van kikkers en het gezang van de vogels.

De ruimte om de accommodatie is geweldig mooi met leuke speelvoorzieningen voor kinderen (en volwassenen).

De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het was geen probleem dat alle kinderen en kleinkinderen ook een dag kwamen.

Gereisd met vrienden in mei 2015
Harsta Hoeve, eigenaar, 23-3-2016

Hartelijk dank voor uw review. Goede tips! Fiets verhuur in Ferwerd is ook een optie voor mensen die geen fiets mee (kunnen) nemen.

Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten in de Harsta Hoeve.

heerlijke plek om te ontspannen

Matthijs, 29-9-2014

Prima verzorgde groepsaccomodatie
Gereisd met vrienden in september 2014
Harsta Hoeve, eigenaar, 23-3-2016
Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten in de Harsta Hoeve.

ideale plek voor familiereünie.

d.benedictus, 2-9-2014

alles was tiptop in orde.

klantvriendelijk!!

prachtaccommodatie!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014
Harsta Hoeve, eigenaar, 23-3-2016

Hartelijk dank voor uw review. Dat alles 'tiptop' in orde was horen we graag.

Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten in de Harsta Hoeve.

Uniek

Pop en Jos de Groot, 16-7-2014

Een heerlijke plek in een idyllische en historische omgeving, met

vele mogelijkheden voor ontspanning voor jong en oud.

Gastvrije ontvangst door Wietske Bosch, perfecte inrichting met alle

denkbare faciliteiten.

Grote omsloten boomgaard en (kruiden.)tuin met speelmogelijkheden

Mooie ligging in het Friesche landschap nabij het hooggelegen kerkje

van Hegebeintum. Aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Beste familie de Groot,

Heerlijke groepsaccommodatie!

Anne, 3-5-2014

Wij hebben een midweek met 12 personen genoten in de Harsta Hoeve. Een heerlijke plek voor jong en oud. Met meer dan voldoende ruimte en speelgelegenheid. Alles keurig netjes en erg sfeervol ingericht. De gastvrije eigenaresse en de verse eitjes, huisgemaakte jam en verse bloemen op tafel zorgen voor een warm welkom. Wij komen hier graag nog eens terug.
Gereisd met vrienden in april 2014

Beste Anne,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Harsta Hoeve in Hegebeintum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Harsta Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Harsta Hoeve scoort een 9.16 uit 10 op basis van 16 reviews.