Vakantiehuis Mooi Fut

8,9

5 reviews over Vakantiehuis Mooi Fut in het Nederlands

Leuk!

Heleen, 3-6-2014

We zaten hier met 4 vrienden en hebben een heerlijk lang weekend gehad, lekker spelletjes spelen in de grote woonkeuken en het gezellige centrum van Harlingen in geweest - het skutsje en het pypke zaten om de hoek en waren erg leuk. Het huis is zeer verzorgd en schoon en mooi ingericht - alles nog mooi nieuw en modern. De eigenaars hadden een flesje wijn bij de parkeerkaarten voor ons neergelegd - van die kleine dingetjes die ik erg kan waarderen.
Gereisd met vrienden in mei 2014

heerlijke luxe vakantie

liesbeth smeding, 24-10-2013

Heerlijk genoten met de familie . Prachtige binnenstad van Harlingen.

Heel net en schoon huisje met alles er op en eraan . Mooie fietstochen gemaakt met de gratis fietsen wij komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

goed voorziene accomodatie in het centrum

michiel, 22-10-2012

Zeer mooi en nieuw huis. De woonkeuken is geweldig. Als hobbykok neem ik altijd kookgerei mee op vakantie, dat was hier absoluut niet nodig.

Heerlijke zachte bedden (terwijl ik juist van hard houd). Voor kleine kinderen is het huis ook prima als ze maar trap kunnen lopen.

Ook restaurant Stoof direct om de hoek is aan te bevelen.

Tip voor de eigenaren: bouw boven nog een tweede toilet.

Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Geweldig huis, leuk stadje!

Karin & co., 21-8-2011

Mooi Fut is een prachtig en sfeervol huis, van alle gemakken voorzien. Het ligt aan de rand van het centrum van Harlingen, een gezellig en mooi havenstadje.

Het huis lijkt minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen ivm open trap en een slaapkamer die via het dakterras bereikt kan worden. Voor oudere kinderen is dit juist een pré :-)

We komen hier waarschijnlijk nog wel eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Leuk en luxe huis in het centrum van Harlingen

Nella Vries, 24-5-2011

Wij hebben hier als een van de eerste bezoekers van dit nieuwe appartement/huis in Harlingen mogen genieten van de luxe en gezelligheid die harlingen te bieden heeft.

Omdat het zo nieuw is, had het huisje vanzelfsprekend nog wat kleine kinderziektes, zoals het niet kunnen vinden van afstandbediening, maar na een dag kregen we direct een nieuwe van de verhuurders.

Ook waren we erg blij dat we 2 fietsen bij de huur inbegrepen hadden zodat we direct de kop van Friesland konden verkennen. We hebben ook nog een dag de sloep erbij gehuurd om Harlingen en omstreken vanaf het water te verkennen. Aanrader!

Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mooi Fut in Harlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mooi Fut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mooi Fut scoort een 8.91 uit 10 op basis van 5 reviews.