Grou

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis VakantieVilla Grou in het Nederlands

Super huis!

Nina, 18-7-2013

Wij hebben enorm genoten in dit huis. Het ligt meteen aan het water met de bood voor de deur. Het huis is heerlijk ruim, modern ingericht en het ontbreekt werkelijk aan niets. Wij waren hier met 2 kids van 5 en 8 jaar en ook zij hebben enorm genoten. Volop speelgoed in en rondom het huis. Kortom een aanrader voor iedereen!
Gereisd familie in juli 2013

Fantastische plek!

arie, 17-12-2012

Vakantiehuis Vakantievilla Grou in Friesland is echt heerlijk en met zorg onderhouden. De mevrouw die het verhuurt was vanaf het begin erg enthousiast over het vakantiehuis maar heeft ook geen woord te veel gezegd. Een prachtige plek aan het water, ruime ligplaats voor onze boot en het vakantiehuis heeft overal airco. Ook wel erg lekker! De plek waar wij het meeste zaten was het dakterras! Fenomenaal. Lekker om naar alle bootjes te gaan kijken onderweg. De grote meren zijn goed bereikbaar met de boot.
Gereisd familie in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis VakantieVilla Grou in Grou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis VakantieVilla Grou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis VakantieVilla Grou scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.