9,9

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 bij :

15 reviews over Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 in het Nederlands

Prachtige vakantie in een prachtig logement!

Renske, 23-5-2017

De service van de eigenaar is echt uitstekend, met een gezellig, schoon logement waar echt alles aanwezig is.

Het is ons zo goed bevallen dat we zeker volgend jaar met plezier terugkomen.

Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk verblijf

Danielle, 8-1-2017

De Molepôlle is een mooi en sfeervol, authentiek huis en van alle gemakken en luxe voorzien. Goed ingerichte keuken, heerlijke bank in de woonkamer met mooie kachel voor de schouw. Uitzicht op de vaart is super. Ook een groot modern toilet op de woonetage ontbreekt niet. Boven twee ruime slaapkamers met elk eigen douche en toilet. Op het bed liggen heerlijke matrassen.

Prima locatie voor uitstapjes in de buurt. Franeker zelf is al meer dan de moeite waard om te verkennen.

Folkert en Anja zijn zeer gastvrij, betrokken en flexibel. Alles was tot in de puntjes geregeld.

Vanwege het laagseizoen was het mogelijk om in overleg vroeger in te checken. Ook op de dag van vertrek (er was "code oranje" afgegeven) mochten we blijven totdat de wegen weer veilig waren.

Al met al, we hebben er heerlijke dagen gehad en we komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2017

bijzonder geslaagd

fam poortinga, 7-10-2016

Het ligt mooi, en de huisjes zijn zeer volledig en netjes ingericht. Smaakvol, en prettig.
    Gereisd met vrienden in september 2016

Prachtig huis mooi gelegen en geweldige service!

Maaike, 29-8-2016

Wij hebben beide appartementen gezamenlijk gehuurd. De ligging is fantastisch! Aan het water waar boten voorbij varen en om de hoek van gezellige winkels, terrasjes en bezienswaardigheden zoals planetarium Eise Eisinga en museum Martena.

Inrichting is naast comfortabel, smaak- en sfeervol ook heel praktisch. Goede badkamers en complete keuken. Er was werkelijk niets wat ontbrak. De vriendelijke eigenaren kwamen ons van het station halen toen ze hoorden dat we per trein zouden komen. Onze bagage werd met de auto meegenomen en wij liepen met de gastvrouw naar de appartementen welke een kleine afstand was.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig en ook nog een onderkomen voor 2 motoren.

Martien Arnemuiden, 16-8-2016

Het is een geweldig huis met alles erop en eraan. Je kunt vanuit Franeker prima dagtochten maken. Wij waren op de motor en dat ging prima, ook de elfsteden route gereden.
      Gereisd met vrienden in augustus 2016

Comfortabel en compleet huis,geweldige ligging.

Theo en Ine de Graaff, 6-8-2016

Het huis is comfortabel, compleet en smaakvol ingericht. Goede bedden en iedere slaapkamer een eigen badkamer. Dus veel privacy als je met meerdere mensen gaat. Het is voor jonge kinderen iets minder geschikt maar dat is goed op te vangen. Gastvrije eigenaren die ten alle tijden beschikbaar zijn en goede tips/adviezen geven. Je voelt je erg welkom
      Gereisd met partner in juli 2016

vijf sterren comfort op een prachtige locatie

Ellen, 11-7-2016

Op de site staan prachtige foto's; de werkelijkheid is precies zo.

Bovendien een bijzonder aardige gastheer en -vrouw die werkelijk overal aan gedacht hebben.

Gereisd met partner in juli 2016

super-meest gezellige complete huisje ooit geboekt

astrid v m, 20-6-2016

werkelijk aan alles is gedacht,en te vinden in het huisje.

alles wat je nodig hebt,ligt er.

tot paraplu,s en een ehbo koffertje aan toe!

een heerlijk suikerbrood,flesje wijn,en een fijne ontvangst met uitleg :-)

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige accommodatie in een leuk Fries stadje

Rob en Karla, 28-3-2016

Bijzonder mooi huis in het centrum van Franeker van alle gemakken voorzien. Prettig contact met de verhuurders en veel tips en informatie over Franeker en omgeving. Goede bedden en sfeervol ingericht huis met luxe badkamers en keuken.

Het centrum van Franeker binnen handbereik en veel leuke (kleding)winkels en 2 slagers en een bakker om de hoek.

Fietsenstalling of in ons geval ruimte voor rolstoel onder het huis aanwezig.

Gereisd met partner in maart 2016

Fijne feestdagen in een riant logement

Riet, 2-3-2016

We hebben heerlijke dagen gehad met kerst en oud en nieuw.

Het is een riant logement en voldoet aan alle verwachtingen. De ontvangst was hartelijk en we konden te allen tijde een beroep op hen doen.

Franeker is een gezellig stadje met leuke winkels en vriendelijke mensen. Het station is op loopafstand, zodat je in korte tijd met de trein in Leeuwarden en Harlingen bent. Daar hebben we veel gebruik van gemaakt!

Zeker de moeite waard om vanuit dit adres Friesland te bezoeken!!

Gereisd met partner in december 2015
      Folkert Kuperus,
      Hartelijk dank voor uw positieve waardering! U hebt ook het item "kindvriendelijk" beoordeeld, hoewel u met 2 volwassenen verbleef zonder kinderen. Wij geven op onze site aan dat wij onze logementen minder geschikt vinden voor (kleine) kinderen, door o.a. de aanwezigheid van vaarwater in de nabije omgeving. De gasten die toch met (oudere) kinderen kwamen beoordeelden dit item gemiddeld met meer dan een 9! En de ouders met baby's zelfs een 10! Het valt gelukkig wel een beetje mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 scoort een 9.86 uit 10 op basis van 20 reviews.