Vakantiehuis ‘t Hofhuysje

9,7

41 reviews over Vakantiehuis ‘t Hofhuysje in het Nederlands

Super

Kees Slop, 12-9-2015

We hebben vier dagen en nachten genoten van een schoon en prachtig ingericht twee persoonshuis. Midden in de stad en vlakbij winkels, restaurants en bezienswaardigheden en toch relaxed rustig. Een aanrader!!
Gereisd met partner in september 2015

Mooi en sfeervol huisje

J Scheerder, 6-9-2015

Huisje van alle gemakken voorzien. Het huisje was keurig schoon.

Fijn huisje

Hester, 2-9-2015

Goed verzorgd, luxe en zeer compleet huisje. Alles is er: tuintje, sauna, heel complete keuken met inrichting (denk grill pan, electrische sinaasappelpers, spullen als olijfolie, goed zout, peper, koffie, thee, ruim voldoende handdoeken, theedoeken etc). Midden in het stadje maar toch erg rustig.

Zeer comfortabel huis middenin Franeker

Jarl Markerink, 30-8-2015

Het hofhuysje is een zeer comfortabel huis middenin Franeker. Uitgerust met een complete keuken, badkamer (incl sauna) en een vrijstaand bad op de bovenverdieping. Vanuit het huis ben je binnen enkele minuten op de belangrijkste en gezelligste plekken van Franeker. De sauna hebben we niet gebruikt, daar was het buiten te warm voor. Het huis is heel schoon en doet daarnaast gezellig aan. We konden lekker relaxen in de tuin met goed glas wijn... Kortom: een echte aanrader!

Geweldig huisje

Petra. Ketelaers, 30-8-2015

Zeer luxehuisje mooie uitstraling

Fantastisch huisje!

Dominique , 13-7-2015

Een geweldig huisje in een prachtige stad. Huisje ligt midden in het centrum, een heerlijke bakker zit om de hoek. Erg leuke winkeltjes, een leuk terras & heel vriendelijke mensen.

Het huisje is werkelijk prachtig. Aan alles is gedacht. Je krijgt een zeer warm welkom en voelt je meteen thuis. Prachtige woonkamer, een zeer luxe en mooie keuken van alle gemakken voorzien. Alles is aanwezig. Een prachtige tuin waar je heerlijk kunt zitten en relaxen. De badkamer is prachtig met als pronkstuk de sauna. Geweldig! Erg ruim, temperatuur zelf bedienbaar, waardoor het voor iedereen heerlijk is. Er zijn genoeg handdoeken aanwezig voor een week en erg fijn dat een wasmachine/droger aanwezig is, voor evt. tussendoor wassen.

Bovenverdieping staat een heerlijke boxspring & een prachtig ligbad.

Ik heb hier een fantastische week gehad waarin ik me helemaal thuis voelde. De eigenaars wonen aangrenzend maar je hebt volledige privacy.

Erg schoon, alles aanwezig & gewoon GEWELDIG!

Een echte must!

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Hofhuysje: toepasselijke naam

Alle en Nelleke van der Wal, 31-12-2014

Het Hofhuysje is een knusse stadswoning aan een autoluwe straat net om de hoek van het stadsplein van Franeker. Wat het Hofhuysje te bieden heeft kunt u lezen op de website ( geen woord te veel), maar zo hebben wij ons verblijf ervaren:

’t Was alsof we in een Frans stadje verbleven, maar dan in Friesland: bakker om de hoek voor een lekker broodje bij het ontbijt, terrasje op het plein, winkels, restaurants en musea op loopafstand, voor de kerk op zondagochtend ’t plein oversteken. Binnenshuis was het aangenaam als ’t regende en het terras op het binnenplaatsje was gerieflijk als de zon scheen.

We dachten eerst dat het een probleem zou zijn, dat er bij het huis geen P was voor de auto, maar de afstand die we naar het parkeerterrein moesten lopen droeg juist bij tot ‘onthaasten’. Op die manier beleefden we veel meer van Franeker en kwam deze prachtige stad zeer tot haar recht.

Gereisd met partner in augustus 2014

Patiotuin huisje, aan rand van het centrum!

Roy Olde Meule, 7-12-2014

Tijdens het begin van de agrarische dagen verbleven we in het Hofhuysje te Franeker, daar waar het gezellig en sfeervol ingericht is, bijna alles is aanwezig (voldoende tijdens het hele verblijf)!

Wij vonden het via internet en waren zeer verbaasd over de website (zeer uitgebreid) en de gastvrijheid van gastvrouw Jessica de Bey (juist dat motiveert je des te meer om aan je vakantie te beginnen)!

Het verblijf in het Hofhuysje was zeer aangenaamd en elk verblijf in het Hofhuysje is met zorg aan gewerkt, de eigenaren zorgen er letterlijk voor dat u zich als gast thuis voelt in het Hofhuysje.

Gereisd met partner in september 2014

heerlijk huisje, super leuke plaats

Mariel, 30-9-2014

Ontzettend leuk, knus huisje in de gezellige plaats Franeker.

Wij waren er in de zomer met onze baby.

Alles wat je maar kon bedenken, was aanwezig.

Het was allemaal schoon en gezellig ingericht.

Door de warmte konden we geen gebruik maken van de sauna, maar wel heerlijk genoten van het binnentuintje, waar de ligbedden klaar stonden.

De ligging was ook erg fijn in het centrum

We hadden zelf fietsen meegenomen en hebben echt genoten van onze zoon zijn eerste vakantie.

Wij gaan zeker nog een keer terug, maar dan in de winter!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Een heerlijke locatie voor in een centrum!

Amanda & Reinier, 30-9-2014

Een heel mooi en fijn huisje om te verblijven, alles is aanwezig! Leuk om op loopafstand van het centrum te verblijven en leuke steden in de buurt te kunnen bezoeken. Kortom: een echte aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis ‘t Hofhuysje in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis ‘t Hofhuysje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis ‘t Hofhuysje scoort een 9.73 uit 10 op basis van 42 reviews.