Beoordelingen Hotel Fletcher Heidehof****

Fletcher Heidehof****
195 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Heidehof****
Golflaan 1, 8445 SR, Heerenveen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Heidehof**** in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Heidehof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Heidehof scoort een 7,8 uit 10, op basis van 195 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Heidehof**** in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Heidehof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Heidehof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 60 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Heidehof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel Fletcher Heidehof**** met andere accommodaties in Heerenveen.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,6
Kindvriendelijk
7,5
Toon score en beoordelingen van:
"Waar zijn de 4 sterren op gebaseerd? Matig hotel"vertalen
Gerald
3,0
5,0

15-09-2014 Voor een 4-sterrenhotel valt dit toch wel tegen. De kamer die wij hadden was erg standaard. Plastic bekertjes in badkamer, zonder ventilatie, dus deze wordt snel zeer vochtig. De zeepdispenser bij wastafel functioneerde niet. Kamers zijn kaal met middelmatige matrassen. Het raam kan nauwelijks open (kamer 204) door klemming. Wij hebben gebruik gemaakt van de bar, maar hier hangt echt geen sfeer. De medewerkster moest naast de bar ook laat arriverende chinese gasten bedienen en kwam zo nu en dan in de bar kijken. Zij is echter geen klantenbindster want zorgt niet voor een aanspreekpunt. Er ontbreekt een prijslijst, dus wordt je de andere ochtend verrast door de rekening.
Het ontbijt is redelijk maar zeker niet goed genoeg voor een 4 sterren. Zeker de prijs voor dit standaard ontbijt van €16,--!! pp is flink aan de prijs. De directe omgeving van het hotel is niet bijzonder en het uitzicht op een paar oude tennisbanen zeker niet inspirerend.

"Twitter beoordelingen"
05-05-2014 @ErikSlingerlnd @FHHeidehof @MinetteHS Genoten van een heerlijk verblijf in het hotel. Voortreffelijke kamer en heerlijk eten! Zeer goede service! --- Bron: https://twitter.com/ErikSlingerlnd/status/463223197970997248
20-09-2013 @Groombel Lekker als inwoner van #Almere uit eten in #Heerenveen. #Heidehof #Fletcherhotels. Moet kunnen toch? http://t.co/VGgZ2tKZlW --- Bron: https://twitter.com/Groombel/status/381086632419414016
met partner, Sept. 2014
"Mooi hotel, fijne ligging en vriendelijk personeel"vertalen
Jasper Stoop
8,0

08-09-2014 Het is een ruim opgezet hotel , met mooie kamers en hond is meer dan welkom

met partner, Sept. 2014
"Fijn hotel en hond vriendelijk :-)"vertalen
Hetty
8,0

13-09-2014 Gastvrij ontvangen en wat voor ons erg belangrijk is.. een.hond vriendelijk hotel . Erg mooie omgeving en je kunt na het heerlijke eten even een lekkere wandeling maken.

"Goed gelegen"vertalen
Willem
6,0

14-09-2014 Het eten was uitstekend. maar de keuken kon het niet bolwerken.
Het duurde allemaal te lang. ook waren enkele gerechten al snel op.
Een alternatief werd wel geboden. De kamers werden minimaal schoon gehouden.

"Heerlijke plek"vertalen
Hans en Anja
10,0

03-09-2014 We hadden mazzel kregen een familie kamer ipv de 2 persoonskamer Wat een luxe. hotel ligt in een leuke aparte wijk. Heel vriendelijk personeel.
Ons uitzicht was mooi.

"Fantastische plek"vertalen
R.J.Giljam
8,0

01-09-2014 Wij hebben een paar fijne dagen in Hotel Heidehof gehad het weer werkte daar ook aan mee alle dagen de zon.
Tot onze grote verrassing kregen we naar een telefoontje van mij . We waren in die week 45 jaar getrouwd de bruidskamer.
Mijn vrouw was zeer verrast , ik had haar niks verteld.
Als een ander zegt het eten is niet goed dan ben ik daar niet mee eens.
Ontbijt goed verzorgt lekker vers en 4 soorten kaas en vleeswaar, lekkere yogurt met vruchten na wat wil je nog meer.
En het 3 gangendinner wat we hadden de eerste en derde dag was goed verzorgt en hebben daar echt van genoten.
Wij zijn niet negatief en dat komt denk ik dat wij niet zo van die verwende mensen zijn.
Personeel bij de receptie en bij de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader de 5 daagse mini vakantie.

met partner, Aug. 2014
"Eerste ervaring van dit hotel was ok."vertalen
c.w.f. zwebe
8,0

27-08-2014 In de korte tijd dat we in uw hotel verbleven, was het zover wij het konden beoordelen goed.
Kamer en eten was ok.

"Fantastishe ligging!"vertalen
Ruelens Mireille
5,0

26-08-2014 Uitstekend gelegen hotel in prachtige omgeving.
Redenen van lage score voor kamer en eten:
Maaltijden restaurant zijn van middelmatig niveau!
Ontbijt (basic en niet echt verzorgd) en hygiëne (spinnerag en schimmel in de badkamer) waren echt teleurstellend voor een 4-sterren accommodatie.

"Goede prijs kwaliteit verhouding"vertalen
GJAM van den Hanenb...

24-08-2014 Klantvriendelijk en gastvrij personeel

"Mooie suite"vertalen
E H bakker
8,0

22-08-2014 Het hotel is prima, eten is goed, wel een beperkte kaart, maar kwalitatief goed. bedienend personeel is professioneel en klantvriendelijk.
Verbeterpunt is de warm water voorziening: tijdens het douchen werd het water geregeld koud, waarschijnlijk omdat er op meerdere punten warm water werd gebruikt. dat hoort niet in een hotel dat 4 sterren voert.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?