Beoordelingen Hotel Fletcher Heidehof****

Fletcher Heidehof****
226 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Heidehof****
Golflaan 1, 8445 SR, Heerenveen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Heidehof**** in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Heidehof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Heidehof scoort een 7,8 uit 10, op basis van 226 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Heidehof**** in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Heidehof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Heidehof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 62 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Heidehof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel Fletcher Heidehof**** met andere accommodaties in Heerenveen.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
8,1
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Dec. 2014
"Goed hotel"vertalen
Jan van Lanen
6,0
8,0

09-12-2014 Hotel is mooi maar ik denk echt iets voor de zomer. uitzicht gewoon en omgeving saai. Ver van het centrum en omgeving zomers goed in de winter niet veel te beleven. Personeel was oke. goede prijs kwaliteit. restaurant was goed (lekker gegeten)Ontbijt was het gesneden brood niet vers rest was oke. Kamers oke alleen bed was slecht(te zacht slecht geslapen) schoonmaak oke. weten we niet geen kinderen bij.

"Zeer goed verblijf"vertalen
tonino

25-11-2014 Schoon , comfortabel hotel met vriendelijk staf

Met partner, 2014
"Prima hotel"vertalen
marja smits

18-11-2014 prima hotel. Nette kamers/ lekker ontbijt/vriendelijk personeel

Met partner, Nov. 2014
"Heerlijke rustige plek voor een romantich weekend"vertalen
kim verheijen
9,0

17-11-2014 De ligging van het hotel is top! We werden vriendelijk ontvangen en kregen snel de sleutel van de hotelkamer..we hebben buiten de deur gegeten en we werden vriendelijk geholpen welk restaurant het leukste was. In de avond nog gezellig wat drankjes gedronken in het café. Smorgens kregen we roomservice van het ontbijt wat was dat goed en heerlijk! Echt een aanrader en zeker niet duur! Kortom als je een romantische weekend wilt hebben is dit hotel echt een aanrader

"Mooie locatie in Friesland"vertalen
GiNO
5,0

17-11-2014 Wij hadden dit hotel geboekt met vouchers. Misschien dat dat verschil maakt met de kamers, want waar wij in verbleven dient nodig te worden gerenoveerd. Wel waren de medewerkers erg vriendelijk en hebben we zowel s`avonds bij het diner als bij het ontbijt heerlijk gegeten en was de bediening goed en vriendelijk.

Met partner, Nov. 2014
"Goede plek voor herhaling vatbaar"vertalen
I,Turksema
8,0

09-11-2014 een uitstekende plek om te overnachten en een pluim voor het personeel

"Hele leuke omgeving"vertalen
W.J. Pothoven

09-11-2014 geeft toegang tot vele leuke bezienswaardigheden

Alleenreizend, Nov. 2014
"Een pracht verblijf. Ik ga terugkomen!"vertalen
B.C. van Doornum
9,0

10-11-2014 Prima buurt , buiten een dorp tegen Heerenveen aan. Het hotel is gemakkelijk van de snelweg te bereiken. Lekker om even een frisse neus te halen, zonder stromenauto's of mensen tegen te komen. Het personeel wat ik ben tegengekomen, is goed klantgericht en direct bereid tot advisering of hulp.
Het ontbijtbuffet is royaal en smakelijk en het personeel aldaar werkt heel vlot en attent. Royale afmeting van de stoelen. De kamer is groot en was prima schoon. Compleet met koelkast, föhn, Douchemat en wekker. Compliment! Ook voor mijn hond is dit een prima adres.

Jammer, dat acties nooit geschikt zijn voor het gebruik door 1 persoon.

Met partner, 2014
"Prima uitvalsbasis voor Thialf"vertalen
Patty
9,0

02-11-2014 nette schone ruime kamers.
vriendelijk personeel.

"Heerlijk weekend gehad!"vertalen
C. Ansink
10,0

01-12-2014 In dit hotel een heerlijk weekend gehad, het eten was heel erg lekker en de sfeer was gemoedelijk. Het personeel is heel erg vriendelijk en niets is te veel!
Een ruime kamer met een mooi en rustig uitzicht. De bedden liggen heerlijk!
Top weekend!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?