Hostel Oer ´t Hout Grou

Hostel Oer ´t Hout Grou
Oer ´t Hout Grou
6,7

14 reviews over Hostel Oer ´t Hout Grou in het Nederlands

Slecht maar te toen voor als he geld weg wel geven

R. Gertner, 20-8-2017

Bij aankomst alles goed maar GEEN handdoeken die moet je huren. Omdat ik voor mijn werk op tijd weg moet heb ik afgesproken dat ik mijn eten uit de koelkast kan halen "prima toch" maar de eerste dag de deur dicht dus geen ontbijt gehad maar wel voor betaald. Zelf bed opmaken na een werkdag dan ben je bekaf en dan ook nog je eigen bed opmaken met een laken nee geen hoeslaken maar een ouderwetse laken set . Kamer vrij klein, geen tv, de bar was ook dicht . Dit had beter gekund.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Niet geschikt voor oudere mensen.

Hans, 14-4-2017

De hostel was voor ons even een noodgreep door een afgezegd logie adres. We moesten rekening houden met een kamer met een stapel bed en namen het risico. Dat bleek ook zo te zijn. Voor bejaarde mensen zoal wij is een stapelbed niet geschikt. De kamer was stoffig en zagen ongedierte op het bed wegkruipen. Geen warm water door een storing, zelf bed opnaken en afhalen, geen handdoeken, wel te halen bij receptie. Kleine gedateerde kamer 7m2 voor 50 euro. 1 stopcontact voor de teloplader en 1 onbruikbare achter een bedspijl. Geen bekers in badkamer voor tandeborstel. Wel begripvolle en vriendelijke bediening. Kortom geschikt voor jeugd vanaf 16 en max tot 40 jaar in goede conditie. Bijvoorbeeld voor een sea scouting. Ontbijt voor die 5 euro prima. Kamer voor het gebodende te duur. Wifi prima. Speelhal met automaten 30% defect.
Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch 10+

Matthijs Blaauboer, 12-2-2017

Kamers zijn goed en schoon, en zeer vriendelijk personeel

Als u ooit op zoek bent naar een slaapplaats in Grou dan zou ik deze hostel zeer aanbevelen.

Ik heb er geslapen van Vrijdag 10 Februari tot Zaterdag 11 Februari 2017 voor 1 nacht.

Ik wou een evenement mee maken die daar was in Grou op 11 Februari ( Sint Piter )

Zelf doe ik ook Sinterklaas activiteiten voor minima gezinnen in de kop van Noord Holland, en heb ze hier ook over verteld bij de hostel en daarom wou ik graag ook dit evenement van Sint Piter eens graag mee maken omdat dit een jaarlijkse traditie is in Februari.

omdat ik ze verteld had over mijn goede doel en hun nog een tas vol met Speelgoed hadden staan hebben ze deze toen aan mij geschonken, ik vond dat natuurlijk een geweldig gebaar.

Dus mocht u ooit eens in Grou ( friesland ) terecht komen en u zoekt een slaapplaats boek dan zeker deze hostel.

Ik heb zelf alleen 1 nacht geslapen op basis van ( logies ) Ontbijt en Diner heb ik dus niet gehad dus daar kan ik niets over beoordelen.

Gereisd alleenreizend in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Oer ´t Hout Grou bij:

Mooie, frisse plek, tegen goede prijs

Sophie Gulcher, 4-6-2013

Hostel Oer 't Hout is een mooie lokatie met een goede prijs-kwaliteit verhouding! Je kan zien dat de bar, restaurant en terras flink onde rhanden zijn genomen. De bar is levendig en gezellig, fijne plek om onze lange dag buiten af te sluiten met een drankje. Ook de bbq smaakte erg goed.

De kamers zijn simpel, maar voor de prijs die je betaald prima.

WIj komen weer!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Gezellig en goed verzorgd

Fam. de Vries, 21-4-2013

Goed verzorgde familie reunie gehad. Catering top! erg uitgebreid en mooie producten. Kamers basic maar netjes.

Voor voordelig en echt goede kwaliteit is dit echt een aanrader!

De nieuwe eigenaren doen het goed!

Gereisd met vrienden in april 2013

Prachtige plek

Gonda Blokhuis, 25-3-2013

Afgelopen week een twee daagde vergadering gehad bij voormalig jeugdherberg Oer 't Hout.

Een geweldige verbetering zeg, je merkt aan alle facetten dat er een frisse wind doorheen waait.

Kamers met nieuw sanitair, een nieuwe bar en horeca uitstraling met gastgericht personeel.

We hadden zelfs pepermuntjes op tafel in de vergaderzalen, we zijn zeer tevreden en komen deze zomer terug om te zeilen een BBQen met ons hele team. Ho

Gereisd zakelijk in maart 2013

Een knusse en gezellige herberg!

Wieteke, 21-3-2013

Dit voorjaar heb ik een nachtje gelogeerd in deze jeugdherberg, wat ontzettend mooi aan het water ligt en met een minuut ben je in het dorpje. Grou is een typisch Fries dorpje en zeker voor watersporters de ideale plek. We werden warm ontvangen door een van de nieuwe eigenaren. Wij hadden een vier persoonskamer, wat prima was want wij waren met z'n tweetjes. S'ochtends hadden wij een prima ontbijt met warme broodjes en een gekookt eitje. S 'avonds hadden wij een lopend buffet wat lekker was.
Gereisd met partner in maart 2013

Succesvolle overname exploitatie Oer ‘t Hout

Waterhostel Friesland, 11-12-2012

Per 1 augustus 2012 is de exploitatie van Waterhostel Oer ‘t Hout geprivatiseerd. Stichting Wetterherbergen Fryslân is overgenomen door een drietal jonge en enthousiaste ondernemers. Reeds geboekte overnachtingen en activiteiten zullen gewoon doorgang vinden.

De drie nieuwe eigenaren zijn zelf jarenlang als instructeur binnen zeilschool Oer ’t Hout actief geweest en zijn daardoor bekend met het bedrijf. Alex de Vries ,Tom Lageveen en Tjeerd Soer hebben ambitieuze plannen om het bedrijf aantrekkelijker en bruisender te maken. De ligging en de mogelijkheden van het pand maken verdere omzetgroei mogelijk. Door vernieuwingen door te voeren en verdere groei te realiseren zal een nog sterkere marktpositie verworven worden.

Wij hopen dat u een prettig verblijf heeft en dat we u in de toekomst weer mogen begroeten in onze accommodatie. Heeft u vragen, komt u dan even langs bij de receptie?

Met vriendelijke groet,

Alex de Vries, Tjeerd Soer & Tom Lageveen

Gereisd zakelijk in augustus 2012

Habbo hotel

Laen, 10-7-2012

Hostel waar vooral grote groepen kinderen komen. Hier moet je tegen kunnen. Sommig personeel is hulpvaardig, maar ook colega's die uitstraling van niets hebben. Eten is matig en in buffetform, in grote rijen wachten en opscheppen. Prijs aan de hoge kant. Personeel drinkt bier tijdens het in/per motorbootje en vloekende zo varende toezicht houden op kinderen die aan het kanoen zijn. Dit is absoluut not done.
        Gereisd zakelijk in januari 2012

Ronduit bagger!

jillz_1990, 7-7-2012

We kwamen al niet fijn binnen, we hadden verwacht op een rustige plek te komen, maar dat viel behoorlijk tegen. Met al die kinderen. Gelukkig kregen we wel een ander appartement aangeboden, voor 4 persoons naast het hostel. Maar de dag erna kwamen wel achter hoe slecht de organisatie was en ook de service, want we werden uitgekafferd. Het begon met de sleutel die wou niet meer in het slot, want die was verbogen, daarom zocht ik mensen die wat over de sleutels wisten. Werd na lang zoeken geholpen door een vrouw, maar die gaf later weer een sleutel die verbogen was. diezelfde vrouw van de sleutel kafferde me uit. Van heb je de sleutel al weer verbogen, ik zei dat was al zo. Stefan en een ander meisje deden het goed, zei gaf me de reserve sleutel. Mijn vriend werd ook afgeblaft in de keuken. We hadden eten bestelt wat niet door werd gegeven aan de kok, die raar reageerde. Van dat kan niet zomaar. Dit was de druppel die de emmer deed overlopen, we zijn een avond eerder naar huis gegaan.
        Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Oer ´t Hout Grou bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Oer ´t Hout Grou in Grou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Oer ´t Hout Grou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Oer ´t Hout Grou scoort een 6.71 uit 10 op basis van 15 reviews.