Camping Lan en Mar

8,7

20 reviews over Camping Lan en Mar in het Nederlands

super watersportcamping

kees, 5-9-2016

goede camping met prima sanitair en mooie haven met trailerhelling
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische camping en haven

Chris, 21-8-2016

Wat een mooie plek direct aan het meer. Gezellige camping met goed en schoon sanitair. Vriendelijke en gastvrije mensen en voor onze dochter veel te beleven. Ook de haven is perfect met geweldig uitzicht over het meer en de camping. Aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Erg goed

Jolanda, 19-8-2016

Mooie ligging goede haven volop mogelijkheden. Voor ieder wat wils.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie kindvriendelijke watersportcamping!

Fam Geelhoed, 1-8-2016

Ruime plekken, goed sanitair, zwemmen, zeilen, heerlijk spelen op de camping, 1 km van Heeg, fantastische ligging. Vriendelijke receptie en genoten van het boerenbedrijf. Ook activiteiten op de camping voor de kinderen en Heeg biedt ook een goed gevulde weekagenda met voor iedereen wat wils!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

een fantastische boerderijcamping!

stijn, 27-7-2016

Echt een fantastische camping met een mooi zwemplek. Het toiletgebouw is superschoon. Mijn kinderen vonden het hier geweldig met de skelters en mooie valken die je kunt huren, topkwaliteit
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Fijne camping maar

Piet, 15-7-2016

De hele camping was top maar ik zou er niet meer heengaan. Wij zaten met zijn allen bij de tent toen de hond van de boer kwam snuffelen dat was allemaal oké. Toen de boer aankwam schopte hij de. Hond veel te hard en dat arme beest werd aan zijn nekvel meegetrokken... Dat was in mijn ogen zo onterecht dat ik besloten heb niet meer terug te komen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016
W.Huitema, eigenaar, 3-10-2016
Bedankt voor uw review. We vinden het erg jammer dat u om deze (in onze ogen onterechte beschuldiging) reden niet meer bij ons op de camping wilt komen. Gelukkig vinden andere gasten de hond super lief, gehoorzaam en kinderen zijn er dol op. Eigenlijk zou u dit met eigen ogen eens moeten zien zodat u kunt terugkomen op uw woorden. Dan kunt u ook zien dat we de hond vooral veel belonen een veel positieve aandacht geven in deze belangrijke puppy fase waarin ze veel moeten leren.

Fantastische camping op een super plek!

Marjon, 14-7-2016

Mooie uitvalsbasis om per boot of auto Friesland te verkennen. Gemoedelijke gezellige familiecamping. Prima service.. Wij zijn hier nu voor de 5e keer en het zal niet de laatste keer zijn.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super mooie camping direct aan het Heegermeer!

Guido & Claire, 11-7-2016

Hele leuke camping! De camping ligt prachtig aan het Heegermeer en biedt veel rust. Heel vriendelijke en gastvrije mensen. Je kunt makkelijk valkjes huren die van goede kwaliteit zijn. We komen zeker terug en zouden het iedereen aanraden!
Gereisd met partner in juli 2016

supermooie boerderijcamping aan Heegermeer

froukje, 10-7-2016

Gastvrije camping waar je rust vindt dichtbij Heeg. De camping ligt aan het meer en je kunt er eenvoudig een Valk huren. Ook leuk: even de stal inlopen om de melkkoeien en kalfjes te zien. Bij regen, kun je schuilen in de spelletjesruimte in een oude schuur.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Prettige, rustige camping aan Heegermeer

Douwe, 8-8-2014

Rustige, nette camping-bij-de-boer met toen wij er waren (hoogseizoen) veel kinderen. Camping ligt aan het water, maar vanaf staanplaatsen kan je water niet zien (dijkje tussen). Sanitair relatief nieuw en wordt goed schoongehouden. Wifi op grootste deel terrein (niet erg sterk). Achtergrondgeluid van koeien en tractoren. Midden op grote veld twee goaltjes voor voetbal door kinderen. Als je het lastig vind af en toe een bal terug te moeten trappen moet je daar dus niet gaan staan. Wij hebben een week een zeilboot (Valk) erbij gehuurd. Camping ligt voor zeilliefhebbers geweldig, je zit haven-uit direct op de Fluessen en kan dus alle kanten op. Voor ons een 'terugkom-camping’.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lan en Mar in Heeg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lan en Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lan en Mar scoort een 8.67 uit 10 op basis van 20 reviews.