Beoordelingen Hotel Fletcher Heidehof****

Fletcher Heidehof****
210 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Heidehof****
Golflaan 1, 8445 SR, Heerenveen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Heidehof**** in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Heidehof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Heidehof scoort een 7,8 uit 10, op basis van 210 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Heidehof**** in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Heidehof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Heidehof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 62 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Heidehof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel Fletcher Heidehof**** met andere accommodaties in Heerenveen.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,1
7,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Vergane glorie"vertalen
Rachel
6,0

23-10-2014 Aan de buitenkant ziet het er veelbelovend uit, maar direct in de lift kreeg ik de indruk van 'vergane glorie' . Blij dat de lift het redde. In het gebouw is alles toe aan een opknapbeurt. De vloerbedekking is versleten en de inrichting ouderwets. De kamer was ruim maar ook hier was de inrichting niet van deze tijd.
De badkamer zat vol schimmelplekken.
Niet erg te spreken dus over dit hotel. Geen idee hoe ze aan 4 sterren komen....

"Twitter beoordelingen"
05-05-2014 @ErikSlingerlnd @FHHeidehof @MinetteHS Genoten van een heerlijk verblijf in het hotel. Voortreffelijke kamer en heerlijk eten! Zeer goede service! --- Bron: https://twitter.com/ErikSlingerlnd/status/463223197970997248
20-09-2013 @Groombel Lekker als inwoner van #Almere uit eten in #Heerenveen. #Heidehof #Fletcherhotels. Moet kunnen toch? http://t.co/VGgZ2tKZlW --- Bron: https://twitter.com/Groombel/status/381086632419414016
Met vrienden, Okt. 2014
"Met bonnen, hartstikke fijn hotel"vertalen
Danielle
8,0

22-10-2014 Bij aankomst in het donker eerst even zoeken om de ingang te vinden, maar fijn op de hotelparkeerplaats kunnen parkeren en binnen vriendelijk ontvangen door de baliemedewerker. Snel een sleutel gekregen en de weg gewezen naar de kamers. We waren blij verrast met de kamer want we zijn gewend om bij Fletcher toch een wat verouderd hotel of interieur aan te treffen, maar dat is hier zeker niet het geval. We kregen een mooie ruime kamer met badkamer met bad. Alles was netjes schoon en heel, de bedden wel vrij zacht maar we hebben toch lekker geslapen. Nu vind ik dat als je met bonnen boekt, je niet moet zeiken over kleine dingetjes en de prijs kwaliteit verhouding (die is dan altijd goed wat mij betreft). Maar zelfs geen kleine dingetjes tegengekomen, we waren/zijn er meer dan tevreden mee. Chapeau!

Met partner, Okt. 2014
"Fantastisch weekend gehad"vertalen
J.van Daalen
10,0

13-10-2014 Een heerlijk weekend gehad, prima eten en ontbijt, prima kamer en bedden. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zakelijk, Okt. 2014
"Goede prijs/kwaliteitverhouding"vertalen
Erik van Duijvenvoo...
7,0

13-10-2014 Prima hotel voor een nachtje tussen twee beursdagen door. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Goede bedden en een heerlijk diner.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Prima hotel!"vertalen
Daniella Linschoten
7,0

04-10-2014 Overnachting Hotel Flether Heidehof in Heerenveen was prima. Bedden slapen heerlijk! Keurig een bed bijgeplaatst voor onze dochter (kosten 25,00 inclusief ontbijt). Ontbijt prima, alles wordt steeds aangevuld! Wat we jammer vonden is dat er geen koffie/thee faciliteit op de kamer was. Wel een koelkastje aanwezig. Personeel vriendelijk. Al met al voor herhaling vatbaar.

Met partner, Okt. 2014
"Relax momentjes tussen het schaatsen door"vertalen
Betty en George Kes...
7,0

04-10-2014 Fletcher hotel Heidehof is voor ons een relaxplek vlakbij Thialf. Tussen het schaatsen door koffie op het terras, prima diner, lekker ontbijt. Bijzonder aardig personeel! Prachtige fietsomgeving: bijvoorbeeld Oranjewoud, Vergeet niet een bezoekje te brengen aan 1 van onze favoriete musea van Nederland: Belvedère: de plek en de ligging is alleen al de moeite waard! Voor ons is Heidehof een hotel om zeker terug te komen.

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk overnacht en daarna een prima ontbijt"vertalen
Remi Bakker
8,0

26-09-2014 We hebben gebruik gemaakt van de voucher-actie en die gold helaas maar voor één nacht.
Dat maken we beslist nog eens goed!

Met partner, Sept. 2014
"Hotel mooi gelegen op een golf park."vertalen
Elly van der Linden
5,0

26-09-2014 De kamers zijn sterk verouderd, was wel schoon .
Jammer dat er geen koffie,thee faciliteiten zijn op de kamer dat wordt zeer gemist, er is wel een koelkastje.Badkamer wel schoon maar heeft vieze voegen en het water liep heel slecht weg.
Wat wij wel heel raar vonden was dat er een toeslag berekend werd bij uitchecken van € 10,00 voor de 4 sterren!!

"Prima verblijf"vertalen
D.J. te Kiefte
10,0

26-09-2014 We hebben ivm een bruiloft te friesland bij jullie overnacht.
Alles is prima comfort, en alles.Onze aanvraag voor een glutenvrij
ontbijt is correct verzorgd.

Met partner, 2014
"Dit niet gauw meer"vertalen
Truus van Lierop
3,0
3,0

25-09-2014 Hotel Fletcher in Heerenveen is niet schoon de badkamer vieze voegen en veel te klein. De vloerbedekking in de lift was nog bijna te vies om in te stappen. Er is geen invalidenparkeerplaats aanwezig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?