Appartement Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht ***

Appartement Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht
Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht
8,7

3 reviews over Appartement Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht in het Nederlands

Geweldig genoten

HM, 18-8-2017

Zeer gastvrije verhuurders die graag meedenken om ons verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Zeer goede en snelle communicatie via email en telefoon vooraf aan verblijf. Tijdens verblijf konden we voor vragen binnen lopen in het kantoortje of via whatsapp. Voldoende parkeerplekken voor het appartement.

Zeer schoon appartement.

Ruime keuken van alle gemakken voorzien: 6 pits gasfornuis, oven, magnetron, vaatwasser, koffie/thee apparaat, grote koelkast met vriesvak. Grote eettafel met comfortabele stoelen. Op verzoek 2 kinderstoelen voor onze kids van 1 en 3 jaar.

Fijne woonkamer met tv en prettige banken.

1 Master bedroom met eigen douche op de kamer

2 extra slaapkamers met badkamer met douche/ligbad.

Broodservice: op bestelling werden elke ochtend verse croissantjes / brood gebracht.

De tuin is omheind waardoor je echt privé zit. Voor onze kids ruimte genoeg om te rennen en spelen.

Voor de watersportliefhebber: zeilboot huren kan bij de zeilschool op 1 minuut lopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gastvrij

Marleen, 21-12-2015

We hadden besloten met een aantal vrienden in een huisje te gaan om een gezellig en rustig weekend te hebben. Dat is absoluut gelukt. De vorige recensie herken ik niet helemaal. De nieuwe eigenaren hebben zeker wat gedaan aan de opmerkingen. De keuken is zeer uitgebreid en van alle gemakken voorzien. Eigenlijk hebben we hier de meeste tijd doorgebracht aan tafel. De zithoek is voorzien van een kleine tv en een paar fijne banken. Er was meer dan genoeg ruimte voor ons allemaal. De eigenaren waren erg behulpzaam en hadden veel tips over wat we konden doen in de omgeving. Op het terrein bevindt zich ook een klein eetcafeetje genaamd "De nieuwe melkfabriek". Hier hebben we heerlijk gegeten en geborreld.
Gereisd met vrienden in november 2015

teleurgesteld

D.Wassmann, 14-6-2011

Landzicht heeft een tuin met een hek en is misschien voor mensen met kleine kinderen geschikt. Wij vonden het uitzicht prachtig maar dat is vanuit de tuin niet te zien omdat het hek te hoog is. De keuken was (voor ons te) mager uitgerust en men moet toch in de auto om naar de echt mooie plekken in Friesland te komen. Onze, wat oudere kinderen en de twee honden konden er niet echt goed rennen en spelen.
Gereisd met vrienden in juni 2011
Willem Jan Pols en Mary Roebers, Eigenaar, 24-8-2015

Landzicht maakt onderdeel uit van Watersportcentrum de Fluessen.

Eind 2014 is WSC De Fluessen overgenomen. De nieuwe eigenaren doen er alles aan om Landzicht te laten voldoen aan de wensen en eisen van deze tijd.

Ook deze recensie uit 2011 is daarbij meegenomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht in Elahuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht scoort een 8.69 uit 10 op basis van 3 reviews.