9,8

Uitstekend

34 reviews over Vakantiehuis ‘t Hofhuysje in het Nederlands

Patiotuin huisje, aan rand van het centrum!

Roy Olde Meule, 7-12-2014

Tijdens het begin van de agrarische dagen verbleven we in het Hofhuysje te Franeker, daar waar het gezellig en sfeervol ingericht is, bijna alles is aanwezig (voldoende tijdens het hele verblijf)!

Wij vonden het via internet en waren zeer verbaasd over de website (zeer uitgebreid) en de gastvrijheid van gastvrouw Jessica de Bey (juist dat motiveert je des te meer om aan je vakantie te beginnen)!

Het verblijf in het Hofhuysje was zeer aangenaamd en elk verblijf in het Hofhuysje is met zorg aan gewerkt, de eigenaren zorgen er letterlijk voor dat u zich als gast thuis voelt in het Hofhuysje.

Gereisd met partner in september 2014

heerlijk huisje, super leuke plaats

Mariel, 30-9-2014

Ontzettend leuk, knus huisje in de gezellige plaats Franeker.

Wij waren er in de zomer met onze baby.

Alles wat je maar kon bedenken, was aanwezig.

Het was allemaal schoon en gezellig ingericht.

Door de warmte konden we geen gebruik maken van de sauna, maar wel heerlijk genoten van het binnentuintje, waar de ligbedden klaar stonden.

De ligging was ook erg fijn in het centrum

We hadden zelf fietsen meegenomen en hebben echt genoten van onze zoon zijn eerste vakantie.

Wij gaan zeker nog een keer terug, maar dan in de winter!

Gereisd familie in juli 2014

Een heerlijke locatie voor in een centrum!

Amanda & Reinier, 30-9-2014

Een heel mooi en fijn huisje om te verblijven, alles is aanwezig! Leuk om op loopafstand van het centrum te verblijven en leuke steden in de buurt te kunnen bezoeken. Kortom: een echte aanrader!!
Gereisd familie in september 2014

Geweldig!

Jolanda & Edwin, 26-9-2014

Wij zijn in veel huisjes geweest maar nog nooit zo geweldig als 't Hofhuysje.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig en het huisje is ontzettend schoon.

Het is een mooie omgeving en een must voor stelletjes!

Jolanda & Edwin

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis ‘t Hofhuysje in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis ‘t Hofhuysje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis ‘t Hofhuysje scoort een 9.77 uit 10 op basis van 35 reviews.