Vakantiehuis ‘t Hofhuysje

Vakantiehuis ‘t Hofhuysje
‘t Hofhuysje
9,7

41 reviews over Vakantiehuis ‘t Hofhuysje in het Nederlands

Een verrassend juweeltje in mooie, aangename stad!

Cor en Marion, 23-6-2016

Het is een heerlijk comfortabel huisje voor 2 personen met een mooie complete keuken en een fijne slaapkamer. De stilte in de avond is opvallend, we hebben genoten.

Parkeren is niet de bedoeling voor het huis, alleen voor in- en uitladen van je spullen, maar parkeren op 5 min lopen is geen enkel probleem en veilig. Ook heerlijk genieten van het restaurant op het plein om de hoek, tot laat in de avond kun je nog in de zon zitten op het terras.

Voor ons, geen negatieve punten, gewoon super.

We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Een echte aanrader!

Marijke, 23-6-2016

Fijn huisje voor twee personen, royaal ingericht. En erg compleet. Met volop handdoeken, ook voor de sauna. Er is geen toilet boven, maar wel twee goede bedden en een ligbad! De badkamer beneden is modern, schoon en netjes met sauna, douche, wc en wastafel. Leuk zitje op je eigen terras. De ligging in het historische centrum is perfect. Bij winkels en musea. Kortom, een locatie om nog eens te bezoeken!
Gereisd met partner in april 2016

Geweldig

M en M, 23-6-2016

Het huisje is erg mooi. Ook is alles super netjes en schoon. Er staan ook diverse gebruiksartikelen zoals vaatwastabletten.

De sauna is heerlijk en de slaapkamer met bad is super.

Wij denken wel dat een openhaard het huisje helemaal compleet zal maken.

Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk in het centrum en volledig mooi ingericht

Paul Leers, 23-6-2016

Lekker bed en en een knusse tuin
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig!

Anneke, 17-3-2016

Het is een prachtig huisje! Mooie inrichting en alles is aanwezig! Het ligt super centraal, aanrader!!
Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijk huisje in hartje Franeker!

Maaike, 29-2-2016

Knus huisje met alles er op en er aan. Lekker bed, goed uitgeruste keuken, lekkere zithoek en zelfs een bad en sauna.

Ideaal gelegen in hartje Franeker met goede bakker om de hoek, prima eetgelegenheden en een mooie kledingwinkel (PM). Treinstation is op loopafstand en als je wil zit je zo in Leeuwarden of Harlingen.

En heel belangrijk: hele vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in februari 2016

Wat een rust en luxe!

Esmeralda en Diederik, 9-1-2016

We hebben weer erg genoten van ons verblijf in het Hofhuysje, midden in Franeker. Een lekker knus vakantiehuis, met een fijne keuken, heerlijke sauna en ligbad.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Super!

Kay, 17-12-2015

Fantastisch huis, perfecte ligging!
Gereisd met partner in december 2015

Heerlijk huisje!

Laura, 9-12-2015

Een heerlijk compleet ingericht huisje op een leuke plek! Echt aan alles is gedacht, van waxinelichtjes tot suiker. Wij waren er met onze 3 mnden oude baby en het bedje stond klaar bij aankomst.

Franeker is een gezellig stadje en in de omgeving is genoeg te doen (Leeuwarden, Sneek, eilanden). Zeker een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Heerlijk weekend gehad

Alexander en Miranda de Vries, 21-10-2015

We hebben met z'n tweetjes een heerlijk weekend gehad in het Hofhuysje. Een zeer compleet en fijn ingericht 2-persoonshuis. Alles is aanwezig en binnen 2 minuten sta je in het gezellige centrum van Franeker. Terwijl het huisje toch heel rustig ligt. Heerlijke eetgelegenheden in het centrum. De auto kun je niet voor het huisje parkeren, maar bij de AH en Lidl op 5 minuten lopen. Even wennen, maar we hebben het niet als een probleem ervaren. Je krijgt netjes een kaart die je voor het raam van je auto kunt leggen als je je bagage moet uit- en inpakken. Vriendelijke eigenaresse met een hartelijke ontvangst. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug! Bedankt Jessica!
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis ‘t Hofhuysje in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis ‘t Hofhuysje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis ‘t Hofhuysje scoort een 9.73 uit 10 op basis van 42 reviews.