Grou
8,8

Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis Villa Pitstop in het Nederlands

Superleuke vakantie gehad met ons gezin!

Ellen, 5-5-2017

Heerlijk vakantiehuis in Grou. (Op vakantiepark yn e lyte) Van alles te doen in de buurt en op het water. Het huis is duidelijk met liefde ingericht gezellig en functioneel. Veel te doen voor onze kleine kinderen. We hebben ondanks het slechte weer heel erg genoten. Er zit een buitenbad bij heerlijk voor als het lekker weer is. Vriendelijk contact bij de receptie en eigenaar. We komen zeker en vast nog is terug.
Gereisd familie in april 2017

Ideale woning voor vakantie in Friesland

D.P., 26-3-2009

Vakantiewoning Villa Pitstop is een gezellige en goed verzorgde woning op park Yn 'e Lijte. Wij waren er met 6 volwassenen en dat ging uitstekend.

Er is veel te doen in de omgeving (maar voornamelijk op/aan het water natuurlijk) en Villa Pitstop ligt daar uitstekend voor.

Een echte aanrader voor vrienden, maar ook gezinnen met kinderen.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Ideaal gelegen voor een actieve vakantie!

A. K., 25-3-2009

Vakantiehuis Villa Pitstop in Grou is een ruim en netjes verzorgd vakantiehuis dat uitstekend ligt op park Yn 'e Lijte. Wij waren er met een groep vrienden. De voorzieningen in het huis en op het park (cafe, restaurant, verhuur van boten, ontbijt) maakte het erg makkelijk en in de omgeving zijn erg veel activiteiten te doen.

De barbeque kwam goed van pas en de tuin is meer dan ruim genoeg. Ook makkelijk dat er 2 parkeerplaatsen waren.

Een aanrader voor iedereen die een frisse neus wilt halen in Friesland.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Pitstop in Grou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Pitstop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Pitstop scoort een 8.78 uit 10 op basis van 3 reviews.